Přejít na obsah

Octavia 1.8T AGU a turbo K04


Doporučené příspěvky

Tak TT má taky tu K04 jako S3 a Cupra R, tzn. i tam musíš sehnat svody, aby jsi ho dostal na Tvůj motor(Mimo to i první díl výfuku, vedení k turbu a asi i vstřiky a větší IC. Ty 1.8T s K04-023 totiž mají 2x IC). Výhoda toho K04-001 je, že pasuje na seriové svody.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Tydle stavby vzdy konci uplne jinak, veci v aute na sebe navazuji a zmenou jedne casti vyvolas potrebu zmeny dalsich. A pokud nenastane predchozi tak nastane ze budes chtit vice:-)))

 

Z vlastni zkusenosti vim ze toto si muze dovolit jen nekdo kdo si to postavi sam a je schopen to udrzovat v opacnem pripade jsi v pozici ze zivis sveho garazmistra:-)

 

Kazdopadne at se dilo podari:-)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

má tu někdo K04-023 ? už se dostávám do finální úpravy co se týče exterieru a bude na řadě motor, sice pořád váhám jestli tento rok jen K03s a další rok 023 nebo už to dát teď. hledal jsem po netu, ale aguček sem moc nenašel i když sem rád za lanko, ten elektrický plyn je strašně opožděný

Odkaz ke komentáři

tiez uvazujem o inom turbe,ale v kuse spekulujem co a ako. K03s by som sa uz vykaslal - samozrejme ked ho zohnas skoro zadarmo a dat ho tam docasne.

Pokial uvazujes K04-023 ,co sa pouzivalo napr v Audi TT 225HP, tak tieto 1.8T pokial viem mali pevnejsie vnutornosti(ojnice) plus lepsiu spojku. Plus navyse 023 ma vyvod z boku a budes musiet prerobit minimalne vyfuk od turba.

S tym 023 sa da cca ocakavat 265HP na kluke max a teda nejako cca. 215WHP ,teda 215 koni na kolese.

Neviem,ci by som uz tu pre istotu nedal kovane ojnice a silnejsiu spojku ?

 

Tiez som nad tym uvazoval,ale kedze ja hram na istotu,urcite by som daval aj kovane ojnice a silnejsiu spojku. Plus ked budem upravovat vyfuk ,tak preco tam uz rovno nedat garrett GT28RS s turbinou .64. Robia aj s .86 ,ale vraj najlepsi pomer nabeh/vykon ma prave .64 turbina. Je to aj na denne jazdenie a toto turbo tlaci uz od nizsich otacok.

Tam sa da ocakavat 350HP, 300WHP a cca 430Nm krutak . Co by mi uplne stacilo. :lol:

Najradsej by som sa do toho pustil uz o mesiac :lol: , ale zatial to musi cakat,kym to je daily car. Uvidime dokedy.

Odkaz ke komentáři

tak to mi nedělá problém to tam dostat, mám rád takové stavby ;) spojka se jen preobloží stojí to pár kaček i origo snese dost, přinejhoším 240mm spojka to jistí, spíš mě zajímá kdo to tady má a ja kto jezdí, nejraději bych se s tím i svezl, ale nevím o nikom.. K03s se dá sehnat za trojku plus vstriky to je nejakych 5tisic samozřejmě ještě upravit mapy, pak se to dá prodat za stejné prachy

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...