Přejít na obsah

Passtovo stříbrná dáma


Doporučené příspěvky

  • o měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 10 měsíců později...

Koukám, že jsem tu dlouho nic nedal. Tak trošku opráším svoje vlákno. 

Nějakou dobu octa jen jezdila a jezdila, pak se mi naskytlo turbo 1749VB z ARL a tim to zase začalo, dnes už je i komplet vedení k turbu z ARL, FMIC, teď šetřím na Race520 a pak na odladění. A taky něco do interieru, aby se necítil ošizen. A stk jsme taky zvládli bez ztráty kytičky.

F4972ED7-388C-4EC4-A209-F0A63DAD7247.jpeg

D007FBDF-39ED-407D-96AC-68B70058D3E2.jpeg

3FB4F45B-E938-41E1-97F5-38AE3E17B656.jpeg

F9AB0C4D-E78D-4F9D-8AEE-346A9D31C25D.jpeg

B108769C-B69E-4E24-9C17-8E49CC4586F8.jpeg

93674E89-550D-4442-B833-DBB405283175.jpeg

Upraveno uživatelem Passta
Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Já ji prodávat nebudu, to co v ní je, nikdo neocení, nemyslím peníze, ale hlavně čas a nedejbože mít ji někde v okolí..... Mám to auto rád, vždycky mě všude dovezla a ještě doveze.  Na jaře se opraví nedostatky na karoserii a dostane nový kabátek.

Upraveno uživatelem Passta
Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o rok později...

@PasstaAhoj, měl bych prosimtě na tebe dotaz. Všiml jsem si, že si měl na autě pružiny Eibach Pro-Kit a pak i SportLine.. Jde o to, že mám dilema jaký teda pružiny vybrat. Tlumiče mám sériový. Líbily by se mi ty SportLine, ale jde mi o to, jestli už to není moc tvrdý a jestli nejdou už tlumiče nadoraz. Jde mi i právě trošku o komfort. Jestli bys měl i fotku z boku pro porovnání výšky .. Děkuju moc za info 🙂 

Upraveno uživatelem jedlis
Odkaz ke komentáři

Eibach Pro-Kit jsou -30mm bez progresivního vinutí, jsou vhodné na sériové tlumiče. SportLine jsou -50mm, s progresivním vinutím, na sériových tlumičích se to houpe, je potřeba tlumiče tvrdší. Já je mám v kombinaci s tlumiči Bilstein B8, pružiny jsou vlastně stavěné pro ně. Je to tuhé, ale na menších nerovnostech právě to progresivní vinutí umožňuje celkem pohodlnou jízdu bez rázů. Když jsem zkoušel na B8 dát Pro-Kit, tak to bylo moc tvrdé a dokonce auto občas odskakovalo.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Na této fotce jsou zrovna nasazený Pro-kit a uložení powerflex. zkoušel jsem to na zimu, abych nedrbal nárazník o sníh a zmrazky. Dnes je to už stabilně na Sportlinech, octa už dnes jezdí jen při krásném a suchém počasí, jinak jezdím Freelanderem.

Ale bacha, Powerflex dělá dvě varianty, standartní výšku a sníženou o 1 cm

Upraveno uživatelem Passta
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
    • Zdravím, začala mi skákat závada airbagů, na diagnostice to píše tyto chyby viz. foto. Mate s tím někdo zkušenost? Diky za rady… 
×
×
  • Vytvořit...