Přejít na obsah

Tomíkův kombajn 2.0 TDI CR


Doporučené příspěvky

Koupeno v září 2015 v TOP Car centru v Kyjově. Za 14 dní vyplavala ona slavná kauza...takže radost z novýho auta byla ta tam.

 

2.0TDI CR DPF 103kW z roku 2012 ve výbavě Ambition.

 

Výbava taková obyčejnější...manuální klima, parkovací asistent vzadu, ABS, ASR, el. přední okna, dálkový centrál, malý kožený paket...ale to stačí.

 

Po prvním majiteli - jasně že leasingovka, protože taková auta si důchodci nekupují. Najeto při koupi poctivých 114 000Km. Aktuálně 117 000Km.

 

Tak snad holka něco ještě vydrží.

 

Plánované úpravy: letní na alu, tažné zařízení a nové přední brzdy

 

 

 

 

 

post-28-0-95530900-1453207346_thumb.jpg

Upraveno uživatelem TomášT
Odkaz ke komentáři

Já jsem původně 2.0l nechtěl, protože mě odrazovali, tak jsem koupil 1.9l.

Ale když tady čtu, kolik km mají najeto lidi, co ho mají a jak jezdí, tak bych se nebál :)

Samozdřejmě taky záleží na majiteli a i kus od kusu. Ale když se dobře staráš, jezdíš stejně jako každej jinej :)

Odkaz ke komentáři

Tak cena byla 290 000,-

 

Já váhal mezi 1,6TDI za 209 000 a tímto 2,0 ... jsem nakonec rád, že jsem vzal 2,0 i když byl dražší. Jednak objem je objem a druhak ta 1,6 byla o dost zhuntovanejší...zvlášť interiér

 

Jo nájezd na TDI není velkej, ale ono to naskáče z jara...i když já to nechtěl kvůli náletu 40 000Km ročně, ale spíš jako tahouna na větší vlek s rozumnou spotřebou

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...