Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Při údržbě motoru (gufera, těsnění vstřiků, hydroštely, vačka) se udělala i očista, pak sem měl jednu náplň 5W40 (nějakej Castrol od mechanika tak nevím přesně název ale 5W40 505.01 + nějaký aditiva) jen na 5tkm + při výměně před EE sem dal ještě Engine flush, tak začal černat až tak cca od 5tkm, měl sem za to že je to tou očistou ale jak to tady čtu tak to asi nebude jen o vlastnostech :) Je to fakt poznat že je to jinej olej oproti 5W30 507.00 který byly po pár km naráz černý. No Sniper_2003 by nám mohl říct jako první jak mu to poteče a jak vypadá po vypuštění. Nějak zdegradovanej bude muset bejt pokud funguje jak má :)

Odkaz ke komentáři

Co není může časem být ;)

Dobry vecer

Ano urguji to pravidelne u vyrobce, ze je velmi vhodne mit v nabidce EE Longlife 5w30 s normami 504.00/507.00 ovsem nejde to bohuzel tak rychle :-(

Pro nas trh a nase prodeje je to celkem klicovy produkt, jsem si toho vedom.

Diky za pochopeni.

Petr Vejvoda

Je to teprve měsíc stará odpověď. Upraveno uživatelem šulda
Odkaz ke komentáři

Maros: Otázka je jedina jestli je nutnost bazirovat na 507 když to vylejes ven po 15 000 km. Nejsem sám kdo si myslí že není a má to potvrzene i s rozhovoru s Ceskym zastoupením. 505.01 je norma pro naftu bez DPF a výměna po 15 tkm a midsaps je OK pro DPF takže mi nevadí že tam 507 neni

Odkaz ke komentáři

Taky bych tu VW normu až tak neřešil viz:

- Díky "mid SAPS" formulaci (střední obsah sulfátového popela, síry a fosforu)

kompatibilní s moderními katalyzátory a filtry pevných částic (DPF).

- Jedním typem oleje viskozity 5w40 pokryjete většinu aktuálních norem výrobců

automobilů.

Odkaz ke komentáři

No Sniper_2003 by nám mohl říct jako první jak mu to poteče a jak vypadá po vypuštění. Nějak zdegradovanej bude muset bejt pokud funguje jak má :)

 

Kluci pokusím se, ale jelikož to dávám do originálu ke kamarádovi, a na dílnu nesmím, tak ho zkusím poprosit o foto. Jestli bude fotka tak Vám ji sem rád nahraji. Sám jsem zvědav. :palec:

Odkaz ke komentáři

Maros: Otázka je jedina jestli je nutnost bazirovat na 507 když to vylejes ven po 15 000 km. Nejsem sám kdo si myslí že není a má to potvrzene i s rozhovoru s Ceskym zastoupením. 505.01 je norma pro naftu bez DPF a výměna po 15 tkm a midsaps je OK pro DPF takže mi nevadí že tam 507 neni

 

Mám stejný názor ... 507.00 je jen kvůli prodlouženému LL servisu, zároveň hraje roli DPF, kdy je potřeba mít Low nebo Mid SAPS, což automaticky norma 507.00 požaduje.... podle mě je to stejný jako u benzínu, kdy na klasika krátký interval je 502 norma a na LL prodloužený pak 504, analogicky pro naftu - LL servis jasně 507, krátký stačí podle mě 505.01 s Low nebo Mid SAPS.

 

Ondrou zmíněný olej od Milleru má 505.01 a je mid SAPS, takže na krátký interval bude v pohodě ....

Naše VW T5 s DPF je na oleji 505.01 s výměnou po 15.000 km a .... o DPF ani nevím, že tam je.

Co není může časem být ;)

Je to teprve měsíc stará odpověď.

 

co se týká nano 5W-30, raději bych uvítal, kdyby byl nano 5W-40 na prodloužené intervaly, tedy VW 504 nebo 507 ....

 

Kluci pokusím se, ale jelikož to dávám do originálu ke kamarádovi, a na dílnu nesmím, tak ho zkusím poprosit o foto. Jestli bude fotka tak Vám ji sem rád nahraji. Sám jsem zvědav. :palec:

 

za 3.000 km vylévám já, tak můžu zdokumentovat .... ale mám benzín

Tak záruka je asi jasná věc ale nějaký normě poctu vzdávat nebudem :)

 

V záruce jsem měnil olej v mém oblíbeném servisu, včetně záznamu do servisní knížky, takže řešitelné to je .... podotýkám neautorizovaném a ničemu to nevadilo, myslím v řešení záručních oprav a že jich bylo a byly drahé ....

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

5% je super s ohledem na to, ze Jimuv obchod mam ve stejnym vidlakove, tzn zadna doprava, moznost osobniho predani na srazech, nebo flirtujici pani za kasou primo na pobocce... takze pro me opravdu :palec::palec:


A jestli nekde dostanu i dalsich 5% dolu, tak se to pro me tomu necekani, dobre domluve a ochote dovezt zbozi na mista, kde se vyskytuju, proste nevyrovna ;) to urcite chapes.

Odkaz ke komentáři

Já jsem teď dal do auta Castrol Edge Titanium FST 5W-40 místo předchozího Shell Helix HX7 AV 5W-30 (oba VW 505.01). Motor má s Castrolem znatelně hladší chod a hlavně se zlepšily horší teplé starty. Uvidím, kolik se ho bude ztrácet. U Shell jsem dolíval cca 0,5 litru na 7 tis. km, což docela ušlo.

Odkaz ke komentáři

Dobrý den,

 

mám čerstvou informaci, že v Anglii je finalizována příprava nanočásticového oleje EE Longlife 5w30 s dlouho očekávanými specifikacemi:

ACEA C3-10

VW 504.00, 507.00

BMW Longlife 04

Mercedes-Benz 229.51

Porsche C30

 

Dostupný by měl být hned z kraje příštího roku.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...