Rolbař Odesláno Červenec 9, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2010 jj, tak toto přesně dělá nevhodná směs do ostřikovačů 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal K. Odesláno Červenec 9, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2010 Vypadá to akčně, když máš celé auto umyté a naleštěné a na blatnících je pěna :-)) Já nevím jestli u mě je to od směsi, je tam pár drobných prasklinek, to mohly způsobit i kamínky... Kolik mas najeto? :( Ja mam 125 a xenony teda v hooodne lepsim stavu!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
mischicka Odesláno Červenec 9, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 9, 2010 Kolik mas najeto? :( Ja mam 125 a xenony teda v hooodne lepsim stavu!! 90k km / 4,5 roku. Ale podle tebe se nedá měřit, jak bouráš tak máš beztak nová světla :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Michal K. Odesláno Červenec 10, 2010 Sdílet Odesláno Červenec 10, 2010 no na predek jsem neboural, takze svetla nova nemam :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 30, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 30, 2010 (upraveno) Nebudu zakládat nový téma a prdnu to sem. Pánové vím sem blb :P ale za boha si nevybavím jestli je v autě slyšet motorek (čerpadlo) ostřikovačů při spuštění? Dneska sem hrnul 200km a samozřejmě po 30km mi přestaly stříkat, mršky jedny, teda stříkly dvakrát a pak už mrtvo. Parkuju teď momentálně venku ale v nádržce už mám litr a půl zimní -20 a zbytek letní, tak teď nevím jestli to někde zamrzlo nebo je problém jinde. Mrazy tu nějak extrémní nebyly (-6 zatím nejvíc) a snad už je to promíchaný. I při vypnutým motoru není slyšet při ostřiku vůbec nic. Jinak je to opravdu vzrůšo v tomhle počasí ;) Edit: Jo a čerpadlo je pro zadní i přední nebo je pro každý sólo? Upraveno Listopad 30, 2010 uživatelem šulda 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Listopad 30, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 30, 2010 (upraveno) Motorek (čerpadlo) je slyšet (včera jsem vystříkával půl nádržky) a pro předek i zadek je jen jeden ... Upraveno Listopad 30, 2010 uživatelem Alessi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 30, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 30, 2010 Díky za odpověď. Zrovna sem koukal do Etky že čerpadlo je jedno pro obojí. To že je slyšet sem si myslel, takže problém nebude v zámrzu ale jinde, což bude složitější než rozmrznutí ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Stanson Odesláno Listopad 30, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 30, 2010 Dej to někam do tepla, vsadil bych se že je zamrzlé. Dnes v mém služebním Focusu také zamrzlo a ani nehvízdlo, po stání v teple vše ok. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Listopad 30, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 30, 2010 (upraveno) jj já si taky myslím, že ti to jen zamrzlo. Já už po jistých zkušenostech vodu do ostřikovače ani neředím. Kolikrát mě voda, která měla být do -20 v -10 zamrzala, natož když je naředěná ... Upraveno Listopad 30, 2010 uživatelem Alessi 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Listopad 30, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 30, 2010 Tak tak zamrzl jsi chlape ;) Vypadá to akčně, když máš celé auto umyté a naleštěné a na blatnících je pěna :-)) Já nevím jestli u mě je to od směsi, je tam pár drobných prasklinek, to mohly způsobit i kamínky... no přesně nevhodná směs nejlepší je to na vagu vypnout a je po problému :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 30, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 30, 2010 Díky za příspěvky. Mám samozřejmě v úmyslu to dát do tepla, ale drobet mě mate že nebylo slyšet čerpadlo. Z druhý strany by to mohlo bejt zamrzlý i v něm ;) No zejtra (dnes sem mimo) to dám do tepla a uvidíme :P 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Alessi Odesláno Listopad 30, 2010 Sdílet Odesláno Listopad 30, 2010 jj když zamrzne čerpadlo, tak není nic slyšet .... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Zitny Odesláno Prosinec 1, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2010 Me se jednou spalila pojistka od cerpadla ostrikovacu, jak jsem to honil zmrzly, tak na to mrkni... je to myslim cislo 42 z boku palubky. