Jump to content

Jaký je nejlepší dieselový motor do Octavia II?


zabiak

Jaký je nejlepší dieselový motor do Octavia II?  

96 members have voted

  1. 1. Jaký je nejlepší dieselový motor do Octavia II?

    • 1.6 TDI CR (77 kW)
      9
    • 1.9 TDI (77 kW) s i bez DPF
      63
    • 2.0 TDI (103 kW) s i bez DPF
      13
    • 2.0 TDI DPF (125 kW)
      2
    • 2.0 TDI CR DPF (125 kW)
      11


Recommended Posts

Zajímá mě, jaký dieselový motor by jste volili jako nejlepší volbu pro Octavii 2.

Pokud budete hlasovat snažte se svojí opověď odůvodnit proč by jste volili zrovna ten motor. A mezi kterými jste se rozhodovali.

Je povolená vícenásobná volba pokud si myslíte, že jsou některé motory stejně dobré.

post-59-1262471308_thumb.jpg

Link to comment

Ac se o naftu nezajimam, tady sem hlasoval. Pro 1.6TDI CR (sikovny motor na povinne ruceni, mensi spotreba a ja ziji v mestskem provou tudiz hlasuji pro mestsky provoz a tam staci toto, CR - tizsi chod pro laika) a pro 2.0TDI CR 125kW, kdyz si chce clovek slapnout a citit ze se to hybe, tak v tomto pripade tento!!! Tim nechci rici, ze 77kW nehybe s autem, ale toto je jinde... :palec: A i cenove :palec:

 

Copak zabijaku,ze by nove vagen?

Link to comment

Zatim sem se svez jenom v O1 1.9 81kw a musim říct že jsem nepocítil rozdíl mezi moji 1.6MPI. Ale plánuju dízla jednak kvůli práci ale i kvůli dalšim věcem. Takže bych si asi koupil s 1.9 se 77kw. Prý je lenivá ale tak to může spravit chip a pár úprav tak to bych neřešil. Spíš že je to už nějakej čas prověřenej motor a ty nový 2litry co sem tak čet tak poruchový tak bud počkat až to vychataj a nebo jít do tý 1.9. 1.6tdi je taky nová tak bych se toho bál.

Link to comment

Hlasovat nebudu v zapeti pochopite proc. Podle zkusenosti co jsem na predeslem a soucasnem foru nasbiral bych si troufal polozi doplnujici otazku V jakem roce resp. rozmezi?

 

Odpoved

do MR06 vcetne 1.9TDI bez DPF

od MR07 do uvedeni TDICR je to podle me 2.0TDI PD 8V 103kW tusim kod BMN

od uvedeni CR bych rekl ze je malo zkusenosti a taky je to na gustu kazdeho soudruha jesli chce mit 77kW nebo 125kW, kazdopadne nejsem si jist ze 1.6 bude tak dobre cipovatelna jako 1.9 coz je konec koncu dobre pac ubyde tech blaznu co litaji jak hovada a nemaji na to brzdy.

Link to comment

Davon: Možná uvidíme časem, spíše se rozkoukávám, a taky mě to zajímá. To víš, už to moje auto je na pokraji životnosti.

A spousta lidí se mě na to ptá.

U O1 to bylo jasné, ale jaký motor do O2 fakt nevím. Tam je to složitější. Taky si myslím, že by to mohlo někomu pomoct při výběru.

 

Já mám takový laický povědomí, že do O2 není jednoznačně super diesel motor, jako tomu bylo u O1.

A taky jsem slyšel názory, že už to není ono. Že ty nové diesely už nejsou co to bývalo.

Mám 1,9TDi 66kW, žere to 5,5l/100Km - olej to nežere, problémy s motorem nejsou žádné 280tis. km. Takže jak si nepohoršit?

 

 

Já bych to dal, hlasujte pro nové aktuální motory jak na tom jsou. A pokud byl s nějakým rokem problém napište to do diskuze. :palec:

 

Jako laika mě docela láká 1.6 TDI CR (77 kW), čeho se bojím je spotřeba. Sice ta uváděná je solidní, ale aby to nešlo nahnat jen po okreskách a dálnice to nežralo jak tank.

Link to comment

Já hlasuji pro 1.9 TDI 77kw, ten můj má najeto cca 170 tis. a je jako jediná část na OII, která funguje na 100% a nemám s ním žádný problém. (Dlouhodobá spotřeba 5,5 litru.) Hodně lidí (především majitelů OI) říká jak je to slabej motor, ale dle mého názoru to není pravda. Mám i OI TDI 66kw a ta se s tím vůbec nedá srovnat o proti OII je to lenochod. S OI TDI 81kw mám taky něco nalítáno a že by ten motor jel líp jak tu spousta lidí tvrdí mě vůbec nepřipadá. Ono je to taky tím, že OII je úplně jiné auto a jinak se chová na silnici a tak je to zrychlení a rychlost v tom autě úplně jinak cítit jak v OI a tak to hodně klame.

V nové motory TDI CR zatím nemám moc velkou důvěru, neboť nejsou moc dlouho na trhu a tak je brzo dělat nějaké závěry.

Link to comment
  • 4 years later...
V 3. 1. 2010 at 12:56, Alessi napsal:

Já hlasuji pro 1.9 TDI 77kw, ten můj má najeto cca 170 tis. a je jako jediná část na OII, která funguje na 100% a nemám s ním žádný problém.

Jenže 170tkm je v této době na diesel z let kdy se vyráběl, sakra málo. Pokud bys tam teď měl pro diesel "normální" porci km, tak už bys mluvil jinak. To, jak idiotsky je tam řešený uložení vstřikovačů, respektive jejich upevnění, a spoustu dalších věcí, není až tak růžový. S vyšším nájezdem, specifickým pro diesel, se to vše ukáže.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj, byl by jsi ještě schopný někde najít montážní listy a dokumenty k této úpravě ? Mám Superb 2 1,9tdi BXE 2010 a chci taky dělat úpravu na 6 kvalt. Velice bych to uvítal :).
    • Ahoj.Tak dneska jsem se pustil do výměny dílu dle chyby vcds 000833 (G40) ,P0341-000. A při vyndavání starého snímače na magnetu bylo několik špon ocelových drátu. Teďka nevím co dělat mohu normálně dál jezdit? Kde se to tam vzalo nebo odkud nevím? Tak si říkám,že jedině původní majitel něco čistil,protože to vypadá jak vlasy z ocelového kartáče.Možná čistil to sání vířivých klapek kartáčem.Ale jestli to doputovalo až k vačkám.
    • https://www.audiocom.cz/multimedia/bluetooth-handsfree/originalni-handsfree-sady/bluetooth-handsfree-sada-skoda-vw-premium-gsm-ii-160cz
×
×
  • Create New...