Oskar1 Odesláno Únor 18, 2010 Sdílet Odesláno Únor 18, 2010 Chci se zeptat jestli se vám taky někomu někdy stalo že jste pustili ventilaci a šel vám vzduch z prostředních mřížek slabě a méně teple než z krajních ? Mám climatronic a měl jsem zmáčknuto foukání do kabiny a když jsem kombinoval všechny způsoby pokaždé to samé. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
abit Odesláno Červen 9, 2010 Sdílet Odesláno Červen 9, 2010 Ahoj. Chtěl jsem se zeptat za jak dlouho po nastartování má začít chladit Climatronic. V současných vedrech mám Climatronic nastaven na 21 stupňů, zapnutý režim AUTO. No a když nastartuju, tak z otvorů začne jít studený vzduch po cca 10 - 15 minutách. Má to tak být??? Pokud ne, kde může být problém?? Dík. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rstd Odesláno Červen 9, 2010 Sdílet Odesláno Červen 9, 2010 Melo by to chladit skoro hned a vyskoci ti vetrak hned na vysokou rychlost at ti zkontrolujou chladic na klimu jestli ti to neutika 0 Citovat Odkaz ke komentáři
abit Odesláno Červen 10, 2010 Sdílet Odesláno Červen 10, 2010 Vetrak vyskoci na vysokou rychlost hned, ale ten studeny vzduch jde az po tech 10. minutach. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
O.v.i. Odesláno Červen 10, 2010 Sdílet Odesláno Červen 10, 2010 pripichnout na vag - zkontrolovat chladivo.. co to je za rok a jak pouzivany?? po 10 min. to vazne chladi hodne nebo uz to "neudela zimu"? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Červen 10, 2010 Sdílet Odesláno Červen 10, 2010 Mám jen obyč klimu, ale i když to dnes v rekordní den stálo na slunci a je to černý, tak jednoznačně studený vzduch z toho šel už po 3 minutách... a je to 2,5 roku bez údržby klimy... Jakou máte zkušenost s doplňováním - výměnou média (běžné nbožství úniku) a s výměnou oleje pro kompresor? Všude se to doporučuje po dvou letech... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 11, 2010 Sdílet Odesláno Červen 11, 2010 Mam dvoulete auto a klimu zatim neresim... Po zapnuti v techto vedrech mi to zacne foukat studeny vzduch, asi po minute...a do 3 min to fouka skoro kosticky ledu....hihihihihiii 0 Citovat Odkaz ke komentáři
BadyS Odesláno Červen 11, 2010 Sdílet Odesláno Červen 11, 2010 patrně únik chladiva ze systému - udělat novou náplň Výměna oleje v klimakompresu není potřeba, toto dělaji jen ty rádoby strojky v servisech, bohužel po této nové náplni mě klimakompresor odešel, natlačil tam automat více oleje než měl. Od té doby jezdím jen k profíkum na chladící zařízení do jihlavy (mam to kousek) a paráda, jak služby tak ceny téměř 1/2.....kdo je z okolí at písne a dodám kontakt 0 Citovat Odkaz ke komentáři
BadyS Odesláno Červen 11, 2010 Sdílet Odesláno Červen 11, 2010 jinak u nové OII na plný chladící výkon jde z větracích mřížky palubky cca -2 stupně, takže jak píše p2p- kostky ledu no problem 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 11, 2010 Sdílet Odesláno Červen 11, 2010 Jedinny problem s tema kostkama ledu z vydechu je ze je musim furt vyhazovat.... nebo hazet dozadu na podlahu.... :smich: Ty v..e ja su dneska ftipny... Nech si vysat chladivo a uvidis kolik ho tam je, potom ti tam da konntrastni chladivo aby kdyz by ti to utikalo to bylo videt a zase doplni na standartni napln. Z hlavy nevym kolik g tam toho chladiva ma prijit. To zna kazdy co ma zarizeni na klimy.... v pripade ze by jsi tam toho mel opravdu malo nekde ti to utika a je potreba na zaklade te kontrastni latky zjistit kde a potom ten unik opravit.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
abit Odesláno Červen 11, 2010 Sdílet Odesláno Červen 11, 2010 Diky za rady. Jeste se zeptam na to nejhorsi - mohl by byt v pytli i klimakompresor??? Novej stoji dost velkou palku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
