Navíc u spousty starších aut se s tpu ECU ani nespojí a tím nemyslím 15let starý vraždy...ale typicky mají problém s některýma EDC16(OII TDI)...Oni si spíš tu databázi CVN udělají podle toho jak ty auta jezdí na emise a ty pak budeš muset dokazovat proč se to změnilo
No jen taková technická pokud by vás v D kontrolovali a náhoud zjistili že je start-stop nefunkční tak hádejte co...Na některých VAG autech jde nastavit, aby si pamatoval stav SS po vypnutí klíčku, ale na MQB jsem to ještě nezkoušel, ale asi to půjde taky
A co znamená věta "..měl být"? Dokonce jsem to i viděl v autě, kamarád co dělal u VW měl předprodejní předváděčku a tam to bylo, akorát to nebylo aktivní, v prodejních brožurách to bylo, pak to zrušily. Koukni do ELSY na popis tempomatu por Golf VI