Přejít na obsah

Výkon na brzdě


Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 5 týdnů později...
  • o 4 týdny později...

Je tady někdo kdo už se odvážil na chiptuning? Případě kde a za kolik Vám to dělali. Jak je to ze zárukou? Trochu si pohrávám s touto myšlenkou - mám nabídku od x-tuning i s pojištěním záruky. Ŕíkám si zda už to není na převodovku a motor moc třeba o 30 kw více. Díky za reakci a názor.

 

Odkaz ke komentáři

Před tím jsem měl OII 103 kW a velký rozdíl nevidím. Nechal jsem jí po dvou letech čipnout. A teď s OIII Scout 135 kW jsem celkem zklamaný. Nejede to zle ale na starou OII to nemá. Máte prosím nějaké zkušenosti nebo to mám dát na "brzdu" jestli není něco špatně... Díííík

Odkaz ke komentáři
  • o rok později...
  • o 9 měsíců později...

Ahoj kolegové, Octaváci,

před měsícem jsem se stal majitelem Octavie Combi III L&K 4x4 DSG s motorem 2.0 tdi 135 KW. Před tímto vozem jsem měl asi dva roky Octavii III sedan TDI 110 Kw s manuálním řazením a bez 4x4. Musím říct, že rozdíl je celkem velký ve prospěch současné Octavie, i když předchozí jezdila také velmi pěkně... Ale ta akcelerace a celkové zrychleni hlavně při předjíždění je dost znát. S autem jsem spokojený, pouze ta spotřeba je bohužel někde jinde. Ale to je daň za 4x4 a automat. S manuálem jsem jezdil dlouhodobě za 5.3 l, teď jezdím za 6,5 l.

 

Jinak ve Světě motorů - speciál DIESEL, který vyšel v 1/2016 je porovnání motorů 2.0 TDI 135 kw v Octavii Combi III DSG 4x4 a 2.0 TDI 140 kw DSG 4x4 v Superbu Combi III. Je to velmi zajímavé čtení včetně měření obou motorů na válcové zkušebně ( podle grafu naprosto příkladná křivka točivého momentu i výkonu.. ). Této Octavii naměřili zrychlení z klidu na 100 km/h za 7.1 s a Superbu 8.0 s.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
×
×
  • Vytvořit...