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ScorpionOnH6 Odesláno Prosinec 1, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2010 Mám taky na O1 naleptané skla od ostřikovačů. Tak jsem je vzal smirkem a pak pastou. Není to dokonalý ale zlepšilo se to. Od nádobky jsem odpojil kabel a vypojil ostřikovače. Stejně tam jsou dle mého názoru zbytečný. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Prosinec 1, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2010 Me se jednou spalila pojistka od cerpadla ostrikovacu, jak jsem to honil zmrzly, tak na to mrkni... je to myslim cislo 42 z boku palubky. Ty si věstec, ráno po osmý sme se v práci bavili o týhle možnosti :D Díky za tip 0 Citovat Odkaz ke komentáři
O.v.i. Odesláno Prosinec 1, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2010 tak to je slusny... nema nekdo zkusenosti s nemrzkou STARLINE do -40°C?? nerad bych nejaky tyhle problemy... viz treba http://www.oleje-starline.cz/oleje-starlin...-baleni-5-litru 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Prosinec 1, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2010 teď sem kupoval namrznoucí směs ONO přímo na pumpě a je tam krásně napsáno, že neničí plasty a je do -20 - dle měřáku je do -18 což je furt dobrý 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Prosinec 1, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2010 Proč kluci experimentujete s nějakými Starline a ONO kapalinami, když nejlevnější a nejspolehlivější z pohledu nepoleptání světel je zajít do značkového Škoda servisu a tam koupit přímo originál značkovou kapalinu Škoda! Loni jsem ji koupil za cca 35Kč/ litr (Praha10 Bohdalec) a letos na 40Kč/litr (K. Vary) (oboje 40ti stupňová...) a máte jistotu.. I kdyby byla dražší o 50 ... pořád si to vztáhněte k ceně světel.... Ten soused s tím Saabem (viz moje foto o několik příspěvků výše) to nechal někde rozleštit.... je to teda o mnoho a mnoho lepší... ale poznat to na tom je stále hodně... Jinak souhlasím že ostřik světel je špatný... to by musela na nich být vrstva 2cm bahna aby ji to spláchlo... běžnou špínu to neumeje... Pěkně postaru... hadr pod sedadlem a pěkně ven a plivnout na světlo a otřít hadrem... To samé je dešťový senzor... šmrdlá si to jak chce... není nad to nastavit si to ručně a cyklovač se třemi intervaly jak to měla O1.. Ale na deštáku mi nejvíc vadí ta situace, když neprší ale je mokro - špinavo... a postupně pomalu se vám špiní okno... necháváte to být a když už je to moc, tak to umejete a setřete... Ale dešťák se najednou zblázní a jedním tahem vám otře ještě docela čisté okno a tím rozmatlá tu špínu která tam byla (ale málo ještě na ruční omytí-setření) a celé okno zneprůhlední... a nezbývá vám než umejt.... V létě je to ještě jedno (leju tam vodu s jarem) ale v zimě si tím předčasným umýváním skoro čistého skla (čistého dokud to dešták nerozmatlal) zbytečně plýtváte nemrznoucí směs... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miklisek Odesláno Prosinec 1, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 1, 2010 Přečtěte si jaký mráz je vlastně venku za jízdy auta v různých rychlostech. Asi nic nového pod sluncem, jen pro osvěžení paměti. http://www.apm.cz/link_files/CLANEK_proc_o...rza_na_skle.pdf P.S. dobré i pro volbu zateplení těla pro pohyb venku v závislosti na rychlosti větru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Prosinec 6, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2010 Tak až dneska respektive včera sem se dostal k rozmrazení. Dneska sem vystříkal obsah a nalil 1,5l -20° a 1,5l -30° to už mi snad nezamrzne Jinak samozřejmě jak sem 4-5 zkusil když to bylo zamrzlý tak to pojistka nevydržela (ještě že tam jsou). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miklisek Odesláno Prosinec 6, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2010 Musím dát zapravdu 1.8TSI-mu, koupil jsem ve Škodovce kapalinu Würth 2x1 litr koncentrát, stálo to sice nekřesťanských 160,- Kč, ale světe div se, ono to funguje na víc jak 100%. I v sobotním ranním mrazu -15 °C okno po setření stěračema nezamrzalo. Což se běžně děje u obyčejných kapalin, kdy vyprchá líh a ze zbytku vody vytvoří mráz "hezký" květy, přes který bohužel není vidět. A i v dnešních "sračkách" bylo krásně čistý okno, žádný šmudlání. A nesmrdí to po lihu ani po žádných rádoby Chanelech No 5.