marekczek Odesláno Listopad 1, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 1, 2014 jojo kastrol či shell 5W30 je řidká a fakt to teče děsně rychle, daleko rychleji než kastrol 5W40.. vždycky měním když jsou motory zahřátý. mno ten miller naleju do PDéčka, tak sem zvědav. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 2, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2014 Při údržbě motoru (gufera, těsnění vstřiků, hydroštely, vačka) se udělala i očista, pak sem měl jednu náplň 5W40 (nějakej Castrol od mechanika tak nevím přesně název ale 5W40 505.01 + nějaký aditiva) jen na 5tkm + při výměně před EE sem dal ještě Engine flush, tak začal černat až tak cca od 5tkm, měl sem za to že je to tou očistou ale jak to tady čtu tak to asi nebude jen o vlastnostech :) Je to fakt poznat že je to jinej olej oproti 5W30 507.00 který byly po pár km naráz černý. No Sniper_2003 by nám mohl říct jako první jak mu to poteče a jak vypadá po vypuštění. Nějak zdegradovanej bude muset bejt pokud funguje jak má :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Listopad 2, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2014 Hodil by se Miller i do auta s DPF ? Ktery byste doporucili ? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Listopad 2, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2014 já mám od nich do auta s DPF a výměnou po 15000 km tenhle http://www.millersoils.cz/ee-longlife-5w40?c=65 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 2, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2014 Hodí se do všech aut :) VW 507.00 "není" u nanodrive. Pokud chceš podle VW tak máš na výběr XF LONGLIFE 5w30 (ten bych já doporučil) nebo Trident Longlife 5w30. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
maros Odesláno Listopad 2, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2014 Jsi mi to vzal z ust ze to neni 507 00 . Na konfiguratoru mi to nabidlo prave XF long. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 2, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2014 (upraveno) Co není může časem být ;) Dobry vecer Ano urguji to pravidelne u vyrobce, ze je velmi vhodne mit v nabidce EE Longlife 5w30 s normami 504.00/507.00 ovsem nejde to bohuzel tak rychle :-( Pro nas trh a nase prodeje je to celkem klicovy produkt, jsem si toho vedom. Diky za pochopeni. Petr Vejvoda Je to teprve měsíc stará odpověď. Upraveno Listopad 2, 2014 uživatelem šulda 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Listopad 2, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2014 Maros: Otázka je jedina jestli je nutnost bazirovat na 507 když to vylejes ven po 15 000 km. Nejsem sám kdo si myslí že není a má to potvrzene i s rozhovoru s Ceskym zastoupením. 505.01 je norma pro naftu bez DPF a výměna po 15 tkm a midsaps je OK pro DPF takže mi nevadí že tam 507 neni 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 2, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2014 Taky bych tu VW normu až tak neřešil viz: - Díky "mid SAPS" formulaci (střední obsah sulfátového popela, síry a fosforu) kompatibilní s moderními katalyzátory a filtry pevných částic (DPF). - Jedním typem oleje viskozity 5w40 pokryjete většinu aktuálních norem výrobců automobilů. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Listopad 2, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2014 (upraveno) normu bych řešil, když mám auto v záruce, rozhodně bych tam kvůli záruce nelil něco bez normy 507.00 či u benzínu 502.00, protože s tebou koncern zamete, protože hold nesplnuješ normu. Upraveno Listopad 2, 2014 uživatelem marekczek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 2, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2014 Tak záruka je asi jasná věc ale nějaký normě poctu vzdávat nebudem :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Listopad 2, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2014 No Sniper_2003 by nám mohl říct jako první jak mu to poteče a jak vypadá po vypuštění. Nějak zdegradovanej bude muset bejt pokud funguje jak má :) Kluci pokusím se, ale jelikož to dávám do originálu ke kamarádovi, a na dílnu nesmím, tak ho zkusím poprosit o foto. Jestli bude fotka tak Vám ji sem rád nahraji. Sám jsem zvědav. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Listopad 2, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2014 (upraveno) Maros: Otázka je jedina jestli je nutnost bazirovat na 507 když to vylejes ven po 15 000 km. Nejsem sám kdo si myslí že není a má to potvrzene i s rozhovoru s Ceskym zastoupením. 505.01 je norma pro naftu bez DPF a výměna po 15 tkm a midsaps je OK pro DPF takže mi nevadí že tam 507 neni Mám stejný názor ... 