Přejít na obsah

Zadní brzdy


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, potřeboval bych poradit, anebo zda má někdo stejný problém se zadními brzdami na Octavii 2 combi. V dubnu 2014 jsem namontoval kotouče od ATE power disc a keramické destičky též od ATE. Zhruba po roce a půl se děje toto, viz foto:

Odhadem mají najeto 25tis. Ještě dodám,že jsou oba kotouče,úplně stejně opotřebené.

Díky za názory.

post-6285-0-76883200-1439929036_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Zdravím všechny, potřeboval bych poradit, anebo zda má někdo stejný problém se zadními brzdami na Octavii 2 combi. V dubnu 2014 jsem namontoval kotouče od ATE power disc a keramické destičky též od ATE. Zhruba po roce a půl se děje toto, viz foto:

Odhadem mají najeto 25tis. Ještě dodám,že jsou oba kotouče,úplně stejně opotřebené.

Díky za názory.

Zdravím řeším taky tento problém,

 

jak nejezdíš každý den a hlavně styl brzda plyn, tak se ti nic drahého nevyplatí. Tyto komponenty jsou stavěný na výkon . Jedná se o korozi, která je způsobená nedostatečným používání brzd, tím vlivem jejich zanesení a korozi. Musíš taky jezdit pořádně naložený, tahat vlek tak kolem tuny, jinak ti to skoro vše odbrzdí předek. Časem zjistíš, že činná plocha kotouče se zmenšuje o několik mm ,někdy o 1 cm. Bude to mít za následek snížení účinnosti brzd a předek ti bude opotřebený vibrovat . Kup si normální kotouče a destičky a budeš spokojen. Takto jsou to vyhozený peníze. To ještě nemluvím o tom, že určité destičky mají mít pro maximální adhezi určitou teplotu. To určitě nedocílíš občasným zabrzděním , ale jen pořádný extrém je ohřeje. :blink: To ale poznáš na životnosti a cenně, tyto kotouče nebudou mít čas se zanášet :wacko:. Výkonné keramické, Které když se používají častěji a dost extrémně jsou super. :pest:Na normální jízdu bych koupil něco normálního ....... Jinak destičky a kotouče mi vydrží při běžném provozu 60% dálnice kolem 95 000 - 100 000 km. (ná

OCII 1.9) :pest: .Čus

 

Odkaz ke komentáři

Řekl bych že tj. u Power Discu bežny jev. Já (viz. foto) podobný stav. ale s tim rozdilem ze jsem na nich najel pres 80.000. Nicméne kolega (je taky clen fora) na nich udelal podobny najezd se stejnym "poskozenim". Lepsi varianta priste bude volit jine kotouce napr. Brembo Max nebo Meyle PD, ktere maji korozivzdornou vrstvu...
...ja osobne jsem koupil Brembo Sport...

post-15119-0-51527600-1445232108_thumb.jpg

post-15119-0-60412900-1445232118_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Řekl bych že tj. u Power Discu bežny jev. Já (viz. foto) podobný stav. ale s tim rozdilem ze jsem na nich najel pres 80.000. Nicméne kolega (je taky clen fora) na nich udelal podobny najezd se stejnym "poskozenim". Lepsi varianta priste bude volit jine kotouce napr. Brembo Max nebo Meyle PD, ktere maji korozivzdornou vrstvu...

...ja osobne jsem koupil Brembo Sport...

Dobrý den,

 

přesně souhlasím, co ti řekl kolega Swed :palec: . Jestli moc nejezdíš, hlavně jestli jen na víkend, tak si vážně kup něco úplně normálního . Třeba to co doporučuje člen fóra Swed :huh: . Až budeš jezdit na závodní trati, tak je to jiná ..... :palec: ale tam tyto kotouče máš tak na pár závodů. :blink: . Prostě vše má něco ale věřím, že to hezky vypadá a to asi bylo to hlavní proč si je koupil co ?? Jinak jsem taky dost často naletěl, když jsem chtěl super kvalitu. :wacko: To samé jsou závodní vzduchové filtry :wallbash: a samotná kapitola jsou pneumatiky.

Odkaz ke komentáři

Aha... tak pomalu... citace prispevku, ktere jsou primo na tvym prispevkem, je na zdejsim foru zakazano... Je to potom neprehledne a spatne se v tom orientuje... Jo a kdo jsem :) moderator zdejsiho fora... Jestli to nepochopis a dal budes porusovat zdejsi pravidla, budu te muset resit a to bych nerad. Dekuji za pochopeni

Odkaz ke komentáři

Zdravím, všem zúčastněným děkuji za příspěvky, vyřešil jsem to výměnnou kotoučů s deskami od TRW.

