Guest alim Odesláno Srpen 24, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 24, 2014 Ahoj , mam problem s EGR ventilem OII MR2012 103kw CR nejprve motor padal do usporneho rezimu kvuli egr ventilu, Vycistil jsem chladic egr egr ventilu. po smontovani uz motor nekolik tisic km do nouzaku nepada ale "pouze" sviti kontrolka rj motoru. po precteni chybovych kodu : 4881 - EGR Valve (N18) P1440 00 [175] - Open Circuit 4900 - EGR Sensor 1 P0405 00 [175] - Signal too Low pres VCDS jsem provedl zakladni nastaveni egr ventilu uspesne. jak mam presne disagnostikovat egr ventil ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Laurin Klement Odesláno Srpen 24, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 24, 2014 ty puvodni chyby jsi smazal? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest alim Odesláno Srpen 25, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 25, 2014 predchozi chyba byla P0403 - ridici obvod recirkulace vyfukovych plyny "A" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest alim Odesláno Srpen 25, 2014 Sdílet Odesláno Srpen 25, 2014 pokud prectu bloky hodnot vse ohledne egr ventilu : 013 Actuator for high pressure EGR; status 922948096 025 Bypass valve for EGR cooler; status 1 085 EGR cooling function; status 0 086 EGR solenoid valve; actual value 100.00 % 087 EGR specified value 0.0 % 088 EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve; activation 100.00 % 106 Exhaust gas jet volume in particle filter 50.8 mł/h 107 Exhaust gas recirculation (EGR) cooler pump; specified value 95.00 % 108 Exhaust gas recirculation; shut-off conditions 2047 109 Exhaust gas temperature sensor 1 127.4 °C 117 Exhaust mass flow of EGR 0.2 kg/h 118 Exhaust model temperature 0 168.7 °C muze te nekdo poradit zda li je to ok ? ale chladici funkce =0 a bypass egr ventil =1 poradite ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Anyha Odesláno Duben 6, 2015 Sdílet Odesláno Duben 6, 2015 Ahoj mám problé svíti mi kontrola motoru jedna se o octavie2 r.v.2012 2.0TDI-103KW -CFHC v diag, VCDS mi vypisuje tohle: Adresa 01: Motor (J623-CFHC) Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb Řídící jednotka SW: 03L 906 018 C HW: 03L 906 018 BR 1 nalezena chyba:4900 - teplotni cidlo zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G98)-signal prilis maly P0405 00 [175] - - Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Jedná se EGR ventil stači provest základní nastavení přes VCDS 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rostama Odesláno Duben 12, 2015 Sdílet Odesláno Duben 12, 2015 Ahoj mám problé svíti mi kontrola motoru jedna se o octavie2 r.v.2012 2.0TDI-103KW -CFHC v diag, VCDS mi vypisuje tohle: Adresa 01: Motor (J623-CFHC) Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb Řídící jednotka SW: 03L 906 018 C HW: 03L 906 018 BR 1 nalezena chyba: 4900 - teplotni cidlo zpetneho vedeni vyfuk.plynu (G98)-signal prilis maly P0405 00 [175] - - Kontrolka závad ZAP - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Jedná se EGR ventil stači provest základní nastavení přes VCDS Poradis jak to zakladni nastaveni provest? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maha007 Odesláno Červen 14, 2016 Sdílet Odesláno Červen 14, 2016 měl jsem po výměně pouze ovládacího motorku egru stejnou závadu P040500 před výměnou to závadu nepsalo ale při čištění jsme zjistily že je opotřebené soukolí tak jsem z Polska sehnal pouze motorek za 1500kč(nový originální díl stejná vyrobní čísla stejný výrobce) sice pracoval nedocházelo k omezení výkonu ale hlasil stále chybu demontoval jsem ho znovu a přehodil tišťák co vněm je potom chyba skočila do vyřízených a šla smazat a už se neoběvuje vše šlape podle mě je v tom tíšťáku nějaký identyfikátor který pozná jednotka že došlo k výměně za jiný díl 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepin Odesláno Březen 19, 2023 Sdílet Odesláno Březen 19, 2023 Zdravím, mám Octavia II MR2011, 103kw - CR s tím, že se mi rozsvítila kontrolka motoru a rozblikalo žhavení, dále mám pokles výkonu. Diagnostika vyhodnotila chybové hlášení P0405 - recirkulace výfukových plynů čidlo obvodu Low. Je možné že EGR ventil dosloužil, či to odkazuje na jiný díl. Děkuji za případné info k závadě! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 19, 2023 Sdílet Odesláno Březen 19, 2023 Vypadá to na KO EGR ventil včetně chladiče 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepin Odesláno Březen 25, 2023 Sdílet Odesláno Březen 25, 2023 Zdravím, po výměně EGR ventilu včetně chladiče a podtlakové regulace tlaku turba auto opět jezdí jak má. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepin Odesláno Březen 27, 2023 Sdílet Odesláno Březen 27, 2023 Zdravím, rád bch se zeptal jestli má někdo zkušenosti s EGR ventilem+chladič, a to zn. PIERBURG! Děkuji za případné info! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Rolbař Odesláno Březen 27, 2023 Sdílet Odesláno Březen 27, 2023 Originál nebo borgwarner 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.