maros Odesláno Říjen 6, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2014 Nemas lepsi foto toho zakryti toho podvozku ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jirka3 Odesláno Říjen 6, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2014 Klobouk dolu, opravdu dobra prace 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Říjen 6, 2014 Autor Sdílet Odesláno Říjen 6, 2014 maros: lepsi foto ted bohuzel nemam. S autem na zemi to poradne vyfotit nejde, tak jedine ze bych se zkusil vetrit nekam do dilny na hever a nechat to zvednout. jirka3, Laurin Klement: diky, chlapi :)Nevite nahodou, jestli do OII nepasuje 70l nadrz z Passata? 1400 - 1500km na nadrz sice neni az takova hruza, ale akcni radius okolo 2000km s poradnou nadrzi by nebyl uz vubec k zahozeni :D Poradna nadrz je jedna ze tri veci, ktere mi na aute jeste chybi. Chtel bych nejake pohodlnejsi sedacky s vyhrevem, vetsi nadrz a delsi prevodovku. Pak uz bych byl s autem naprosto spokojeny a jen bych lestil a jezdil jako vsichni ostatni 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Říjen 6, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2014 to si myslim, ze ti nevyjde. Je tam malo mista a nadrz tam je doslova zalisovana. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 Co se sedadel tyka akorat dneska dopasuju s-line sedadla z audi a6 a to vcetne vyhrevu. Co se nadrze tyka asi se uz moc udelat neda, ale 4x4 ma jiny tvar nadrze pri stejnem objemu, ale to je tak asi jedina vec co me napada:/ A ten kryt bych taky rad videl, pocitam s tim, ze budu delat 3 D model (jako u vseho), abych pak sel na prvni dobrou:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 Karlos -hod fotky sedacek. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 Foto ted nemam (jsem na ipadu), ale jedna se o tento typ pouze jsou v textilu http://thumbs.ebaystatic.com/d/l225/m/mL4KxfMUZOF8TM8-f-gmDFw.jpg A slibuju bmp, ze si zalozim vlastni vlakno a prestanu tu delat bordel :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Říjen 7, 2014 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2014 Ja mysle foto v aute ;-) Tak sup s tim tvym vlaknem at to tu nezasirame ;-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Listopad 8, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2014 Hele a benzíny myslím klasický MPI a FSI umíš? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Listopad 8, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2014 To Venca: Vím, že se ptáš BMP, ale popravdě, co se dá udělat s atmosférou MPI? Slovy nic moc?:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vevca Odesláno Listopad 8, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2014 To Karlitos :) , jestli to bylo na mě, protože Venca nejsem :D , ale neřeším výkon, řeším spotřebu, výkon třeba jen kolem 80kw, ale spotřeba aby šla dolů. To stejný s 2.0 FSI, jen se ptám, navíc si myslím, že třeba o nějakej ten litr by to problém být taky neměl. ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Listopad 8, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 8, 2014 Slyším T, píšu D... :D On se BMP (já jednou začnu psát BVP, už se vidím) ozve, ale až tak v neděli :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Listopad 7, 2015 Autor Sdílet Odesláno Listopad 7, 2015 Koukám, že už jsem tady docela dlouho nebyl :) Na autě se za ten rok vůbec nic nezměnilo, jen přibývají kilometry, leju naftu a dělám běžnou údržbu, jinak všechno funguje naprosto spolehlivě, takže náklady na provoz jsou stále příjemně nízké. Zrovna včera jsem dojezdil docela dobrou nádrž s 1364 km na 52 litrů nafty, takže spotřebu pořád držím s rezervou pod 4l/100km a z motoru navzdory vlastnoručně "rozhašenému" motormanagementu stále nic neupadlo :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Listopad 7, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 7, 2015 parada 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Listopad 7, 2015 Sdílet Odesláno Listopad 7, 2015 (upraveno) Kecá, před rokem neměl corner lights mě se konečně taky zobrazují hodnoty pod 5l, ale ještě je to v režimu ladění <_< Upraveno Listopad 7, 2015 uživatelem ka_r_los 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Únor 14, 2016 Sdílet Odesláno Únor 14, 2016 (upraveno) Takže tahle kokta už nikdy víc nebude v továrním stavu, aneb obětovaná sobota a je z toho Škaudi:) Jinak jak se pozná autoelektrikář amatér při dodělávání výhřevu předních sedadel? Anooo, chybějící propojení pinu 12 T20g na SC46 Upraveno Únor 14, 2016 uživatelem ka_r_los 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Únor 22, 2016 Autor Sdílet