Přejít na obsah

RAAF_96 a moje Octavia 1.8t combi


Doporučené příspěvky

Tohle je 1.4 8v takže slabučký ale bezporuchový motor. Takhle na ježdění po městě nebo do práce ideální, Octa si aspoň spočne a vytáhnu si jí jen na delší trasy :)
A aby se neřeklo že Octu zanedbávám tak včera dostala nové prahy :)
11942225_847057715372324_259552603_n.jpg11949536_847057725372323_835332149_n.jpg11910958_847057752038987_1595431075_n.jp11921962_847057785372317_69537291_n.jpg?11949642_847057792038983_2126454577_n.jpVše z 1,5mm plechu tak si v servisu můžou zvedat jak chtějí :pest:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ahojte, po brouzdani na inzercich jsem se rozhodl Octu nechat a uainvestovat. Vcera oprava zadni stahovacky (to byl porod navinout ty lanka) Dale je potreba udelat rozvody, gufera, STK a letni gumy. No kazdopadne motor byl na dekarbonizaci a od te doby zere olej. Liju 5w40 a dolivam co chvila, cca litr na 1500-2000km coz je silene. Kazdopadne chci ted menit olej za 10w60 pouze rozmyslim zda udelat hned ty gufera nebo pockat jestli nepomuze ta polo. Rozvody musi jeste pockat tak snad chvili jeste vydrzi. Sice do ni sypu kazdou vyplatu ale je to mazlik, asi se nedokazu rozloucit :)
10877396_768619659882797_810856405_na.jp

Odkaz ke komentáři

Při takové spootřebě oleje ti polosyntetika nepomůže. Než budeš měnit gufera na ventilech, tak si nejdřív nech změřit tlaky, protože bych řekl, že máš pístní kroužky KO. To píšu z vlastní zkušenosti, protože mi motor taky žral 1-1,5l/1000km, tak jsem nechal vyměnit gufera na ventilech, ale to vůbec nepomohlo (spotřeba stejná) a tak jsem nechal vyměnit pístní kroužky (byly zapečený) a teď mám klid. Kolik oleje do motoru naliju, tak tolik taky při výměně vypustím... ;)

Odkaz ke komentáři

Strašit nechci, ale bohužel taková je realita a osobně si myslím, že taková spotřeba oleje přes gufera snad ani není možná... Jinak já jsem tu opravu dělal asi před 4 roky a výměna gufer mě vyšlo na cca 4000,- a pístní kroužky tuším kolem 10-11000,-, takže celkově 14-15000,-. Kdybych rovnou udělal ty pístní kroužky i s guferama, tak bych mohl ušetřit za jedno těsnění pod hlavu (to stálo kolem 1000,-) a za práci, takže bych platil asi jen kolem 11-12000,- za všechno. Ceny jsou samozřejmě z neorigo servisu, ale musím říct, že té investice nelituju, protože teď motor jezdí jako z praku (má perfektní tlaky) a jak už jsem psal, olej mi teď nežere žádný a to mám nyní najeto 243000 km a dávám olej 5W-40 :palec:

Odkaz ke komentáři

Taky jsem po výměně kroužků, u mě se ale zjistilo, že mám vadu pístu a pod kroužkama se rozpadá. Ze začátku žral tak 2 litry mezi výměnou a došlo to až do stádia litr oleje na 200 km. cenově seženeš i s prací 10 - 15 tis. záleží jak šikovnej a ochotnej je tvůj mechanik.... Určitě bych to ale neodkládal...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...