bryanek Odesláno Březen 18, 2016 Sdílet Odesláno Březen 18, 2016 Mohl by se prosim nekdo podivat na tento log, ja v tom trochu tapu... ? 1,9tdi 81kw turbo po repasi, meneny podtlakovky za silikonovy, novy n75,zavareny IC,byl proklepany, ted z nej nic nelita/neutika.EGR vycisten, zaslepen,odpojena hadicka a v ni sroubek,pretesnen. Kdyz jedete napr v klidu na dvojku ,a seslapnete plyn,(cca 2k otacek) auto je liny, vic hlasitejsi, a trva to, pak je citit zatah(nekde kolem 3k otacek) a auto jede jak ma...je to v logu i videt, ze v tu chvili tlaci treba i o 500 min...blbnou prvni tri rychlosti, zbyly ne.Do nouzaku nikdy nespadlo,diagnostika neukazuje zadne chyby. Dle auto mechanika a jeho sledovani za jizdy je turbo v poradku, vaha vzduchu taky... Ale to by to potom tohle nedelalo ne ? Vedel by nekdo, co s tim je ? Dekuji :) Odkaz na log http://leteckaposta.cz/207158278 sem mi nejde vlozit soubor, pry nemam opravneni... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rassat Odesláno Březen 19, 2016 Sdílet Odesláno Březen 19, 2016 Zkontroluj podtlaky a ventil n75 - podle logu bych hledal chybu tam, jinak vaha vzduchu ti uz taky medava nej hodnoty :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryanek Odesláno Březen 19, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 19, 2016 Podtlaky sou novy, to samy n75 (dela to uplne to samy se starym, i s novym ),psano v prispevku.....Ale dik...Zejtra snad zkusim vahu z jinyho auta, co nema problem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rassat Odesláno Březen 19, 2016 Sdílet Odesláno Březen 19, 2016 Máš tam zkrátka chybu turbo ti vyskočí až na hodnotu 2.5 bar při 3300 ot. a požadavek je 2 bar. Měl bys udělat pořádný log do kopce na 3. přev. stupeň od 1200 ot. do 4000 ot., právě proto aby se projevil nouzák. --jinak nouzák máš právě proto, že je v turbu překročen povolený tlak 1) máš chybu v podtlakovém systému - vadné podtlakové ventily (N75, N18, N...), zpětný ventil, podtlakový zásobník, baňka na turbu, podtlakové hadičky, podtlaková pumpa, unik podtlaku v průchodce mezi podtlak. čerp. a posilovačem brzd., nebo máš špatně zapojené hadičky 2) můžeš mít i zadělané naklápěcí lopatky na turbu Váha vzduchu není vyloženě na vyhození, dá se s ní ještě jezdit, určitě kvůli ní problémy nemáš, ale nedává ti už ani požadavek ŘJ v celém spektru viz. 3300 ot., kdy je požadavek ŘJ 850 tak ti váha dává 810 mg/h. Takže kvůli ní nouzák určitě nemáš :-) Viděl bych to na systém podtlaku (zkontroluj si vstupy a vystupy z N75 - ASI máš přehozené hadičky, protože ti nic ten tlak nezreguluje, na grafu je vidět jak ti krásně stoupá... ) :-) a v nejhorším případě zadělané turbo, které bys musel vyšistit 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryanek Odesláno Březen 19, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 19, 2016 to uz je lepsi odpoved :) log je do kopce, ale kde sem to testoval, tak je celkem malej, respektive kratkej, za chvily davas 4st. I pri toceni na trojku do 4500 otacek se nouzak nekona, nikdy :( hadicky sem zkoumal odpoledne trosku, a mozna nejsou uplne dle schematu, ale tak byly tam origo hadice, tak sem to jen podle toho vymenil za silikonovy... jestli se v tom vrtal nekdo pred koupi mnou, netusim :( jinak v logu je kousek, kde mam 4tis otacek. Zkusim se zamerit tedy kolem hadicek apod.Je mi prave divny, ze to dela celou dobu co je dany repas turbo. pri koupi auto jezdilo suprove, zadnej nouzak nic, pak zacalo vypadavat, ale bez nouzaku, stacilo ubrat plyn, mechanik rek vycistit, dal sem mu to, a rikal turbo nic moc, radsi repas, a od te doby toto :D Jinak diky za trpelivost se mnou, autum moc nehovim, zlaty svareni :D hadicky jsem pouze vymenoval po jedne kus za kus z originalnich na silikonove. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryanek Odesláno Březen 20, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 20, 2016 Dle dilenske prirucky je zapojeni takto, tak to mam co jsem auto koupil... Uz se v tom krasne ztracim :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rassat Odesláno Březen 20, 2016 Sdílet Odesláno Březen 20, 2016 Jo ty podtlaky jsou správně, na tom mém schématu je zpětný ventil před vývěvou a jinak býva hned za N75. Já měl podobný problém, mám passata afn 1.9 tdi 81 kw, mě to při špatných podtlacích vyskočilo při 2500 ot/min turbo na 2.5 bar a po několika sekundách byl nouzák--vypadal ten log podobně. Pokud ti zbyly ještě hadičky tak zkus zapojit jen ventil N75, tak abys se zbytkem hadiček nehýbal. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryanek Odesláno Březen 20, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 20, 2016 Jo ty podtlaky jsou správně, na tom mém schématu je zpětný ventil před vývěvou a jinak býva hned za N75. Já měl podobný problém, mám passata afn 1.9 tdi 81 kw, mě to při špatných podtlacích vyskočilo při 2500 ot/min turbo na 2.5 bar a po několika sekundách byl nouzák--vypadal ten log podobně. Pokud ti zbyly ještě hadičky tak zkus zapojit jen ventil N75, tak abys se zbytkem hadiček nehýbal. PODTLAKY 1.jpg Tak u vyvevy ventil je, hadicka mela volny spony na obouch koncich,vymenil sem je, natrubek pro hadicku se vyklal, okolo sem to poklepal, uz se nehne, mozna malinko to pomohlo...Du hledat dal :D Pak zkusim teda to schema jen s n75 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryanek Odesláno Březen 20, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 20, 2016 Tak, hadicky prepojeny dle schematu jen na N75,nic vic, zmena zadna...V jednu chvily turbo prefukuje o 1000mbar, pak se auto chytne a jede furt,nouzak se nekona, nikdy...viz log, druha cast, z dvojky na trojku prefuk, pak na trojku az 4500 ot/min do kopce.... :D http://leteckaposta.cz/622143354 Zitra mi snad udela diagnostiku nejakej manik,pry hned rekne co s tim je, byl mi dnes doporucen znamym, to sem na to zvedavej... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rassat Odesláno Březen 20, 2016 Sdílet Odesláno Březen 20, 2016 Mrknu jeste na log vecer, ale i tak myslim, ze podtlaky tim padem muzes vyloucit a myslim, ze budes mit problem v turbu, kde se ti pridiraji lopatky (mozna ti ho nevycistili a nebo ti jej spatne slozili) anebo mas zavadu v bance na turbu do ktere se zasunuje tycka, ktera ovlada lopatky turba (kdyz nastartujes, tak se podivej jestli ti podtlak zasune tycku do banky cca 12mm, melo by to jit i prstem pri vyplem motoru) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryanek Odesláno Březen 20, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 20, 2016 Asi :( Vubec se mi ho nechce vyndavat a vracet ho do pardubic...A mechanici se moc netvarej, ze jim tam bude stat auto, nez se turbo vyresi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rassat Odesláno Březen 20, 2016 Sdílet Odesláno Březen 20, 2016 prosim tebe až ted vidím podle posledního logu, kde je poloha vidět poloha pedálu, že ty logy jsou skoro k ničemu... :-) log: - provádí se ideálně do dlouhého a táhlého kopce, může být i rovinka, která mírně stoupá - zapni log rozjed auto na 1.,2. a dáš 3. převod. stupen (otáčky nech spadnout tak na 1200 ot/min a prudce sešlápneš plný plyn nesmíš dát nohu z plynu!!!!! to je základ logu! a provádí se od co nejnižších otáček tzn. aby ti to nechciplo cca 1200 ot/min. do co největších cca 4200 ot/min., ale během této doby nešlapej na spojku a neřad, nebrzdi a nesundávej nohu z plynu, plynový pedál musíš tlačit uplně na podlahu! Nepovolovat! :-) udělej nový log bez slušného logu jsou ti předchozí rady k ničemu :-) na 2. logu ti ukazuje váha vzduchu uplné nesmysly, říkám základ je kvalitní log 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryanek Odesláno Březen 20, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 20, 2016 Aha, to sem nevedel, diky, zitra udelam teda snad spravnej :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryanek Odesláno Březen 21, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 21, 2016 Ahoj, tak log jak si psal mam tu http://leteckaposta.cz/968638884 log cislo 3, takto mi to ten prefuk o 1000 neudelalo, tak nevim, zda z toho neco vyctes... Auto jelo, docela strmej kopec vzhuru, nouzak se nekonal... Diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rassat Odesláno Březen 21, 2016 Sdílet Odesláno Březen 21, 2016 V logu je vidět, že při zátěži ti padají otáčky ve 3000 ot/min máš váha vzduchu - požadovaná 850 mg/h váha vzduchu - skutečná 680 mg/h turbo - požadovaná 1948 mbar turbo - skutečná 1856 mbar začnou ti