jenda27 Odesláno Únor 1, 2010 Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 Čaute, chlapi mám problém na vagu u kolegy mi ukázalo chybu vadný ventil zpětného vedení výf. plynů tak mi to konektoru odpojil. Ale dočetl jsem, že to lze zaslepit. On mi zase tvrdí, že by to raději vyměnil. Je to investice cca 4 500 Kč. Zajímá mě zda když to nechám v tomhle stavu co se může stát ? Je 1.9Tdi 66 kW, motor ALH, r.v.2001. Co s tím ? zaslepení EGR ventilu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest houmik Odesláno Únor 1, 2010 Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 zkouseli jste ho cistit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MfM Odesláno Únor 1, 2010 Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 Vicistit a pokud to nepomuze tak zaslepyt, a pokud to nepomuze tak vihodit. A nebo mas od DieselPower ten EGR ktery vlastne neni EGR a stoji mene nez ten original! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepa007 Odesláno Únor 1, 2010 Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 (upraveno) Mám stejný názor Celé to sací potrumí bude možná jen zanesené Je to takový černý maz Špatně se to čistí. Bez EGR - dá se ,ale když zhasneš motor bude tam absence zhášecí klapky tím po zhasnutí motoru nerovnoměrný doběh a mlácení se motoru v silentblocích. Já bych EGR nedával pryč. Já jsem ho na naší O 1 měnil z dúvodu prosakujícího oleje a sehnal jsem použitý za 300,- Upraveno Únor 1, 2010 uživatelem Pepa007 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jenda27 Odesláno Únor 1, 2010 Autor Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 Nezkoušel jsem to čistit, každopádně zanesené to je.Zkusím to vyčistit a pak uvidím. Díky za rady. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pokec Odesláno Únor 1, 2010 Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 Nezkoušel jsem to čistit, každopádně zanesené to je.Zkusím to vyčistit a pak uvidím. Díky za rady. Mám doma jeden ten ventil z octavie,co měla najeto zhruba 40 000km a pak ji rozbil..Mám ten ventil funkční doma..Jestli chceš...Prodávám ho za 1000kč..ptž nový stojí ke 4000..A je to dobrá věc v zimě ten egr..Ptž ti to hned dává teplý vzduch do motoru a tím ti neklepe a nekouří ani motor... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
juro sdi Odesláno Únor 1, 2010 Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 To na fotke je EGR ventil??? :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jenda27 Odesláno Únor 1, 2010 Autor Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 Každopádně to zkusím prvně vyčistit, ale musím někde splašit garáž. V té zimě před panelákem se mi moc nechce. Má ten ventil nějaký vliv na start motoru? Nechal jsem vyměnit palivový filtr, ale startuje to dost ztuha,jak jsem popisoval www.skodaoctavia.cz -jenda27. U mě je problém 17 roků jsem jezdil s benzíny a teď mám přes rok naftu maturuju u toho. Mám ten ventil co je na obrázku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jenda27 Odesláno Únor 1, 2010 Autor Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 to je jestli se nepletu magnetický ventil turba N75 a já mám ventil zpětného vedení výf.plynů. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