BadyS Odesláno Červen 11, 2010 Sdílet Odesláno Červen 11, 2010 chladiva myslím 525g, je to na chladičovce černá nálepka s tímto údajem, ale to si ten co to dělá poradí 0 Citovat Odkaz ke komentáři
BadyS Odesláno Červen 11, 2010 Sdílet Odesláno Červen 11, 2010 může-nemusí, ale odhaduji že ne.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jajic Odesláno Červen 11, 2010 Sdílet Odesláno Červen 11, 2010 chladiva myslím 525g, je to na chladičovce černá nálepka s tímto údajem, ale to si ten co to dělá poradí přesně....OII 525g OI 750g jinak s tím olejem.......ono to nemuselo být množstvím,ale viskozitou oleje,že ten kompresor kleknul a měl jsem případ,že auto jezdilo s otevřeným okruhem cca 2 roky a po opravě a naplnění to jelo cca hodinu pak se kompresor rajbl takovým stylem,že udusil motor na 1.6 oktě 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jajic Odesláno Červen 11, 2010 Sdílet Odesláno Červen 11, 2010 Diky za rady. Jeste se zeptam na to nejhorsi - mohl by byt v pytli i klimakompresor??? Novej stoji dost velkou palku. na tohlemáš ideál napojit na mašinu a hned uvidíš jaký je tlak v obou větvích,jak pracuje a jak rychle se dokáže vysokotlak a nízkotlak srovnat někdy totiž zlobí filtrační element vřazený v okruhu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Červen 12, 2010 Sdílet Odesláno Červen 12, 2010 Jajic popř ostatní.. pls. Tak co tedy radíte? Chladí to OK, má to 2,5 roku bez údržby. Je potřeba jet na nějakou údržbu - doplnit-vyměnit médium a olej nebo to neřešit a podle pravidla co funguje na to se nešahá jezdit.... Může tento přístup skončit nevratnými škodami (kompresor) a nebo to jen jednou přestane chladit... díkes 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Jan Pánek Odesláno Červen 12, 2010 Sdílet Odesláno Červen 12, 2010 mam trochu problem s dvouzonovou klimatizaci v cOcktavii. Rozpadl se mi kompresor, koupil jsem novy original, nechal v autorizovanem servisu nainstalovat, naplnit klimu. Auto jsem prevzal, chladilo... Jenze cestou domu jsem si s tim tak trochu hral a zjistil ze to nechodi jak ma. Proste, kdyz nastavim klimu na automatiku, a dam teplotu pod 23 stupnu, tak mi vetrak automaticky zvysi otacky a 10 vterin mi jde do kabiny ledovy vzduch. Po deseti vterinach ale nejaka klapka zavre vsechny vydechy, i kdyz vetrak topeni jede naplno, je proste slyset jak se toci na nejvyssi otacky, a huci, protoze ten vzduch nema kam cpat. Kdyz snizim hodnotu na 23 stupnu, ta klapka se opet otevre a z vydechu jde chladny vzduch. Po návratu do servisu mi udelali nejakou zakladni rekalibraci klapek v topeni, nepomohlo to. Vymenili jsme dve cidla teploty privadeneho vzduchu ktera se zdala malicko zkreslujici, nepomohlo to. Test veskerych snimacu, cidel, motoru a klapek bez chybove hlasky. Nez se uchylim k tomu, ze proste odpojim ten servomotor co zavira tu klapku v topeni, nemel by nekdo nejaky napad jak to resit? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martin.h Odesláno Červen 12, 2010 Sdílet Odesláno Červen 12, 2010 Ahoj.Chtěl jsem se zeptat za jak dlouho po nastartování má začít chladit Climatronic. V současných vedrech mám Climatronic nastaven na 21 stupňů, zapnutý režim AUTO. No a když nastartuju, tak z otvorů začne jít studený vzduch po cca 10 - 15 minutách. Má to tak být??? Pokud ne, kde může být problém?? Dík. Mám úplně stejný problém. Auto začne chladit až déle po startu a až když motor hodně ,,vytočím,,. Je to rok 2007 a já ho mám půl roku. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
