Přejít na obsah

Červenáda VW Golf 1.2 TSI 77kw Comfort Edition+


technikus

Doporučené příspěvky

Kluci kluci,

vy mi dáváte. Zjistil jsem, že AEZ má svůj konfigurátor a tak jsem si pohrál (red tornado tam prostě není)

AEZ Raise

post-229-0-27039300-1477672304_thumb.pngpost-229-0-22090700-1477672310_thumb.pngpost-229-0-13755000-1477672315_thumb.png

 

AEZ Raise HG

post-229-0-21632900-1477672437_thumb.pngpost-229-0-51782500-1477672445_thumb.pngpost-229-0-85532300-1477672453_thumb.png

 

AEZ Genua

post-229-0-26698000-1477672701_thumb.png

 

AEZ Genua dark

post-229-0-85576600-1477672790_thumb.png

 

Nicméně všechny ty fotky mi přijdou takový nereálný. Viz fotka Jardy, které jsou světlé a lesklé a na fotkách jsou víceméně všechny tmavší. To mi ještě víc zamíchalo karty :smich:

Nicméně i když jsou ty AEZ i v reálu moc pěkné, cenově jsou o řád jinde jak Gemini. :unsure:

Takže zatím se i přes to všechno přikláním spíše ke Gemini. Ale do léta je ještě daleko, tak kdo ví, jak to dopadne :ph34r:

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Nejen tebe ;) A skutečně to šlo hadříkem velmi krásně. Ve výsledku byla investice nulová (hadříky jsme teda doma měli, ale i kdyby ne, stojí to doslova pár desetikorun). Takže nejhorší na tom všem bylo snad těch několik minut v podřepu :D ...a věřím, že schopnější by našli doma i nějakou tu stoličku a měli po problému B)

 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o 4 týdny později...
  • o měsíc později...

Asi by nebylo normální, kdyby bylo vše v pořádku a tak se nám projevila nějaká ta závada.

 

V poslední době stává to, že při couvání ne vždy lze po provedení úkonu vyřadit R kvalt na neutral. Prostě jakoby tam něco bránilo, něco ten kvalt tam drželo. Je to o to nepříjemnější, že stojíte v tu chvíli na spojce. Vyřadit tak zpátečku do neutrálu je tak někdy nadlidský úkon a boj. Není to však praktické a nic takového ještě před několika kilometry vůz neměl. Je jedno, jestli stojím z kopce, do kopce nebo na zcela rovné ploše nebo v panelové garáži (kde je stabilních cca +15°C), tedy teplotu jako mráz apod. vylučuji stejně jako nerovný povrch.

 

Pro ukázku jsem přiložil video

 

Bylo mi razeno, že nevypíná spojka, ale to by asi nedělalo jenom u zpátečky. Taky prý cosi se synchrony, ale ty prý zpátečka nemá. Někdo jiný zase radil seřízení táhel řízení. Takže opravdu nevím. Mám construct, ale ten byl 2.2. přímo u firmy Construct zkontrolován - bez závad (mám i protokol).

 

Vůz byl i 2 dny ve VW servise na reklamaci, ale byl vrácen - závada se neprojevila (taky mám protokol). Navíc potvrdili, že závadu řešili i s importérem, a i když mají pro model/VIN? 3 TPI s řazením, ani jedno prý neodpovídá mé hlášené závadě.

 

Dobrý, že?

Napadá vás něco?

díky za podněty

Odkaz ke komentáři

To netuším, u toho jsem nebyl.

 

Navíc na doporučení servisu VW jsem tu kontrolu Constructu dával právě přímo do firmy Construct, protože mi ve VW servisev Praze, kam jsem to chtěl dát na kontrolu/reklamaci řekli. Pokud bylo montováno ve VW v Českých Budějovicích (tam jsem kupoval auto), u nich jste koupil díl a platil práci a když my v Praze zjistíme chybnou montáž, budete to hradit. Do Budějovic se mi logicky na kontrolu nebo reklamaci nechtělo, takže jsem zvolil metodu, ať si jejich výrobek zkontroluje přímo firma Construct v Praze, kde se pohybuji.

 

Mám tak protokol a provedení kontroly a že je vše funkční.

post-229-0-42845400-1487311861_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Během víkendu jsem našel chuť a čas a tak jsem se podíval, co se děje pod planžetou.

 

Jezdil jsem tak nějakou dobu s oddělanou planžetou a když se mi stal on problém, mechanismus zabezpečení Constructu byl pěkně na svém místě a kolem řadicí páky nikde nic, co by ji bránilo. V okolí páky je plno táhel a jiných součástek a tak nevím, zda by mohl být problém někde tam, nebo v samotné převodovce.

post-229-0-83226900-1488131892_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...