amogh Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 Touránek dostal "novýho" bráchu :-) po 25ti letech snění a zamítání nákupu netradiční značky, jsme se se ženou hecnuli a je doma SAAB 9-3 Sport Combi Vector 1,9 TiD Hirsch, 129 kW, 370 Nm 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OziToretto Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 93ka je krasna, ja ji chtel v tom 2.8T, ale neslo to skoro sehnat, tak nakonec racionalnejsi bylo RSko. Kazdopadne at dlouho a dobre slouzi a dela radost... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
amogh Odesláno Červenec 15, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 mno mám zvěsti od SAABistů, že se ta 2,8T docela sype, takze mozna bud rád :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
OziToretto Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 tak to ja mel taky, ale tomu vykonu sem nejak nemohl odolat... ^_^ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
amogh Odesláno Červenec 15, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 chááápu :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 gratz, ať slouží .... jen to chce teď dvě garážový místa co? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
amogh Odesláno Červenec 15, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 no kdyz jsem saabem v práci tak jsou vlastne pod strechou obě auta :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 Jakej to mas rok a km? Jinak krásnej stroj. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 no kdyz jsem saabem v práci tak jsou vlastne pod strechou obě auta :-) a já myslel že Sob je pro Evču , dobře ty ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Spooky1 Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 Moooc krásný auto,ať slouží.. ;-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Červenec 15, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 15, 2015 Ať slouží. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
amogh Odesláno Červenec 16, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 16, 2015 a já myslel že Sob je pro Evču , dobře ty ... je pro oba :-) šlo o to, splnit si sen a zaroven už šetřit touránka...ten bude ted jenom na dálky a kdyz vse bude klapat tak nekdy prelom roku, nebo pristi rok na prodej v situaci prodeje tourana pak bude saab dostatečnou náhradou a nez se najde nový hlavní auto, bude plnit i funkci jedničky (to mi i umožní nespěchat na prodej a stát si za cenou a taktéž nehrotit nákup nového a v klidu vybírat) Saabika ted beru do prace a malou cestou do skolky (prece jenom bezpecnejsi nez fabka) nebo na chatu 55km evča má ještě služebního Focuse :-) jinak díky :-) a je to 10/2006, MR2007...už má vnitřek z FL, ale ještě starej čumák což jsme chtěli, vypadá trochu obyčejnějc :-) najeto má 194000 km 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Červenec 16, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2015 Krásný kočár ! Ať dobře slouží ! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
vittorio Odesláno Červenec 16, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 16, 2015 vy mate aut jak my :D :D gratulace k novymu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
amogh Odesláno Červenec 17, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 17, 2015 tak fabku jsme prodali :-))) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ol@f Odesláno Červenec 17, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2015 moc pěkné, spravnej výběr 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Holy Odesláno Červenec 17, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 17, 2015 Pěkná kára Karlíku! Tak ať slouží! Jen tak na vokraj...jak je to s ND když Saab jako takovej nejni....nebo je v číně....nebo jak to je? PS: Taky jsem změnil stáj, ale byl jsem k tomu donucenej :-) Nicméně Škodovka a tohle fórum je pořád moje srdcovka. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Červenec 18, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2015 Trochu škoda toho motoru, když už Saaba, tak s benzínovým motorem a větším. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