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zabiak Odesláno Prosinec 6, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2010 Přečtěte si jaký mráz je vlastně venku za jízdy auta v různých rychlostech. Asi nic nového pod sluncem, jen pro osvěžení paměti.http://www.apm.cz/link_files/CLANEK_proc_o...rza_na_skle.pdf P.S. dobré i pro volbu zateplení těla pro pohyb venku v závislosti na rychlosti větru. Tož trošku kravina ne? Ten člověk co to psal by si měl zopakovat fyziku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Prosinec 6, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 6, 2010 neni to sice zimni smes, ale mam tenhle pripravek osobne vyzkouseny a nemuzu si ho vynachvalit http://www.skoda-auto.cz/cze/service/acces...fc%3d0000000058 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Prosinec 7, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2010 No ale počkej Miklísku... ješitně mě těší, že mi dáváš za pravdu, ale já jsem nemluvil o kapalině Wurth, ale o origo brandované kapalině Škoda.... http://www.skoda-auto.cz/cze/service/acces...0000058%26p%3d7 Nicméně Wurth je opravdu záruka kvality 1A.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
miklisek Odesláno Prosinec 7, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 7, 2010 to zabiak není to o čisté fyzice ale spíš o pocitech. další článek je třeba na http://www.lidovky.cz/pocit-tepla-ovlivnuj...mp;mes=080830_0 to 1,8TSI jasně původně jsem chtěl taky koupit tu škodováckou, ale měli jen ten dražší Würth 0 Citovat Odkaz ke komentáři
zabiak Odesláno Prosinec 8, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 8, 2010 to zabiaknení to o čisté fyzice ale spíš o pocitech. další článek je třeba na http://www.lidovky.cz/pocit-tepla-ovlivnuj...mp;mes=080830_0 Právě, že je to o pocitech, a ty těžko můžeš aplikovat na mrznutí kapaliny. Jak to udělal ten člověk co psal ten článek . Který tam píše, že vysoká rychlost způsobí snížení teploty až o dvojnásobek. Ta tabulka vyjadřuje to, že když je např. 0°C a fučí, tak to na tvoje tělo působí podobně jako když je -5°C a nefučí. Protože, v té mezní vrstvě u pokožky jak tam píší je o něco vyšší teplota než je teplota okolí, dokud ti jí fučák neodfůkne. Prostě když to fučí vezmeš si o mikinu navíc. O tom to celé je. Já mám nějakou od benziny a -20° a po téhle diskuzi jsem se podíval jestli nežere plasty a je to tam napsáno, že ne takže zupa. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest lada54 Odesláno Prosinec 13, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2010 Potřeboval bych poradit s probléme zamrzání trysek ostrikovače předního okna. I když používám přípravech scheron na -30 tak stejně ostrikovač nefunguje. Po několika ostřicích trysky zamrzají-nestříkají ,ale motorek je slyšet jak funguje. Nepomůže ani postříkání trysek samostatně rozmrazovačen. Uř si s tím nevím rady.Pokud nemrzne tak ostřikovač pracuje normálně. děkuji 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Fly Odesláno Prosinec 13, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 13, 2010 Ted placnu trochu mimo, ale osobni zkusenost s SHERON -30? Dobra letni kapalina.. V -15 se mi uz ani neotocil motorek.. Zkus jinou znacku a uvidis.. Dost mozna motorek tlaci gel misto kapaliny a trysky uz to nepusti.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Prosinec 14, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 14, 2010 (upraveno) Fly: myslim, ze si placnul naprosto presne... lada: "po nekolika ostricich trysky zamrzaji" - na to nemusis byt zadny fyzik, aby sis domyslel, proc tomu tak je Upraveno Prosinec 14, 2010 uživatelem houmik 0 Citovat Odkaz ke komentáři
VSemi Odesláno Prosinec 14, 2010 Sdílet Odesláno Prosinec 14, 2010 A proto tam jelu do -60 a neředim to :-D nezamrzá to ani na okně za jízdy a je klid...tipuju to tak do -45:-D ale stačí to. Ono ty nejlevnější věci nevyjdou vždycky levně;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.