Jump to content

Holyho "embéčko"


Holy

Recommended Posts

Jsem seděl v tom starším modelu a fakt tam bylo neskutečně místa. O dost víc jak ve trojce. Jinak mně nafta taky nijak nevadí, prostě ji zase mám:-). Jen bych teda celkem bral ten třílitr. Stejnak je to kus od kusu. Vždycky jsem měl naftu, nikdy nebyl sebemenší problém, pak jsem si jednou koupil benzin a jak jsem dopadnul.......

Každopádně na naftovej třílitr vzpomínám dodnes

Link to comment

Vitej odpadliku:) Ode dneska budes pravidelne "zamerovan" :) Jake jsou prvni dojmy? Riso proc nakonec jsi dal prednost MB pred Bawem jak jsi mi psal ze jdes do trojky?

Velikostne to je stejny asi s trojkou to same co se tyce tridy. Je to tak?

 

Pročítal jsem recenze na tyhle dvě auta a Mercedes vyšel líp. I co se týká toho agregátu 2.2CDI. Sbíral jsem informace od mechaniků a dokonce jsem se zaregistroval na BMW a Mercedes klubu a kladl dotazy. V BMW klubu mi sami řekli, že tahle trojka má často problémy s rozvodama a sloupkem řízení a že vůbec to není to co byla předešlá generace. Naopak u Mercedesu je oproti předešlé generaci posun kupředu a ty motory se dávají i do dodávek a podobně, takže jich je poměrně dost a nd jsou dostupný. Tvarově je to asi jedinej MB kterej se mi líbí, hodně lidí mi doporučovalo E klasse, ale ta se mi nelíbí tvarově a je pro mě zbytečně veliká. (asi jako 5er od BMW). Takže po dvou měsících zvažování pro a proti jsem se rozhod pro hvězdu. Jestli to byla dobrá volba ukáže čas. Je fakt, že uvnitř je víc místa než u BMW. A je pohodlnější. BMW je zase víc o emocích. Jedna zajímavá myšlenka zazněla od známýho, kterej říkal. Podívej se do německa, rakouska, belgie...kdo si koupí BMW 3....mladej kluk, kterej to honí, lítá a až to vylítá dá to do bazaru. A kdo si koupí MB? Starší táta od rodiny, kterej k autu přistupuje jinak než nevylítanej mlaďas. Jasně, nedá se to paušalizovat, ale něco na tom je.

 

Link to comment

jj, dvoulitr od BMW v roce 2007-2011 se moc nepovedl, konkrétně verze 130 kW, tam to celkem dost často skákalo. Na druhou stranu měl tenhle motor kamarád v X1, najel na tom 180 tis.km, nikdy žádný zahřívání, dochlazování, olej běžně přejížděl o pár tisíc km.....a nikdy žádnej problém. Každopádně bych do tohoto motoru nešel. Tuhle 2,2ku od Mercedesu mám ve služebním Vitu a jede to krásně, na to, jak velká krabice to je. Myslím, že jsi zvolil dobře

Link to comment

pěkný auto

 

Tomáš píše že si kupuješ naftu a sám v ní jezdí, tak to je logika :D nafta je ok, pokud ji využiješ a vyhovuje člověkovi...

Ano, nafta na velké ježdění, ale takové to domácí žvýkání na pár km jedině benzín. A předpokládám, že s tím víc jak 15-20tkm ročně nenajede, takže benzín.

Link to comment

jasně. já jsem měl zase samý benzíny a teď naftu a nenajedu moc, cca 15 tis/rok.

 

Autem nejezdím, na přesuny mám mýho Specialized Epica a když už do auta sednu, jedu min 100km. A že mezi tím 1 - 2 týdny stojí v garáži, myslím, že to nevadí. Jinak máš parádní stroj, kde jsi sehnal tu kosmetiku, resp. kdo ti to doporučil? Dík

Link to comment

No, kliknul jsem tady na téma detailingu a začal pročítat. A jak jsem se dostával hloubš a hloubš tak jsem se rozhodl, že tu péči autu věnuju. Ostatně i Octavii jsem se věnoval a je to pěknej pocit, když se tě ostatní ptají, jak to děláš, že máš lak jak novej. Takže ty lahve na lak, kůži, motor jsou od Mr. Beana z Detailingshopu a ty nano přípravky jsem dostal jako "všimné" od výrobce, kterýmu jsem dohodil kšeft. Jen jsem to na Octavii už nestihl použít.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Kvôli inému problému som včera vymenil cievku zapaľovania (Delphi), zapalovacie káble (MagnetiMarelli) a veko rozdeľovača s palcom (Bosch) a cítim že chvenie od klapky je menej časté a keď sa chveje, tak je o dosť jemnejšie. Súdim podľa toho že to má súvis s nejakou zo spomínaných súčiastok ale určite aj s niečim iným. Teraz to je v stave, kedy mi to už skoro nevadí. 
    • Ahojte, obraciam sa na vás s prosbou o pomoc pri nastavení rádia Columbus.    Po výmene čínskeho rádia za Columbus mi nehrá, resp. nejde zvuk. SoundSystem mám a pri kódovaní (VCDS) v Byte 01 vyskočí tabuľka, prikladám v prílohe. Ďalej som radšej nepokračoval a zrušil som to.    Aký najnovší softvér s mapami môžem nahrať na tento typ rádia a kde si ho viem dohľadať? Za akúkoľvek informáciu vopred ďakujem. Výpis chýb.doc
    • borci prisel teda nekdo na to co to muze byt?dostal se mi do ruk romster 1,9 77kw ,ze nejde nastartovat ,vymnenil jsem zasekly palivovy ventil na filtru,pretesnil a nastavil vstriky,,vymnenil tandemove cerpadlo.podavaci cerpadlo v nadrzi tlaci pekne.a auto porad nestartuje ....zkontroloval jsem roztvody a taky v poradku.diagnostika nepise nic ale auto nestartuje..prosim o radu jsem uz zoufaly
×
×
  • Create New...