michal1181 Odesláno Leden 3, 2015 Sdílet Odesláno Leden 3, 2015 Zdravím mam dotaz,chci si nechat načipovat octavii 1.8T Rs a zajímá mně jestli je dobrá volba Camp performance,co jsem koukal mají celkem příznivou cenu a slyšel jsem že jsou i spolehliví ale nevim co je na tom pravda,máte někdo zkušenost? Díky za odpověď. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tesna Odesláno Leden 3, 2015 Sdílet Odesláno Leden 3, 2015 Jen čistě můj osobní názor, bez přímé zkušenosti. Když si já vybírám firmu pro úravu jednotky, tak se dívám předně na 2 věci: 1) Co upravují A pokud tam vidím, jak je u "nalévačů" běžné, že jsou schopni upravit klidně 50 značek (obvykle nechybí Bentley a Ferrari, to dodá obzvláště punc serioznosti) a k tomu x-set různých motorů (přitom často těch, u kterých chiptuning neměl prakticky žádný přínos), tak si dělám první základní obrázek. Občas jsou schopni dokonce upravit motor, který ani u daného auta neexistoval (zde si třeba u Felicie nevybavuji žádný motor s 44kW) 2) Jaké prezentují výsledky A ty jsou "viditelné" zvláště u atmosférických motorů. A když kouknu třeba na tyto experty, tak určitě patří ke špičce, protože dostat z 1.6 MPi 74kW z jedničkové Oktávky 170Nm (proti sériovým 145) , z předpotopního dvoulitru dokonce 200Nm (vs. 170), to už vážně zaslouží poklonu. A co mne obzvláště pobavilo, tak ze silnějšího litru u Citigo vydolují pouze chiptuningem místo 95Nm dokonce 115Nm ... A v tomto kontextu pak samozřejmě hodnotím i to, nakolik jsou pak schopni u mého auta vůbec dosáhnout deklarovaných parametrů. Konkrétně ohledně čipování RSka přes 160kW je tu někde celé vlákno. A když proti tomu vidím, že u motoru, který jde díky továrnímu "přidušení" upravit velmi snadno a přitom výrazně (třeba moje 2.5T), ale daný úpravce je s bídou na 60% toho, co nabízí "specialisté", tak v kontextu předchozího odstavce mám jasno. Ber to čistě jako můj názor na základě jejich stránek, ale já bych tam nejel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
michal1181 Odesláno Leden 3, 2015 Autor Sdílet Odesláno Leden 3, 2015 Jojo ty hodnoty mně taky zarážej,nemohli byste mi někdo prosím doporučit nějakou firmu nejlépe středočeský kraj? Díky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Leden 3, 2015 Sdílet Odesláno Leden 3, 2015 motorpower,mvolesko... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
michal1181 Odesláno Leden 3, 2015 Autor Sdílet Odesláno Leden 3, 2015 Děkuju ještě jsem se chtěl zeptat jestli se něco mění před chipem,tedy mechanická součástka někde jsem četl že je potřeba Blow off ventil,který vydrží navýšený tlak turba,co je na tom pravdy? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
header009 Odesláno Leden 3, 2015 Sdílet Odesláno Leden 3, 2015 (upraveno) zkus motorpowera edit: tak to mi ta odpoved sakra trvala :D Upraveno Leden 4, 2015 uživatelem header009 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Mirouch76 Odesláno Leden 4, 2015 Sdílet Odesláno Leden 4, 2015 SGS Motorpower taky doporučuju. tady máš odkaz na jeho stránky http://motorpower.cz/, nebo jeho vlákno tady na foru http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=16306 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Leden 6, 2015 Sdílet Odesláno Leden 6, 2015 ahojte,nechcem zakladat novu temu,tak to supnem sem. Ma to k teme asi najblizsie :)... chcem sa opytat chalanov, co maju 1.8t chipovane - ci vedia, na aky tlak turba to maju chipnute? je niekto,kto to ma chipnute na 1,2bar ? Ak ano,chcem sa opytat, jazda na tempomat je v pohode? Alebo je divnejsia? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
octavka55 Odesláno Leden 13, 2015 Sdílet Odesláno Leden 13, 2015 Jezdím už přesrok s načipovanou 1.8T a blow ventil jsem měnit nemusel a ani nehodlám. Pokud chceš aby upouštěl vzduch ven a bylo slyšet "ufouknutí" to je pak jiná.....original 1.8T tlačí pouze kolem 0,6baru (proto 110KW), zatím co 1.8T RS tlačí 1.2 po chipu tlačí turbo až 1.5baru a není to problém 1.8T 110KW a RS mají stejné turba pouze motory AGU s lankem mají menší turbo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
duke_luke Odesláno Leden 14, 2015 Sdílet Odesláno Leden 14, 2015 tak to si vobec nemyslim,ze RS po chipe tlaci 1,5bar... 1.8T 110kw tlaci original 0,55Bar v spicke .... RS tlaci original 0,75Bar v spicke. ... Nemoze tlacit RS 1,5Bar, kedze aj lepsie turbo K053 oznacovane ako Sport ked si pozries jeho kompresorovu krivku pri 1,5 bar je uz tak daleko za efektivnostou ,ze treba az zaplakat. Maximum tam je 1,3 Bar aj to uz by som daval bacha. Turbina sa tam uz toci za hranicou vyvazenia kompresnej vrtule. Ideal ma byt pre K03s turbo zvysenie na 1Bar. 1.2Bar je uz take maximum, ktore napriklad ani VAG grupa si nezobrala na triko ,ked testovali napr audi S3 s K03s a 1,2Bar tlak a nakoniec sa rozhodli ist na K04 turbo, kedze K03s je tam na hraniciach. Toto som sa docital na nete a verim tomu. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vaha Odesláno Únor 17, 2015 Sdílet Odesláno Únor 17, 2015 hlavně v SW se nenastavuje tlak turba podle "mapy" jako u české modly TDI... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.