507.00 je jen kvůli prodlouženému LL servisu, zároveň hraje roli DPF, kdy je potřeba mít Low nebo Mid SAPS, což automaticky norma 507.00 požaduje.... podle mě je to stejný jako u benzínu, kdy na klasika krátký interval je 502 norma a na LL prodloužený pak 504, analogicky pro naftu - LL servis jasně 507, krátký stačí podle mě 505.01 s Low nebo Mid SAPS. Ondrou zmíněný olej od Milleru má 505.01 a je mid SAPS, takže na krátký interval bude v pohodě .... Naše VW T5 s DPF je na oleji 505.01 s výměnou po 15.000 km a .... o DPF ani nevím, že tam je. Co není může časem být ;) Je to teprve měsíc stará odpověď. co se týká nano 5W-30, raději bych uvítal, kdyby byl nano 5W-40 na prodloužené intervaly, tedy VW 504 nebo 507 .... Kluci pokusím se, ale jelikož to dávám do originálu ke kamarádovi, a na dílnu nesmím, tak ho zkusím poprosit o foto. Jestli bude fotka tak Vám ji sem rád nahraji. Sám jsem zvědav. za 3.000 km vylévám já, tak můžu zdokumentovat .... ale mám benzín Tak záruka je asi jasná věc ale nějaký normě poctu vzdávat nebudem :) V záruce jsem měnil olej v mém oblíbeném servisu, včetně záznamu do servisní knížky, takže řešitelné to je .... podotýkám neautorizovaném a ničemu to nevadilo, myslím v řešení záručních oprav a že jich bylo a byly drahé .... Upraveno Listopad 2, 2014 uživatelem jar_da 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Listopad 2, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 2, 2014 No tak to budeme měnit tak nějak stejně. Jestli budeš mít fotku tak ji sem bez obav dej, rád se podívám jak to bude na benzínu vypadat. Nafta by měla být tmavší, alespoň to vždy tak bylo co jsem viděl. :jelen: Vyzvednutí kvality výrobků Millers Oils konkrétně řady EE v Autosalonu. Pro ty co by je to zajímalo odkaz ZDE 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Listopad 3, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2014 já vás taky chlapci potěším, min 5% pro členy OC na millery http://www.olejebrno.cz/millers-oils Skladem zatím držím jen tyhle 2, ale máme to od nich do 3dne přímo ze skladu. stačí se zeptat do sz cenu a skladovost, čehokoli ze sortimentu ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Listopad 3, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2014 Jime!!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Listopad 3, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 3, 2014 Jime!!!! Být tebou chvilku vydržím. Třeba se zde vyvine lepší nabídka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Listopad 4, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2014 5% je super s ohledem na to, ze Jimuv obchod mam ve stejnym vidlakove, tzn zadna doprava, moznost osobniho predani na srazech, nebo flirtujici pani za kasou primo na pobocce... takze pro me opravdu A jestli nekde dostanu i dalsich 5% dolu, tak se to pro me tomu necekani, dobre domluve a ochote dovezt zbozi na mista, kde se vyskytuju, proste nevyrovna ;) to urcite chapes. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jim Odesláno Listopad 4, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2014 od kdy je Brno vidlákov :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
raym0n Odesláno Listopad 4, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2014 Protoze se sem naplavujou sami krupani - vcetne me ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MiSKO83 Odesláno Listopad 4, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2014 Já jsem teď dal do auta Castrol Edge Titanium FST 5W-40 místo předchozího Shell Helix HX7 AV 5W-30 (oba VW 505.01). Motor má s Castrolem znatelně hladší chod a hlavně se zlepšily horší teplé starty. Uvidím, kolik se ho bude ztrácet. U Shell jsem dolíval cca 0,5 litru na 7 tis. km, což docela ušlo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Listopad 4, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2014 2 raym0n Chápu a v tomto případě je to i logické. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 4, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2014 Dobrý den, mám čerstvou informaci, že v Anglii je finalizována příprava nanočásticového oleje EE Longlife 5w30 s dlouho očekávanými specifikacemi: ACEA C3-10 VW 504.00, 507.00 BMW Longlife 04 Mercedes-Benz 229.51 Porsche C30 Dostupný by měl být hned z kraje příštího roku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Listopad 4, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2014 Jsi mě předběhl. Taky jsem to chtěl sem upnout. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Listopad 4, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2014 to už sem tam četl před 14 dny ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Listopad 4, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2014 Jak jsi to tam mohl číst před 14 dny, když tato zpráva je stará 7 hodin??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Listopad 4, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 4, 2014 na olej.cz sem to tam četl už dávno... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Sniper_2003 Odesláno Listopad 5, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2014 Tento screen je právě z fóra oleje.cz. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
šulda Odesláno Listopad 5, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2014 na olej.cz sem to tam četl už dávno...Pokud je 5 hodin a 9 minut dávno tak je to v pořádku "od Millers Oils » úte lis 04, 2014 16:42" 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Listopad 5, 2014 Sdílet Odesláno Listopad 5, 2014 tak za prvé vy dva holomci :D 1) nalil sem teda millera ee 5W40 do 2.0 TDI PD a furt necítím vaše avízované změny, že je to tižší nebo co jste psali :D 2) tady jsem to četl : http://www.oleje.cz/forum/millers-oils-t2795-510.html#p94977 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.