Přejít na obsah

Chip od Camp performance


Doporučené příspěvky

Jen čistě můj osobní názor, bez přímé zkušenosti.

 

Když si já vybírám firmu pro úravu jednotky, tak se dívám předně na 2 věci:

 

1) Co upravují

 

A pokud tam vidím, jak je u "nalévačů" běžné, že jsou schopni upravit klidně 50 značek (obvykle nechybí Bentley a Ferrari, to dodá obzvláště punc serioznosti) a k tomu x-set různých motorů (přitom často těch, u kterých chiptuning neměl prakticky žádný přínos), tak si dělám první základní obrázek. Občas jsou schopni dokonce upravit motor, který ani u daného auta neexistoval (zde si třeba u Felicie nevybavuji žádný motor s 44kW)

 

2) Jaké prezentují výsledky

 

A ty jsou "viditelné" zvláště u atmosférických motorů. A když kouknu třeba na tyto experty, tak určitě patří ke špičce, protože dostat z 1.6 MPi 74kW z jedničkové Oktávky 170Nm (proti sériovým 145) , z předpotopního dvoulitru dokonce 200Nm (vs. 170), to už vážně zaslouží poklonu. A co mne obzvláště pobavilo, tak ze silnějšího litru u Citigo vydolují pouze chiptuningem místo 95Nm dokonce 115Nm ... A v tomto kontextu pak samozřejmě hodnotím i to, nakolik jsou pak schopni u mého auta vůbec dosáhnout deklarovaných parametrů. Konkrétně ohledně čipování RSka přes 160kW je tu někde celé vlákno.

 

A když proti tomu vidím, že u motoru, který jde díky továrnímu "přidušení" upravit velmi snadno a přitom výrazně (třeba moje 2.5T), ale daný úpravce je s bídou na 60% toho, co nabízí "specialisté", tak v kontextu předchozího odstavce mám jasno.

 

Ber to čistě jako můj názor na základě jejich stránek, ale já bych tam nejel.

Odkaz ke komentáři

Jezdím už přesrok s načipovanou 1.8T a blow ventil jsem měnit nemusel a ani nehodlám. Pokud chceš aby upouštěl vzduch ven a bylo slyšet "ufouknutí" to je pak jiná.....original 1.8T tlačí pouze kolem 0,6baru (proto 110KW), zatím co 1.8T RS tlačí 1.2 po chipu tlačí turbo až 1.5baru a není to problém 1.8T 110KW a RS mají stejné turba pouze motory AGU s lankem mají menší turbo.

Odkaz ke komentáři

tak to si vobec nemyslim,ze RS po chipe tlaci 1,5bar... 1.8T 110kw tlaci original 0,55Bar v spicke .... RS tlaci original 0,75Bar v spicke. ...

Nemoze tlacit RS 1,5Bar, kedze aj lepsie turbo K053 oznacovane ako Sport ked si pozries jeho kompresorovu krivku pri 1,5 bar je uz tak daleko za efektivnostou ,ze treba az zaplakat. Maximum tam je 1,3 Bar aj to uz by som daval bacha. Turbina sa tam uz toci za hranicou vyvazenia kompresnej vrtule.

Ideal ma byt pre K03s turbo zvysenie na 1Bar. 1.2Bar je uz take maximum, ktore napriklad ani VAG grupa si nezobrala na triko ,ked testovali napr audi S3 s K03s a 1,2Bar tlak a nakoniec sa rozhodli ist na K04 turbo, kedze K03s je tam na hraniciach. Toto som sa docital na nete a verim tomu.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...