kenny Odesláno Únor 1, 2010 Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 mám tento... viděl jsi někdy EGR ventil? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pokec Odesláno Únor 1, 2010 Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 to je jestli se nepletu magnetický ventil turba N75 a já mám ventil zpětného vedení výf.plynů. Tento ventil co je na obrázku je ventil zpětného vedení zplodin!!N18!Ten ovlátá ten tvůj egr..Co si poslal obrázek..Mám v octavii ten samý s tou chcípací klapkou!!!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pokec Odesláno Únor 1, 2010 Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 A pokud mu píše vag chybu ventil N18,tak je to ten,co mám na obrázku..Pro všechny,to není egr!!Je to elektromagneticky ventil zpětného vedení zplodin N18!!!Tento ventil ovládá to EGR co má na obrázku kolega a chce ho čistit!! 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jenda27 Odesláno Únor 1, 2010 Autor Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 Tak a teď v tom mam gulaš 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pokec Odesláno Únor 1, 2010 Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 Je to tak jak to říkám..jde k tomuto ventilu konektor..A pokud je v čudu,tak přes konektor to hlásí chybu do jednotky!!Potom ti ji vag vypíše..Prosím tě,jak ti počítač může nahlásit chybu egr???Když k tomu nevedou žádné dráty..:-))))Toto se většinou nepo*ere..Pos*ere se většinou ten ventil N18,který ovládá podtlakově (takové to ufo) co je na egr části nahoře a vede k tomu jedna hadička 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jenda27 Odesláno Únor 1, 2010 Autor Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 tzn.pokud vyčištění nepomůže tak výměna nebo zaslepit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pokec Odesláno Únor 1, 2010 Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 tzn.pokud vyčištění nepomůže tak výměna nebo zaslepit. Takhle to řeknu..Pokud to vyčistíš,tak jak já..Tak to poznáš že to lépé táhne od spodu a při vyšších otáčkách to bude míň kouřit!Pokud to zaslepíš..tak ti v zimě bude asi hůř pár minut kuckat a kouřit..ptž ti nepůjde teplý vzduch z výfuku zpět do sání..A teplý vzduch je v zimě v sání k nezaplacení..Ale to je tvá volba..vyčisti ho určitě a pokud bude hlásit chybu i pak,že je ventil N18..Tak bud to zaslepíš,nebo jestli chceš ten elektroventil pak ode mě,tak ti ho prodám 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jenda27 Odesláno Únor 1, 2010 Autor Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 ok zkusím v první řadě vyčistit a pak uvidím co dál. Hlavně ať už nemrzne pro mě to jsou ráno šoky to jsem z benzínu neznal. Ale u nafťáků zas ta spotřeba s dojezdem a tah motoru super. Musí se ta chyba mazat z registru závad? Jinak bych musel sehnat někoho s vagem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pokec Odesláno Únor 1, 2010 Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 No jednou za čas by to chtělo promáznout..ale jinak to tam nevadí..Já mám odpojené čidlo teploty a chyba je tam stále a na nic to nemá vliv..Skus to vyčistit,jak bude teplejc..Sou to 3 imbusy na boku egr a 2 imbusy pod egr..a máč to dole.. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Únor 1, 2010 Sdílet Odesláno Únor 1, 2010 Neřeš to jestli ho tam chceš mít a funkční tak ho normálně vyčisti a na Vagu omez jeho otvírání jinak EGR ventil nedělá motoru vůbec dobře je tam jen a jen kvůli emisím je to takové nutné zlo jinak já osobně bych ho jednoduše zaslepil nevím co tu kdo povídá za nesmysly se shášecí klapkou ta tam zůstane zaslepíš jen tu trubku co k němu vede jinak EGR ventil funguje jen při volnoběhu při jakém koliv zatížení motoru není aktivní 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepa007 Odesláno Únor 3, 2010 Sdílet Odesláno Únor 3, 2010 (upraveno) No možná jsme si úplně dobře nerozuměli. Píše zaslepit EGR ventil, já jsem si vzpomněl, že tedy ne jak mu nesprávně říkáme EGR ventil, ale ventil zpětného vedení výfukových zplodin, někdo úlně odstraní a tím samozřejmě zmizí i zhášecí klapka. http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php Jinak já mám EGR ventil omezený VAGem Upraveno Únor 3, 2010 uživatelem Pepa007 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jenda27 Odesláno Únor 4, 2010 Autor Sdílet Odesláno Únor 4, 2010 čau já po pročištění to nechám stejně nechám někde projet vagem a pak se uvidí co dál, po optické kontrole,jsem zjistil že tam někdo mlátil do toho ufona jak cyp jinak je ventil mastný ze všech stran, tak jak jste tu popisovali, garáž jsem sehnal tak se na to v sobotu vrhnu. :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