abit Odesláno Červen 14, 2010 Sdílet Odesláno Červen 14, 2010 Tak jsem s tim byl v patek u servisaka klimatizaci. Napojil to na nejakou masinu. Ta to odsala, zdiagnostikovala naplnila (nehlasilo to zadny unik) a vysledek je stale stejny. Co vsak manika zarazilo bylo, ze se netocily sahary - zacaly se tocit po tech cca 10 - 15 minutach (jak zacala chladit klima). Dnes jsem se narychlo stavil v servisu, napichli to na VAG, projeli tim cele auto a vse bez zavad. Taky se divili, ze ty sahary nejedou. No objednal jsem se u nich na pristi tyden, tak uvidime. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jajic Odesláno Červen 14, 2010 Sdílet Odesláno Červen 14, 2010 Tak jsem s tim byl v patek u servisaka klimatizaci. Napojil to na nejakou masinu. Ta to odsala, zdiagnostikovala naplnila (nehlasilo to zadny unik) a vysledek je stale stejny. Co vsak manika zarazilo bylo, ze se netocily sahary - zacaly se tocit po tech cca 10 - 15 minutach (jak zacala chladit klima).Dnes jsem se narychlo stavil v servisu, napichli to na VAG, projeli tim cele auto a vse bez zavad. Taky se divili, ze ty sahary nejedou. No objednal jsem se u nich na pristi tyden, tak uvidime. nechal to po naplnění a nastartování napojene a kontroloval pracovní tlaky? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jajic Odesláno Červen 14, 2010 Sdílet Odesláno Červen 14, 2010 Jajic popř ostatní.. pls. Tak co tedy radíte? Chladí to OK, má to 2,5 roku bez údržby. Je potřeba jet na nějakou údržbu - doplnit-vyměnit médium a olej nebo to neřešit a podle pravidla co funguje na to se nešahá jezdit.... Může tento přístup skončit nevratnými škodami (kompresor) a nebo to jen jednou přestane chladit... díkes pokud fičí v poho,tak neřešit pouze dodržovat životně důležité pravidlo......každý měsíc spustit klimu na cca 30 minut.....i když ji nepotřebujete 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 14, 2010 Sdílet Odesláno Červen 14, 2010 A to o tom spusteni jsi cetl kde??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jajic Odesláno Červen 14, 2010 Sdílet Odesláno Červen 14, 2010 A to o tom spusteni jsi cetl kde??? povídej,co se ti na tom nezdá? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
1.8TSI Odesláno Červen 14, 2010 Sdílet Odesláno Červen 14, 2010 Není to asi nikde napsané, ale četl jsem to na více místech.... Jistě, i nesmyslné fámy se šíří rychle, ale toto má celkem logické opodstatnění - a sice promazávání kompresoru. Dělal jsem to celou zimu... Díkes jajic :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Bladik Odesláno Červen 15, 2010 Sdílet Odesláno Červen 15, 2010 O to spousteni se ani starat nemusim, staci zapnout vnitrni cirkulaci a hned nabehne klima a ze to parkrat za mesic pouziju :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 15, 2010 Sdílet Odesláno Červen 15, 2010 povídej,co se ti na tom nezdá? Jenom kazdy o tom mluvi a nikde neni nic ofiko napsane...Jedine co ma cenu podle mne proc spoustet behem zimy klimu je aby vyparnik nezasmradl... Kompresoru je to jedno... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doli Odesláno Červen 15, 2010 Sdílet Odesláno Červen 15, 2010 Me by zajimalo jak tu klimu v zime pustite, kdyz neni zrovna vetsi teplo. Jinak samozrejme kontrolovat, kontrolovat.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jajic Odesláno Červen 15, 2010 Sdílet Odesláno Červen 15, 2010 Me by zajimalo jak tu klimu v zime pustite, kdyz neni zrovna vetsi teplo. Jinak samozrejme kontrolovat, kontrolovat.... v tom máš pravdu.....tuším pod 5 stupňů kompresor stejně nesepne 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jajic Odesláno Červen 15, 2010 Sdílet Odesláno Červen 15, 2010 Jenom kazdy o tom mluvi a nikde neni nic ofiko napsane...Jedine co ma cenu podle mne proc spoustet behem zimy klimu je aby vyparnik nezasmradl... Kompresoru je to jedno... to pouštění je opavdu o promazání okruhu 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doli Odesláno Červen 15, 2010 Sdílet Odesláno Červen 15, 2010 jajic: jojo, v mem pripade jeste pekne zacal smrdet vyparnik, takze jsem musel na dezinfekci mlhou. (Würth neucinny) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.