Jump to content

černá chrochta


košin

Recommended Posts

čaute, po dlouhém čekání a hledání jsem se konečně dočkal nového vozítka

 

2.0 TDI BKD, 213 000km, dovoz z německa v roce 2008, jediný majitel v česku, poctivé KM a servis přes kámošova spolužáka v autorizáku, ale bez servisky, olej co 15 tisíc celou dobu

z výbavy to má xenon, 6x bag, soundsystem, parkovací senzory, dual klimu, multifukční volant, atd atd..

plány:

pořešit nouzák od turba - asi regulace

ledky v interiéru (objednáno)

vyměnit ovladač světel a stahování oken (objednáno)

pedály z RS

folie na okna

nalakovat lišty v náraznících

bolero + možná subáč do bočnice

6000k výbojky (objednám za chvilku)

nová zadní kotouče a desky

rozhodnout se jestli na auto příjde -30 eibach a 19" kola

možná změna podsvitu budíků na bílo-zeleno

strojní přeleštění laku a oprava pár drobností na laku

 

zatím auto na wintersetupu 16" plechách, na léto mi majitel přidal 17" pegasy v slidním stavu :)

 

 

post-24441-0-53295800-1453654754_thumb.jpg

post-24441-0-92505400-1453654780_thumb.jpg

post-24441-0-81291900-1453654806_thumb.jpg

Edited by košin
Link to comment

díky chlapi :) doufám že bude sloužit v klídku bez větších problémů

David46: přímo prajzák nejsem, spíš jen víkendový :D mám tam přítelkyni, foceno u ní u baráku + auto vlastnil chlap z Dolního Benešova a jezdilo na servis do Hlučína, jinak jsem z Bílovce

Link to comment

MaroCZ: o gateway vím,až to bude aktuální budu shánět jaké číslo musí být a podle toho objednám

Pejp: u 10 let starého nafotového auta se s nájezdem musí počítat, a 213tkm je celkem odpovídající, podle všeho jsou ty km skutečné

Martin: díky pane :) přes týden se domluvíme a stavím se za tebou :)

Link to comment

proti O1 je to pohodlím úplně o třídu výš, co se týká jízdy všude tak o 100% lepší, loni na podzim jsem se vezl na 19" a nechápal jsem že je to pohodlnější než o1 na 16" :D ta zadní náprava jde hodně poznat, interiér je taky jinde, hlavně výbava je lepší, jen mě trochu mrzí ty látkové sloupky, radši bych plast jako na O1, to je zatím asi jediné co se mi až tak nelíbí

a motor je taky super, nevelz jsem se v 96kw TDI v jedničce, takže nemám přímé srovnání, ale proti načipované 66kw na 85kw je tohle neskutečné letadlo, vysoký krouťák i na šestku krásně táhne od 2000 otáček

 

jinak dneska trasa asi 90km, 65% dálnice při tempomatu 130, zbytek vesnice/město, palubák ukazoval 5,2 a to jsem to vůbec nešetřil, snažím se rozhýbat regulaci :D

Link to comment

u dvojkového PD si člověk nevybere, 1,9 není žádná extra jízda, menší brzdy, většinou slabší výbavy a občas ojnice ven :D a hlavně jsem chtěl 6q převodovku kvůli jízdám po dálnici

u 2,0 je to taky risk, ale co, když praskne hlava tak se udělá repas a bude zas chvíli klid, vstřiky jsem si kontroloval a jsou OK a snad i dlouho budou, turbo a spojka kolem 200tisíc je klasika, s tím jsem počítal i při nákupu a o to šla níž i cena

Edited by košin
Link to comment

:palec::palec::palec::palec:

u dvojkového PD si člověk nevybere, 1,9 není žádná extra jízda, menší brzdy, většinou slabší výbavy a občas ojnice ven :D a hlavně jsem chtěl 6q převodovku kvůli jízdám po dálnici

u 2,0 je to taky risk, ale co, když praskne hlava tak se udělá repas a bude zas chvíli klid, vstřiky jsem si kontroloval a jsou OK a snad i dlouho budou, turbo a spojka kolem 200tisíc je klasika, s tím jsem počítal i při nákupu a o to šla níž i cena

 

Link to comment

tak první úprava je na autě, předešlý majitel vyměnil jen jednu výbojku a tak to vypadalo jak u čuráků na dvoře s každou jinou, takže teď 6000k hezky v obou světlech :)

o hnusné parkovačce vím, čekám až dorazí ledky..ještě uvažuju jestli tam nevrazím žárovku oranžovou jako adolfik :D

post-24441-0-08356600-1453823687_thumb.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...