Přejít na obsah

OII vs Superb I


Guest houmik

Doporučené příspěvky

Chtel bych znat vase nazory, jak to vidi majitele OII. Zajimal by me komfort, zpracovani atd, proste co vas napadne k tomu tematu. :) Jestli byste se zbavili Superba a sedli do OII (rok 2005-2006). Asi to nekomu prijde jako blbost, ale budu za to vdecny :)

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři

kufr moc neresim :) mel jsem spis na mysli podvozek, vnitrek a takovy veci :) proste kdyz se presedne z tech aut, tak si rict... jo, na OII je videt zase o kus lepsi zpracovani, materialy atd

Odkaz ke komentáři

Urcite OII, co se tyce dilenskeho zpracovani a celeho vzhledu interieru a exterieru ma jednoznacne lepsi. Co jsem cetl ruzne recenze tak u SI si napriklad hodne ztezovali na krouceni karoserie.

No a pak z hlediska elektrotechniky, OII ma CAN 2.0 coz je zase o stupen vis...muzes tam provadet ruzne upravy atd. Aj i nahradnil dily si myslim ze vzhledem k poctu OII budou dostupnejsi.

Odkaz ke komentáři

No já ze SupaI do OII přešel a nadával jsem jak špaček.Můžu dát přímé srovnání.

OII je oproti Supu tvrdá jak koza,od podvozku hlučná jak sviňa,od aerodynamiky taky.

Každému sedí něco jiného.Já mám rád pohodlí,měkké auta,tiché a velké a v tom je jednoznačně Superb lepší.

Nevýhodou Superba je jeho přílišná měkkost,dost se naklání v zatáčkách,musí se s tím počítat.

Teď mám SUPII a nadávám zase.Na můj vkus je vlajková loď dost tvrdá,hlučný od podvozku,motor mám benál takže tichounký-to chválím.Místa na straně řidiče nic moc,na pravou nohu KATASTROFA-to vymyslel magor.odkládací schránky ve dveřích napikaču,ani velká petka tam nevejde,to OII je na tom líp.

Odkaz ke komentáři

rád bych veděl,v čem podstatným je OII jinde než SUP II??

mě napadá jedině lelktrika,nic víc.

OII-Klasická snad 100let stará přední osa MC Pherson-přenáší hodně rázy od podvozku a je hlučná,přenáší i valivý hluk

-Zadní Osa Multi-Link-sice stabilnější v zatáčkách,ale u OII uskákaná.

SUP I-Přední osa Multilink-ano,drahá na údržbu,ale tichá,nepřenáší valivý hluk,sice taky 100let stará,ale doposud ji používají všechny luxusní a drahé automobily

Zadní osa klasika-méně stabilní jak u OII.

Odkaz ke komentáři

Já měl Superby I dva a to 2,5 a 1,9 a nestabilní rozhodně nebyl.jak jsem psal,v zatáčkách se trochu nakláněl,ale o nestabilitě nemůže být řeč.

Podle mě je lepší,když se naklání než když mi prdel OII v zatáčkách na nerovnostech ustřelí

Odkaz ke komentáři

Já když jsem kvůli rozrůstání rodiny řešil něco místo původní OI, vybíral jsem mezi SI a OII, primární u mě byla potřeba místa vzadu, šířka na 3 dětské sedačky a v tomto parametru jsou kupodivu plně srovnatelné. No a pak, zvyklý z OI 81 kw a služebních OII 103 kw, jsem se jednou projel v kámošovem SI 96 kw a to auto mi vůbec nesedlo - jak píše cosby, měkké, houpavé, možná komfortní ale u mne pocitově takové nemastné neslané, "gumové" a tech 96 kw taky nic moc (dokonce mi pocitově 81 OI připadala živější)...

takže u mne to bylo jasné

Ale zdůrazňuji, že někomu naopak ty vlastnosit Supa mohou vyhovovat

Odkaz ke komentáři

je to pravda,prostě někomu sedí to někomu ono.Před týdnem jsem jednoho Supa opravoval-najeto 38000km a je fakt,že byl dost gumový.Asi víte že mám SUPII a popravdě,když bych mohl,udělal bych z těch dvou jednoho,vybral bych přednosti a byl by z toho český Rols Royce

Odkaz ke komentáři
Já když jsem kvůli rozrůstání rodiny řešil něco místo původní OI, vybíral jsem mezi SI a OII, primární u mě byla potřeba místa vzadu, šířka na 3 dětské sedačky a v tomto parametru jsou kupodivu plně srovnatelné. No a pak, zvyklý z OI 81 kw a služebních OII 103 kw, jsem se jednou projel v kámošovem SI 96 kw a to auto mi vůbec nesedlo - jak píše cosby, měkké, houpavé, možná komfortní ale u mne pocitově takové nemastné neslané, "gumové" a tech 96 kw taky nic moc (dokonce mi pocitově 81 OI připadala živější)...

takže u mne to bylo jasné

Ale zdůrazňuji, že někomu naopak ty vlastnosit Supa mohou vyhovovat

3 dětské sedačky se dozadu v OII prakticky nedají dát

Odkaz ke komentáři

superb i když prvni gen tak je o třídu výš a je to poznat.....já bych šel rozhodně do superba......

Prostornější,elegantnější, komfortnější....... ten sup je o něčem jiném než OCT. je to o moc příjemnější na delší trasy, ve vyšších rychlostech...odhlučnění podvozku,aerodynamicky "hukot" ve vyšších rychlostech atd....

