Přejít na obsah

Stříbrný povoz


Doporučené příspěvky

Honzo ty zimáky jsou Continentaly TS 850 ?

Dobrá to guma, mám je druhým rokem a asi do nich půjdu znovu.

Když čtu ty vaše ceny pojištění, tak se na den kdy si taky koupím nový auto vůbec netěším.

Nyní platím se všemi bonusy komplet cca 8000,- s 5% spoluúčastí min.5000,- a není mi dobře když dávám příkaz k úhradě.

To felda je jiný kafé, 1679,- s bonusem důvěra po zdražení, před zdražením cca 1470,-

Taky jsem veřejně říkal že Golf je hotovej a do něj už vrtat nebudu ani nic dodělávat, no a jak to dopadlo víš sám.

Odkaz ke komentáři

Honza: Ty ses takovej znalej :) Chci se zeptat - nevis nahodou zda by pasovaly slunecni clony z OIII do OII? Samo vcetne vsech uchytu apod. kus za kus.

Jinak svetly interier super, ale musi se clovek starat nebo byt opatrny. Staci si sednout v blbych kalhotech co pousti barvu a v pripade toho textilu je nestesti na svete. :) Za me mozna skoda, ze nejsou alespon kozene ty bocnice. Soused ma svetly hadr v OII a to je strasna prasarna. Neuveritelnej humus co z toho ma. Je pravda, ze jsem ho v zivote nevidel se o to auto alespon minimalne starat. To potom vubec nechapu, ze si to lidi porizuji. :)

Odkaz ke komentáři

@Mike: Tak to abych se přiznal bez mučení, fakt netuím. :(

 

Jinak s tím interiérem: já se toho nebojím; je to fakt o tom, to vysát a udržovat. Což byl ale i případ u dvojkový Octavie a těch RS Red sedačkách ;)

 

Jinak další slíbená porce odtajňovaní... :ph34r:

 

Bi-xenon OIII.jpg

Odkaz ke komentáři

Tak uz se tesim az budou vsecky fotky! Jináč bílej interiér je v O3 TOP, sam sem videl oba a ten bilej pridava eleganci, sice se o nej musis vice starat, ale stoji to za to :palec:

 

Pánové vy platíte za pojistky hrozný rakety - co tam vsecko mate? :rolleyes: Ja platim 5000 a mam tam kradez, sklo, pojisteni 120/120 a odtah pri cemkoliv po cele čr do 100km. Nemam teda havarko.

Odkaz ke komentáři

no ja teda mam 1% a ta cena je samozrejme tazena i cenou vozu dle tabulek, ktera je treba pro me strasne vysoko :(

 

edit: myslim samozrejme havarko allrisk, vcetne columbuse a tak. A bonus 0% - 24 mesicu - po kradezi auta :(

 

 

Honzo ten pan v kombiku je me nejakej povedomej, ale neni moc dobre videt. Toho pana z liftu neznam - ten je pri tom blesku videt dost dobre ;)

Odkaz ke komentáři

Ozi: máš dobrý oči :D

 

Zikmeister: tak POVko je za pusu (asi 4tKč), ale havarijko v plný polní je drahý. Navíc mám rozšířený asistenční služby pro celou Evropu se zvýšenými limity, pojištění skel a zavazadel ve vozidle a pojištění sedadel ;) Zkrátka tak říkajíc plnou palbu :D V mém případě a stylu cestování to však je nutnost ;)

 

Ještě se bude na podzim dodělávat systém Allianz Šestý smysl, který sám v případě nehody a nereakce řidiče/posádky rozjede záchrannou akci vč. GPS polohy atp.

Odkaz ke komentáři

Tak to koukám, že jsem asi proti Vám hodně starej, když mám plný bonusy a i po mojí první nehodě mi řekli, že v mém případě to nemá absolutně na nic vliv, že mi odečtou maximálně tři měsíce a i tak mám bezeškodného období delší dobu než na kterou je maximální bonus potřeba. :)

V případě havaríjka mi řekli, že bohužel můj 12 roků starý povoz spadá do kategorie luxusních vozů :D a navíc s vysokým rizikem krádeže a tak musím platit víc.

Odkaz ke komentáři

jen pro vás jsem auto rozříznul... :o

 

Crew Protect.jpg

 

Takže malé shrnutí faktů; už víte, že auto:

- je stříbrné

- má sportovní podvozek a 18" kola Golus

- má světlý interiér

- je schopné samo zaparkovat do příčných i podélných parkovacích míst; zároveň bude schopné i
vyparkovat z podélných parkovacích stání

- je plné airbagů

- má bixenony

- má adaptivní tempomat

- je nafta v manuálu.

 

To už vlastně víte všechno a jako znalci tak víte, jak to auto vypadá :D

Odkaz ke komentáři

@Jirka: však to je taky tuctový auto, kterých jezdí po silnici plno; takže je vidět na každém rohu :P

@Maro: není co ;) Je to jen tuctová sériofka... čtyři kola, světlý sedačky a kulatej volant. B)

 

Jinak se musím chechtat; akorát studuju katalog OIII a u doporučení barvy vozu a interiéru je moje kombinace

stříbrná briliant metalíza + béžový interiér ohodnocen jako DOBRÝ.

 

Kdežto kombinace stříbrné auto a černý či šedý interiér je podle katalogu velmi dobrý. :D Přitom tmavý plasty uvnitř vozu jej zrovna v případě OIII opticky hodně shazují a zmenšují.

Odkaz ke komentáři
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...