padat otáčky až na 2400 ot/min váha vzduchu - požadovaná 1275 mg/h váha vzduchu - skutečná 550 mg/h a přiotevře se ti EGR na 20 proc. je to vidět v logu turbo - požadovaná 1173 mbar turbo - skutečná 2183 mbar pak ti otáčky znova začnou stoupat s tím, že ve 3500 ot/min se situace úplně stejně opakuje a otačky ti spadnou znova na 2500 to/min, ale potom už to krásně vytočíš až ke 4500 ot/min. okolo těch dvou zaseknutí se ti turbo taky lehce přefoukne na 2200 mbar (3x) zkontroluj hadice sání na netěsnost hlavně kolem váhy vzduchu a podívej se na konektory nebo káble jestli nejsou nalomené kolem váhy. Když bude vše ok, tak budeš muset asi vyměnit váhu (nebo když máš zaslepený EGR tak dej diodu do konektorů váhy) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Březen 21, 2016 Sdílet Odesláno Březen 21, 2016 Prosím tě,kopec,na trojku od 1500ot/min do max. pod plným plynem bez ubrání. Log kanálu 3,10,11 a začít logovat až od toho,co jsem napsal. Jinak se v tom prase vyzná. Zkontroluj před tím,zdali chodí volně baňka turba bez drhnutí,není-li v ní rez.Totéž lopatky turba,sami musí spadnout. Vyměň nebo si od někoho půjč váhu vzduchu,když nedává,nemůže dát ani turbo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryanek Odesláno Březen 21, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 21, 2016 Banka jde volne Diody jsem zkousel, na jednu to jede jako s vypojenou vahou bez diody - liny na dve - auto zivejsi v nizkych,od 3k otacek liny na tri - liny celkove. bohuzel logy s diodami nemam. Ok, projdu kabelaz jeste,a kolem vahy, pripadne muzu pujcit vahu od kluka z prace, tomu auto nekravi. Jinak EGR zaslepen,odpojen,ve ventilu N18 hadicka se sroubkem... Prvni logy jsou delany jak sem myslel, ze se ma...treti hodnoty v sobouru je z dneska, ot tech 1200ot jak psal rassat... Zitra jsem objednan k panovi, co dela diagnostiky a pry dokaze rict rovnou, co tomu je.Sem na nej zvedavej, ve finale je ze stejny vesnice, ale uhnat ho, to je problem :D Dik chlapi moc PS: zitra napisu, co mi rekl.Pro zajimavost 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rassat Odesláno Březen 22, 2016 Sdílet Odesláno Březen 22, 2016 Celkem me to uajima co s tim mas... jinak jsme jeste opomeli skrtici klapku... jestli se ti neprivira... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Martin ASV Odesláno Březen 22, 2016 Sdílet Odesláno Březen 22, 2016 Ta klapka asi ne. Ale ta váha to je. Diody jsou na nic. Není průtok vzduchu,nedám naftu,o tom to je. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rassat Odesláno Březen 22, 2016 Sdílet Odesláno Březen 22, 2016 To me taky napadlo, vaha ukaze pri zatezi malo -> rj omezi tlak turba. Ale pokud by dal diodu, tak by odstranil limiter vahu a jednotka by si myslela, ze je max.prutok vzduchu (pozadavek rj 850 mg/h a skutecny 1250 mg/h) a neomezovala by palivo a v dusledku by to jelo lip nez se zdravou vahou :-) sam jezdim s diodou... kdyby sem hodil poradny log s diodou, tak bychom vedeli zas vic... nejspis tu diodu tam dal spatne, soudim tak podle toho co psal vys... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryanek Odesláno Březen 22, 2016 Autor Sdílet Odesláno Březen 22, 2016 Diody davany mezi 4 a 5 pin, cernym prouzkem na 5,dle sledovani ve vagu,aktual hodnota s diodou 1250 porad......Dnes zkouseno s dobrou vahou vzduchu,malinko se to zlepsilo...Takze neco s turbem...Pristi tyden dam k mechanikovi, at se s tim sere uz nekdo jinej :D Auto projde a uvidi, pripadne tedy vynda turbo a ja ho vyreklamuju...Brano z Pardubic,tam pry sou dobry repasy,ale znate to... Diky za rady,aspon je clovek chytrejsi :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryanek Odesláno Duben 20, 2016 Autor Sdílet Odesláno Duben 20, 2016 Vyreseno, vyndany turbo a vyreklamovano v pardubicich.Zasekla geometrie lopatek,opravili :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dejf01 Odesláno Duben 23, 2016 Sdílet Odesláno Duben 23, 2016 Ahoj kolik jsi dal za repas turba diky 0 Citovat Odkaz ke komentáři
bryanek Odesláno Květen 3, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 3, 2016 Ahoj kolik jsi dal za repas turba diky 7tis. Ale mivaj i akce, ze je treba o litr levnejsi... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.