amogh Odesláno Červenec 20, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 20, 2015 @holy - zahlídnul jsem tu někde nějaký bávko :-))) prosimtě s dílama necejtim nějakej zásadní problém, motor Fiat/Alfa/Opel, jiný mechanický díly Opel Vectra, ostatní díly stále jsou, je tu hned nekolik lidí co díly na Saaby tahaj, vrakárníci jsou taky, tak snad nezapláču :-) @TomasB - njn, když si pročteš jak uměj poslední klasický Saabovský motory zlobit, tak to ani jako skodu nevidim. Když k tomu připočteš spotřebu a pro me nemoznost LPG (v práci stojim ve společný garáži a doma nekdy taky). K tomu kdyz vezmu, že 1,9 JTD je spolehlivej a mechanicky příkladně odolnej agregát, tak jsem mel vcelku jasno :-) Prostě já jsem si sen splnil i když je Saabik v dieselu :-) Koneckonců, nějakej ladič motorů a závodník jsem nikdy nebyl, me to chrochtání vyhovuje :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marekczek Odesláno Červenec 20, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2015 a jaký benzíny sou na tom špatně respektive od koho to víš? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
amogh Odesláno Červenec 20, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 20, 2015 zdroj: Autoojetiny Problémy však měly i vlastní motory švédské automobilky. Především z nich v prvních letech produkce velmi často unikal olej. V servisech neustále měnilitěsnění pod vanou, různé simerinky, pravá příčina stále unikala pozornosti. Vinen byl totiž špatně dimenzovaný systém odvětrávání motoru, kvůli němuž uvnitř agregátu vznikal tlak, který vypuzoval olej ven. Sám výrobce po čase vyvinul řešení, takže u aut, co jezdila do servisu, se již problém nevyskytuje. Bohužel platí, že životnost proslavených turbomotorů již není tak excelentní, jako bývala v dobách fenomenálního modelu 9000. Známe mnoho devítitisícovek, co mají s původním trubomotorem najeto půl miliónu km, čemuž se 9-5 dle dosavadního vývoje těžko přiblíží - kolem dvou set tisíc km mu často vyletí ojnice blokem. V roce 1999 proběhla svolávací akce, při níž byly měněny řídicí jednotky a často i elektronické škrticí klapky. Je dobré si zjistit, zda předchozí majitel na tuto výzvu reagoval. Pokud se Saab 9-5 v provozu zastaví, většinou za to může kazeta zapalovacích cívek. Ta oproti modelu 9000 (kde u turbem dopovaných motorů zlobila také) změnila barvu z červené na černou. Neznamená to však žádné zlepšení - spíše naopak. Černé kazety přestávají fungovat již klidně po šedesáti tisících, a to zcela bez varování. Je tak možná lepší těch deset tisíc obětovat a vozit jednu rezerv ní s sebou. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
TomasB Odesláno Červenec 20, 2015 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2015 Já podrobnosti sice nevím, ale Palo si koupil Saaba 2,8 a poměrně rychle ho vracel, jednak spotřeba byla na něj vysoká a druhak se tam zrovna něco vysralo, tak jim to šel hodit na hlavu. Ale myslím, že plnou cenu zpět nedostal. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
amogh Odesláno Červenec 20, 2015 Autor Sdílet Odesláno Červenec 20, 2015 no o 2,8 jsem nepřemejšlel ani sekundu :-) Klasika 2,0 nebo 2,3T ve me chvíli hlodala, ale ne moc dlouho :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
amogh Odesláno Srpen 5, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 5, 2015 (upraveno) tak jsem se tak dlouho trápil s Mercedesáckejma kanálama až jsem sklouznul k tomuhle ..musel jsem teda přihmouřit oči nad šroubkama u jednodílnejch kol, ale co už :-) Upraveno Srpen 5, 2015 uživatelem amogh 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Srpen 5, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 5, 2015 JJ, pěkný výběr kol. Moje gusto 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Srpen 5, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 5, 2015 hezký Karle, takže v tom zase jedeš znova .... co bude další tuning? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
amogh Odesláno Srpen 5, 2015 Autor Sdílet Odesláno Srpen 5, 2015 no chtěl jsem jenom 17, ale když .... tohle je hezčí :-) no představ si, že jsem zjistil prasklé přední pružiny ..... no přece neobjednám sérii :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Srpen 5, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 5, 2015 no tak to je jasný ... už se veze panáček .... :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Spooky1 Odesláno Srpen 5, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 5, 2015 A už v tom zase lítáme.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Srpen 6, 2015 Sdílet Odesláno Srpen 6, 2015 No jasně, dolů s tím trošku ! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.