Odesláno Únor 22, 2016 Škaudi :) Minulý týden jsem se díky ka_r_losovi stal majitelem krásně zachovalých S-Line sedaček z Audi A6. Sehnal mi je, upravil mechanicky i elektricky, dodělal všechno potřebné k výhřevu, rozebral a složil interiér ... prostě to celé udělal za mě, zatímco já jen postával okolo, překážel a vedl hloupé řeči, takže mu ještě jednou za vše děkuju :D Ve srovnání s originálními sedačkami se v nich sedí jako na trůnu, mají boční vedení tak akorát, dají se seřídit všemi možnými směry, mají elektricky seřiditelnou bederní opěrku, sklon i délku sedáku + vypadají jako kdyby tam patřily už z fabriky. Zkrátka nejlepší úprava jakou na autě mám :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Únor 22, 2016 Sdílet Odesláno Únor 22, 2016 pěkný a je super že mají polohovatelný sedák :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Únor 22, 2016 Sdílet Odesláno Únor 22, 2016 Je sice fajn, ale v Octavii skoro k ničemu :/ Já mám 185cm a myslím si, že docela dlouhé nohy, abych měl tu podpěru co k čemu, musím dát sedačku na "zem", předek ohnout na max nahoru (další směr nastavení navíc) a stejně jak dáš nohu na podpěh, tak je vysoko :/ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shamp1x Odesláno Březen 3, 2016 Sdílet Odesláno Březen 3, 2016 Sedačky jsou top,škoda že jsem je tehdy nesehnal. Tak ať slouží. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Březen 4, 2016 Sdílet Odesláno Březen 4, 2016 (upraveno) Ja je sehnal behem 14 dni uz 2x:) A vím o kožených S-line za 5 tisíc... Upraveno Březen 4, 2016 uživatelem ka_r_los 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shamp1x Odesláno Březen 4, 2016 Sdílet Odesláno Březen 4, 2016 Jak říkám, když se daří, tak se daří :-) Já měl RSácký komplet asi za 12, ale před tím jsem měl dobrý kšeft že jsem kupoval komplet kožený set včetně tapeců za 5, ty sedačky jsem pak za 4 prodal, do toho jsem měl před tím světlý interiér, který jsem kompletně bouchnul za 7, takže nula nula nic. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Březen 21, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 21, 2016 Maličko jsem to poladil. Včera večer jsem nahodil turbo, během půl hodinky to nějak od oka pošteloval a tohle je prozatímní výsledek. Není to ještě finální produkt, průběh je hodně zubatej, ale byla to fakt rychlovka. Jede to docela obstojně. Sice nic, z čeho by se jeden posadil na zadek, ale předjet se s tím dá. Doufám, že spotřeba bude stejná a pokud by náhodou šla nahoru, tak aspoň zůstane aspoň pořád pod čtyřmi litry :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Březen 21, 2016 Sdílet Odesláno Březen 21, 2016 Ty kraso, pekny ;) ja zjistil zajimavy info skrze vacky :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Březen 21, 2016 Sdílet Odesláno Březen 21, 2016 Chudák převodovka:D By mě zajímalo kdy s tímhle budeš měnit reakční vzpěru převodovky :) Jinak ať to jezdí bez meluzíny :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Březen 21, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 21, 2016 Laurin Klement: pěkný to teprv bude, teď je to jen tak pozvedaný na prasáka, aby se to turbo úplně neflákalo. Co jsi zjistil zajímavého k vačkám? ka_r_los: meluzína konečně na chvíli zmizela. Doufejme, že převodovka i silentbloky to vydrží. Víš, že já jezdím hlavně na spotřebu :} A když by v převodovce náhodou něco křuplo, tak další plán je jasnej, ne? :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Březen 21, 2016 Sdílet Odesláno Březen 21, 2016 Ja bych byl spokojen s delsi prevodovkou a 110kw jako ma OIII, jsem kluk nenarocna... Daval jsi hybrida nebo 2.5? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bmp Odesláno Duben 3, 2016 Autor Sdílet Odesláno Duben 3, 2016 110 kW máš nejspíš už teď, BKD mají v sérii kolem 150k / 340Nm, pokud jsou v pořádku. Turbo jsem dal GT1749MV přímo od Garrettu určené pro BKD. Hybridy jsou všechny do jednoho sračky, takže ty jsem zavrhnul hned od začátku, potom jsem vymýšlel všelijaké předělávky origo turbodmychadel na BKD svody + rozchodit el. regulaci, ale nemám teď vůbec čas řešit problémy s tím spojené, tak jsem dal plug&play rešení od Garrettu a všechno fungue. Sice to není žádný super upgrade proti sérii a pořád to jede jako s hnojem, ale aspoň to nehouká a hned od začátku reguluje jak má. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
ka_r_los Odesláno Duben 3, 2016 Sdílet Odesláno Duben 3, 2016 tak osobně myslím, že to "bylo" po 8 letech už asi pár kobylek chcíplo:) co do houkání, ono to teď dá dlouho pokoj, než se zase "opískujou" lopatky:) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.