burek Odesláno Únor 4, 2010 Sdílet Odesláno Únor 4, 2010 (upraveno) egr se da zaselepit i softwarowe.... a muzes ho zaslepit treba jen z 50procent... tak to mam ja mam zaslepeny ale na 100procentne... nevim jestli se u toho musi flashovat jednotka ale myslim ze se to dela vagem.. delal me to huml.. napis mu na DP... urco ti rekne vice jinak funkcni egr je na DP za 1500kc, pohledej Upraveno Únor 4, 2010 uživatelem burek 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepa007 Odesláno Únor 4, 2010 Sdílet Odesláno Únor 4, 2010 Nic se neflešuje Omezení EGR se dá nastavit VAGem Při zahřátém motoru (velmi důležité!) na volnoběh, s veškerým příslušenstvím vypnutým, připojte VAG COM a jděte na položku 01 – Motor. Nalogujte se za použití 12233. Jděte na Adaptaci, vyberte Blok 3. Stiskněte plynový pedál rychle na podlahu (jestliže auto běží na volnoběh příliš dlouho, EGR se vypne. – toto ho uvede zpět do činnosti). Standardní hodnota by měla být 32768 a měli bystě vidět proudění okolo 250 mg/R. Jako novou hodnotu nastavte 33768, a otestujte. Poměr proudění by se měl zvýšit. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jenda27 Odesláno Únor 8, 2010 Autor Sdílet Odesláno Únor 8, 2010 Tak jsem konečně dostal do garáže a šel na to, jak jsem ten ventil vytáhl tak už jsem se nedivil ničemu byl tak zabagovaný sajrajtem, že se ani nedivím, že nefachčil asi po 5 lázních benzínu a speciálního odmašťovače na mě vzhlédl ventil jako nový. Jak psal "Pokec" opravdu to zabírá již od nižších otáček a s teplotou měl pravdu taky. Takže díky všem za rady. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
xshreck Odesláno Únor 8, 2010 Sdílet Odesláno Únor 8, 2010 kdesik sem četl že se to dobře čistí petrolejem ... ale nevím 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin_TDi Odesláno Únor 11, 2010 Sdílet Odesláno Únor 11, 2010 Jak jsem si tohle vlákno přečetl, tak jsem nelenil a šel se podívat jak vypadá ten můj EGR. Oddělal jsem tu silnou hadici a nevypadá to tak zle - stěny jsou sice černé a že by to byla nějaká vrstva nánosu - tak to ne. Je ale z venkovní části zamaštěný, asi to rosí okolo té osky. Tak se na to asi vrhnu o víkendu a vytáhnu ho ven a udělám mu čístku. Na skoro 100tis.Km najetých to není špatné. :lool: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 Vyčisti ho a aspoň Sw ho omez škoda že se nedá úplně omezit (jde to jen mechanicky zaslepit) mám to tak udělaný a paráda je to taková blbost ekologická a neskutečně to zasírá sání :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Pepa007 Odesláno Únor 12, 2010 Sdílet Odesláno Únor 12, 2010 Jak jsem si tohle vlákno přečetl, tak jsem nelenil a šel se podívat jak vypadá ten můj EGR. Oddělal jsem tu silnou hadici a nevypadá to tak zle - stěny jsou sice černé a že by to byla nějaká vrstva nánosu - tak to ne. Je ale z venkovní části zamaštěný, asi to rosí okolo té osky. Tak se na to asi vrhnu o víkendu a vytáhnu ho ven a udělám mu čístku. Na skoro 100tis.Km najetých to není špatné. :D Možná se třeba budeš divit jak ho sundáš. Nejvíc zanesené to bývá v sacím potrubí až za klapkou Je to moc příjemný maglajz 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Guest chipmann Odesláno Únor 13, 2010 Sdílet Odesláno Únor 13, 2010 Možná se třeba budeš divit jak ho sundáš. Nejvíc zanesené to bývá v sacím potrubí až za klapkou Je to moc příjemný maglajz JJ :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.