Ahoj,

 

tak aby jsi řekl, že jsi to vyřešil budeš muset ještě mnoho kilometrů ujet a hodně tomu dát zabrat.

 

Budu taky dělat kompletní brzdy na OCII 1,9 . Dneska jsem se díval na konfiguraci cen oprav v autorizovaném servise ŠKODA a.s. . Zjistil jsem, že přední kotouče + desky a práce cca 4000,- Kč tak jim to tam dám.

 

Nevím jestli se to může tady psát ale je to servis v Praze 6.

 

Jestli nebudu smazán, tak se ještě ozvu. :huh: Čus PK. :palec:

Odkaz ke komentáři

Ehm, promiň ale jsi tatar? Proč pořád cituješ předchozí posty? Nic ve zlým ale je to pro tebe nepochopitelný? Je to jako když si do zahrádky k zelenině nasázíš ještě plevel.

Jak už je tu psáno, brzdy nejsou na parádu ale mají plnit svůj účeĺ. Se sportovníma je třeba jezdit sportovně. Jezdím v klidu a stačí mi nesportovní Zimermmann, zadek i předek. Žádný problém se neděje ;)

Odkaz ke komentáři

Ehm, promiň ale jsi tatar? Proč pořád cituješ předchozí posty? Nic ve zlým ale je to pro tebe nepochopitelný? Je to jako když si do zahrádky k zelenině nasázíš ještě plevel.

Jak už je tu psáno, brzdy nejsou na parádu ale mají plnit svůj účeĺ. Se sportovníma je třeba jezdit sportovně. Jezdím v klidu a stačí mi nesportovní Zimermmann, zadek i předek. Žádný problém se neděje ;)

 

 

Díky, konečně jsem to zjistil ...

 

ale nepochopím jedno, když jsem napsal skoro všechno pro toho co se PTAL..Hlavně na tomto fóru. :wacko: Proč mi to píšeš hm, promiň ale jsi tatar? Proč pořád cituješ předchozí posty? Nic ve zlým ale je to pro tebe nepochopitelný? Je to jako když si do zahrádky k zelenině nasázíš ještě plevel.

Jak už je tu psáno, brzdy nejsou na parádu ale mají plnit svůj účeĺ. Se sportovníma je třeba jezdit sportovně. Jezdím v klidu a stačí mi nesportovní Zimermmann, zadek i předek. Žádný problém se neděje ;)

Odkaz ke komentáři

Pavle co takhle se zamyslet nad tim co ti pise sulda a zkusit zjistit jaky je rozdil mezi tlacitkem odpovedet, ktere je soucasti uzivatelova postu a tlacitkem odeslat ktere je pod textovym polem kam ze psat odpovedi bez citace.

 

Pomohl jsi tu uzivateli vilda1974 tim ze jsi mu odpovedel tak zkus pomoci i dalsim tim ze budes dodrzovat pravidla a zjistis rozdil mezi temato dvemi tlacitky. Dekuji ti za vsechny

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Řekl bych že tj. u Power Discu bežny jev. Já (viz. foto) podobný stav. ale s tim rozdilem ze jsem na nich najel pres 80.000. Nicméne kolega (je taky clen fora) na nich udelal podobny najezd se stejnym "poskozenim". Lepsi varianta priste bude volit jine kotouce napr. Brembo Max nebo Meyle PD, ktere maji korozivzdornou vrstvu...

...ja osobne jsem koupil Brembo Sport...

 

 

S Brembo Max nesouhlasím!!!! mám je na Octavia I. 1,9 tdi na zadku (destičky TRW) a po 3 letech provozu - najeto cca 40 tis. km jsou orezlé a činná plocha kotouče "vyleptaná, vyrezlá". Navíc při brždění strašně hučí! Jinak vypadají ještě hůř než ty ATE na fotce. Na předku mám Brembo max + textar desky a tam to funguje bez problémů.

Takže za mě - na zadek obyčejné brzy a občas pořádně probrzdit :) Toť mé zkušenosti...

PS: Možná jsem ty zadní koupil nějaký FAKE z Polandu....tyto konkrétně zakoupeny v r.2013 na www.carcentrum-mb.cz (574kč kotouč a 470kč TRW destičky)

post-16933-0-77330600-1462352360_thumb.jpg

post-16933-0-65678100-1462352373_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...