Jump to content

Audi A4 B7 2.0TDI


Vladan

Recommended Posts

Uz jesm se bal ze vas tady nenajdu :D ale ja nesral na forum, jenom jsem cekal ten den, den moje audiny!

 

Uz je to day, 2006 rok, origo stav je 200.000km, na tah to ma 160.000.

 

Je to BLB rikaji blbej motor- a uz me to fakt zacina srat ze rikaji ze je motor fakt na hovno, 4 kamarady maji ten motor 2.0tdi 16v ze rikaji ze je na hovno (zase jsem to cekt na netu), kamrady nemaji zas tak takove problemy skoro vubec...

 

Ale gdo vy...

 

Nevim, proste je tam nic moc vybava, ale jsem se prvni divla na stav auta nez na vybavy, seru na kozene sedacky a takove veci...

 

nahraju par fotek a uz cekam na vase rady :D

 

proste neni to tak moc odrene jak to bejva u audi a4 :D

 

 

post-434-0-65479500-1403705115_thumb.jpg

post-434-0-02836000-1403705149_thumb.png

post-434-0-53346000-1403705174_thumb.jpg

post-434-0-87911600-1403705192_thumb.jpg

post-434-0-93471200-1403705208_thumb.jpg

post-434-0-11288100-1403705241_thumb.jpg

post-434-0-03871000-1403705258_thumb.jpg

post-434-0-51099000-1403705277_thumb.jpg

Link to comment
  • 2 months later...

Mam strasnej problem s tim autem. Proto si porad rikam octa je bozi auto! Ten problem je ze my to auto nezabyra z 1800otacek jak to musi bejt, zabira (uz nevim jake i/y :D) az od 2500.. Auto maka super, nema vubec ostatni problemy.

 

nemáš tam DPF? Mě to tak dělá, že ten DPF to jako "dusí" v nízkých otáčkách, je potřeba to víc vytáčet

Link to comment
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Výměna oleje v převodovce na GLK 25k Ten diferak me trochu překvapuje, výdrž na ho*no Rameno jsem teď taky jedno měnil, respektive obě vlevo, za 10k + práce
    • Tak vypadá, že ty auta prolejzají důkladně. Prej mi sákne diferenciál a jedno rameno trochu vůle a doporučili výměnu a diferák přetěsnit. Ukazoval fotky a je to takové to zaolejované a "zasypané prachem". Vypadá, že to fakt zkoumají pečlivě a začínám chápat, proč jim to trvá mnohem déle než ve Farene. Na druhou stranu, když mi dělal kalkulaci při vracení auta, tak přetěsnění diferáku (8-9hod) materiál pár stovek, tak kost/rameno(1h) za 10k a práce 40k. Jestli jsem ho správně pochopil, tak 10h práce. Takže pokud jsem správně rozumněl, tak mají 4k/hod. To je dvojnásobek Farene. Ale třeba jsem to jen blbě pochopil. Takže sakum prdum za tyhle dvě věci asi 55k a k tomu příští servis by měl být asi za 15k a ještě výměna oleje v převodovce. To netuším kolik. Zapomněl jsem se zeptat. A tady musím říct, že má Mercedes vychcaně udělanej ten předplacenej servis. Protože normálně předepisu výměnu na 120tkm, ale když má předplacenej servis, tak při více než 125tkm, což je zároveň hranice pro předplacený servis. Takový trošku ojeb. Prej až bude potřebovat, že mi to zahlásí výměnu oleje v převodovce. Takže příští rok počítám, že to bude servis za 100k jako prd. Je to sice hroznej voser, servisovat to v Praze, ale budu tam jezdit. Teď když mám srovnání, tak v tom HK to jsou takoví výměnkáři, co asi auto moc nekontrolují. Otázka je, jestli to přetěsnění diferáku má praktický význam, když jen tohle vyjde na více než 30k. Přišlo mi, že prach to utěsnil a už to nesákne. 
    • Contíky jsou super, já jsem do teď jezdil šestky, nové budu dávat zase Sport Contacty. OZ hledej z druhé ruky, nové stojí nesmysl. Já mám ultraleggery na léto i na zimu (19"+18") jsou o nějaké 2 kila lehčí proti seriovým Zenithům a je to i docela poznat, je to velmi snesitelné i v 19" 235/35
×
×
  • Create New...