Přejít na obsah

Teplý start + převodovka


Doporučené příspěvky

Ahoj pánové,

 

mám takový problém. Když mám zahřátý motor tak než mi naskočí.(jedu z domu k přítelkyni, ale před tím se ještě stavím v obchodě) Nastartuji a auto prostě škitá, než naskočí. Na dia mi "profík" od AutoK*lly řekl, že je to žhavíkama, ale co vím, ty snad nemají s teplým startem nic společného, ne?

 

Máte někdo stejný problém?

 

 

A ještě jedna maličkost. Občas mi tam nejde narvat jednička. Musím pustit spojku a znovu zařadit, stává se to i u zpátečky. Nevíte, kde je problém?

 

 

Odkaz ke komentáři

cvenca: ano, ja ho vymenil pred cca 3k km (v cca 170k km) a musim rict, ze za tepla to radi jak novy a hlavne zlehka. Za studena se to taky vyrazne zlepsilo, vubec uz nemam problem s 1 nebo R.

 

roberto: ano, myslim. Muze to byt hodne veci a muzou to delat i kabely ve viku. Ve vypisu se za cas vyskytne spousta chyb a musis vydedukovat, ktery stojej za reseni a ktery jsou jen "jednou se neco podelalo" nehlede na to, ze muzou spolu souviset. Ja z 10 teplych startu 6 startuju dlouze a mam v riti cidlo vacky, nebo kabel k nemu.

 

Jakej olej se tam nalil a kolik? Vstriky by se podle me projevovaly i za jizdy v tahu..

Upraveno uživatelem Laurin Klement
Odkaz ke komentáři

No tak zkusím ještě vyměnit ten olej, co kdyby náhodou, pak zajedu na dia a uvidíme co mi to vyplivne.

Tak pokud by se vstřiky projevovali i v jízdních vlastnostech, tak by to neměli být ony. Auto táhle jako zběsilý, žádnej problém.


Mimochodem, taky jsi měl problém s řazení R nebo 1? Já než jsem ji tam kolikrát narazil tak to bylo hrozný... Jako by to byl 5 kvalt a omylelm si chtěl zařadit zpátečku a nepustí tě to přes tu blokaci co tam je, jestli mi rozumíš :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak Rapid neprošel na STK. Uvolněná spona před středním dílem výfuku. Je to ještě originál, takže budu muset vyměnit, jinak obal na zadním dílu výfuku je první vrstva již hodně zničená, tak budu muset odstávající přebytky odřezat abych byl minimálně dva roky pojízdný. průměr objímky na trubku před střední díl výfuku náhodou nevíte ? dělají se dva typy. @Lancelot, četl jsem tvůj příspěvek, že jsi také řešil zadní díl výfuku, někdy 202x. Již jsi měnil ? Nesvítí nám jedna dioda ve třetím brzdovém světle- řešil jste někdo opravu ? je to za zadním sklem a mám takové tušení, že se jedná o led.
    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
×
×
  • Vytvořit...