Přejít na obsah

Holyho "embéčko"


Doporučené příspěvky

Jsem seděl v tom starším modelu a fakt tam bylo neskutečně místa. O dost víc jak ve trojce. Jinak mně nafta taky nijak nevadí, prostě ji zase mám:-). Jen bych teda celkem bral ten třílitr. Stejnak je to kus od kusu. Vždycky jsem měl naftu, nikdy nebyl sebemenší problém, pak jsem si jednou koupil benzin a jak jsem dopadnul.......

Každopádně na naftovej třílitr vzpomínám dodnes

Odkaz ke komentáři

Vitej odpadliku:) Ode dneska budes pravidelne "zamerovan" :) Jake jsou prvni dojmy? Riso proc nakonec jsi dal prednost MB pred Bawem jak jsi mi psal ze jdes do trojky?

Velikostne to je stejny asi s trojkou to same co se tyce tridy. Je to tak?

 

Pročítal jsem recenze na tyhle dvě auta a Mercedes vyšel líp. I co se týká toho agregátu 2.2CDI. Sbíral jsem informace od mechaniků a dokonce jsem se zaregistroval na BMW a Mercedes klubu a kladl dotazy. V BMW klubu mi sami řekli, že tahle trojka má často problémy s rozvodama a sloupkem řízení a že vůbec to není to co byla předešlá generace. Naopak u Mercedesu je oproti předešlé generaci posun kupředu a ty motory se dávají i do dodávek a podobně, takže jich je poměrně dost a nd jsou dostupný. Tvarově je to asi jedinej MB kterej se mi líbí, hodně lidí mi doporučovalo E klasse, ale ta se mi nelíbí tvarově a je pro mě zbytečně veliká. (asi jako 5er od BMW). Takže po dvou měsících zvažování pro a proti jsem se rozhod pro hvězdu. Jestli to byla dobrá volba ukáže čas. Je fakt, že uvnitř je víc místa než u BMW. A je pohodlnější. BMW je zase víc o emocích. Jedna zajímavá myšlenka zazněla od známýho, kterej říkal. Podívej se do německa, rakouska, belgie...kdo si koupí BMW 3....mladej kluk, kterej to honí, lítá a až to vylítá dá to do bazaru. A kdo si koupí MB? Starší táta od rodiny, kterej k autu přistupuje jinak než nevylítanej mlaďas. Jasně, nedá se to paušalizovat, ale něco na tom je.

 

Odkaz ke komentáři