Odkaz ke komentáři

Mám teď třetí OI jeden benzín dvakrát nafta 81KW :smich: takže jsem logicky další auto chtěl OII 103KW kterou má kámoš a jezdím s ní celkem často.

Ale čím víc s ní jezdím tak se kloním na stranu SI... Motor OII 103KW je super ale to je tak celé přijde mi hrozně uskákaná a taková nejistá možná je to je můj pocit...

Kdž jedu s SI je mi tam prostě tak nějak líp a pohodlněji už asi stárnu nebo co.... :smich:

Poslední kapka pro mě bylo Chosvatsko s OII!!! :D

Možná se to nakonec stane jinak ale pro mě je další krok SI :smich: uvidíme...... :smich:

Odkaz ke komentáři

Ono to srovnání je poměrně problematické z toho důvodu, že každé auto má jiné zaměření. Pokud chceš velké, velice pohodlné auto, které má sice trochu houpavý styl jízdy, ale je tišší (a to výrazně) a na delší cestování pohodlnější než OII, tak zůstaň u superba. Že se trochu naklání v zatáčkách - má to být limuzína, ne sporťák. Nový SII mě v tomto hodně zklamal, sice je "sportovnější", ale to možná očekávám od 3.6. Od ostatních motorizací bych očekával pohodu a klídeček - což SII rozhodně nenabízí. Drncá to jak koza stejně jako OII.

 

Pokud se Ti superb drbe, potřebuješ to vyměnit, chceš auto menší, se kterým lépe zaparkuješ ve městě, jezdíš v něm sám nebo dva a superb je proto zbytečný, vem si oII. O náhradní díly bych se v ČR moc nebál a co se úprav týče - to záleží, jestli bys nějaké dělal...

Odkaz ke komentáři

Octavka by byla v hodne dobry vybave, vymena by probehla z duvodu solidni ceny a poctu najetych kilometru ve srovnani s tim druhym autem :rolleyes: moc diky za nazory, v podstate si myslim to samy - SI takovy pohodlny, houpavy, na delsi cesty, coz mne osobne nevyhovuje. Ale rozhodovani neni na mne, jen jsem chtel znat vase nazory a prokonzultovat je doma

Odkaz ke komentáři

Ano stěžuji.Podle mě není SUP II od OII velký skok.Dost mě zklamal.

Starý superb byl měkký-gumový,ale prostě od "Luxusní limuzíny" se to dá čekat-prostě komfort na úkor stability,i když jak jsem psal,neměl jsem se stabilitou problémy a to ani ve vyšších rychlostech v zatáčkách,naopak u OII bylo velice nepříjemné,když mi prdel ve vyšších rychlostech v zatáčkách na nerovnostech uskakovala.Superb se vlněl,ale OII uskakovala.

Nový SUPII sice neuskakuje,ale jeho tvrdost a hluk od podvozku a kol prostě k "vlajkové lodi" prostě nepatří.

Odkaz ke komentáři

mno, tak dneska bylo jasne poznat, ze odchazi turbo, takze vymena za OII bude asi rozumna, pac se tam bude srat asi vic veci na tom starsim aute

 

jinak naprosto souhlasim s cosbym :( mam na to uplne stejny nazor, az teda na toho SUP II, v tom jsem nejel :smich:

Odkaz ke komentáři

No jo ale pokud superb-a snizis tema pruzynama budes myt kus auta a zase ne bude tak houpave jako seriovka. Ja osobne supika i gdyz je my octaII moc moc krasne auto hlavne FL v bile barve nebo stara (predface) v cerne metle. Ale superb je poradnej kus auta a jedina nevyhoda je v cene nejaych blbych dilu, jako treba automat blikacu ktery stoji cca 60 euro zato co pro Octu1 to stoji cca 10-15 euro. A to ze je trosicku nacilnejsi na spatne ceste kvuly tem ramenum na predni naprave. Ale zato mekkota, ticho a pohodly se ne daji srovnat s nicim co do ted skodovka vyrabela. Je to prodlouzenej passat nebo A6 a k tomu jeste komfortnejsi.

Odkaz ke komentáři

jezdi s tim otec, takze o nejakym snizeni nemuze byt rec :smich: uvidime, promluvim s nim, dam mu to precist a uvidime, jak se rozhodne... holt si necha to svoje a OII si rozdelime s brachou nejak :( bud do ni presedam ja a moje OI padne na brachu a nebo si vezme OII bracha a bude...

Odkaz ke komentáři

hele, udelej to tak abys vozil prdel v tom nejlepsim ze vsech a ostatni se nejak dohodnou :) ! Jinak ten Superb az na tu predni napravu a sem tam nejake provrzavani v pristrojovce je bombove auto. Ale negde jsem take nasel inzerat ze kompletni predni naprava pro supa (vsech 8 ramen, a ostatni drobnosti) stoji cca 300 euro a mas na to garanci 3 roky takze bych tu napravu ani neresil pri koupi. Luxus a to tezkej. Jezdil si v otcovem pasatu nejakou delsi trasu? Tak to je to samy + jeste pohodlnejsi!

Odkaz ke komentáři

Jasne kazdy ma svuj pocit z auta, mne prave takova jizdecka strasne vychovuje, i gdyz my octavka v tomto smeru neni spatna, gdyz je zadni naprava ok (coz u mne asi ne bude pripad) tak je take vcelku pohodlna. Coz ale ne muzu rict o dvojkove ale ne ridil jsem ji takze nemuzu presne osoudit jak je na tom s pohodlym.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...