Přejít na obsah

Pozar v motorovém prostoru


Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

ve středu v noci se mě, po zpáteční cestě z Plzně stala na LPG stanici závada, která vyústila v požár v motorovém prostoru (viz. Obrazek). Po uhašeni jsem se divil, neboť zhořelo pár kabelů a uhořel filtr box. Nebýt obsluhy a jejich zásoby hasicích přístrojů, tak by z auta moc nezbylo. Popř. kdyby se mě to stalo na dálnici.

 

Chci využít tohoto fóra a zeptat se na názor, či něčí zkušenost, proč se tak stalo. Zprávu ze servisu budu mít asi až za pár dnů, tak mě to vrtá hlavou.

 

Teď k stavu automobilu... Auto má pohon LPG se všemi revizemi, nové LPG vstřiky, směšovač a potrubí. Více méně celý systém LPG. Na motoru se měl teď měnit olej akorát. Před vánocemi prasklo v autě topení a měnil se celý systém topení a chlazení automobilu (potrubí i chladič). Auto má najetých necelých 250 tis. a bylo o něj dobře staráno.

 

Poslední dva týdny, co se oteplilo, jsem při rozjezdech v autě párkrát cítil plyn. Na to mě hasiči řekli, že by to tím nemělo být. Krom toho někdy na volnoběh, třeba na světlech kolisaly chvilku otáčky. Více méně padali na 300 a pak zase zpět.

 

Byl bych rád za nějaké zkušenosti či názory. Teď jsem se přiučil tomu, že mít hasicí přístroj v autě, muže být hodně ovlivňující faktor, jestli vám z auta něco zbyde, nebo ne. post-43976-14277171161195_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

To jsem zvědav, jaká se zjistí příčina... napadá mě jestli se neuvolnila vstřik. tryska plynu v sání, když to hořelo u filtru, nebo že by nějaký zkrat na el. instalaci a tím chytla izolace, filtrbox a další... ? :(

 

Ještě se zeptám, co máš za systém ? vypadá to že máš stejný vstřikovače plynu. :)

Odkaz ke komentáři

KaJe: Jj, stál jsem a čekal až bude volno stojanu. Motor běžel na plyn.

 

Romix95 : v autě je Elpigas. Servisovany vzdy v HTS Zábřeh nebo Brno. Zajimalo by mě jestli by začal hořet plyn. Hasiči mě tvrdili, že spíš začal tyct vstrikovač benzínu. Kapalo to asi na výfuk a od toho to chytlo. To byl jejich tip při pohledu a po požáru.

Odkaz ke komentáři

Ne ne :) v Brně, v servise kam dáváme vše. Bylo mě zatím řečeno, že se to musí vyčistit od prášku a poté se sehnaji kabely z jiné 1.6ky a filtrbox. Tak jsem též zvědav.

 

Jinak Elpigas je v autě ze Zábřeha, kde to bylo stále, ale poté jsem dostal auto do Brna od rodiny a jezdí se do pobočky sem, což jsem rád, že člověk nemusí až do Zábřeha :)

Odkaz ke komentáři

Ok, já jen kdyby jsi to měl v Zábřehu v Hts že bych zajel se na to mrknout na vlastní oči :)

 

Taky možnost, nicméně já jsem jeden vstrik volný měl a taky mi haprovali trochu otáčky, proto mě to napadlo :) naštěstí jsem na to přišel a nic se nestalo, ale tady to může být samozřejmě něco úplně jiného :)

 

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

Tak at neskoncis jak ja. Ja mel taky mnoho trivialnich zavad, ale nikdy bych teda nerekl, ze by me chytlo auto :D od tehdy jedine s hasicim pristrojem. Nicmene vypada to asi na podobny problem.

 

Jinak info stale zadne nemam, v servisu nestihaj a naschval neberou telefon :\

 

(Omluva za diakritiku)

Tak tohle je velice zajímavý :) Spíš než uvolněný vstřik bych to typ na přesycení a zpětné šlehnutí do boxu. Kdyby jsi chtěl tak filtrbox mám doma ;)

Musim se zeptat v servise a pokud by byly drazsi, urco bych se ozval. Zatim dekuji :)

Odkaz ke komentáři

Já jak to trošku hapruje tak se to snažím co nejdřív vyřešit, ten vstřik jsem odhalil velmi rychle, hlavně proto, že to na benzín nedělalo, tak jsem šel hned po plynu a zatím jezdil na benzín...

 

Jinak hasičák si chci taky pořídit :)

 

Určitě napiš, až budeš vědět víc ;)

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

Jelikoz neni hasicak v osobnim aute povinnej, tak muzes klidne vozit i ten s 3 roky proslou revizi. Pak je jen otazka, zda bude pri pozaru fungovat, ale ja si myslim ze jo.... ;)

 

Kdyz jsi to tak nakousl, tak ja mam asi taky uz proslou revizi, ale i tak myslim, ze je v poradku, aspon tlak ukazuje porad stejnej :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

No vypadá to tak.. naštěstí to stihl uhasit..

 

Už jsi to řešil s Hts? Zajímalo by mě jak se k tomu staví.

Každopádně znám už dost lidí co od nich LPG mají a nemají s jejich instalací problémy ani po několika letech provozu a auta s jejich LPG tady v okolí jezdí nejvíc, ale člověk hold nikdy neví, kdo a jak to namontoval...

 

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...