P.T. Odesláno Květen 6, 2016 Sdílet Odesláno Květen 6, 2016 Ahoj, během jízdy se mi rozsvítila kontrolka EPC a na PP se objevila hláška "Porucha motoru Do servisu!". Motor netáhl, otáčky zůstávaly do max 1800. Po zastavení a napíchnutí diagnostiky se zobrazila závada na Throttle Position Sensor (viz log 2016-05-06). Po cca 10 minutách jsem zkusil nastartovat, vše ok, auto jelo normálně. Při další jízdě se kontrolka a hláška objevila zase, opět max 1800 otáček, ale navíc maximálně druhý převodový stupeň (mám 7 DSG). Po několika ujetých km maximální rychlostí 20km/h jsem zase zastavil, po cca 5 minutách nastartoval a bez problému dojel dalších cca 15km domů. Opět jsem zkontroloval diagnostiku, tentokrát byla "úroda" závad bohatší, zase byly chyby TPS, tentokrát navíc asi i turbo a misfire na všech válcích (viz log 2016-05-07). Co by mohlo být příčinou? Díky za rady, P.T. 2016-05-06 Engine fault.txt 2016-05-07 Engine faults.txt 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 7, 2016 Sdílet Odesláno Květen 7, 2016 Kouknu na to, jaky to ma volnobeh??? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Květen 7, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 7, 2016 (upraveno) Díky! Ten volnoběh myslíš otáčky? Cca 1400... Upraveno Květen 7, 2016 uživatelem P.T. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 7, 2016 Sdílet Odesláno Květen 7, 2016 Ani ne ... Kolik mel na volnobeh otacek a jaky byl..... Jestli trhany nebo pekne kulaty... Ps... Predbezne se koukni na skrtici klapku... Zapojeni konektoru a jestli nevyskocila hadice... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Květen 7, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 7, 2016 Ty otáčky myslím kolem 1400, ruku do ohně za to nedám. V prvním případě jsem na volnoběhu moc nebyl, ale trhání ani jiné nepravidelnosti jsem nepozoroval. V druhém případě to na volnoběhu chvíli cukalo (tipoval bych, že tam se objevil ten misfire), ale jinak taky hladký chod. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 7, 2016 Sdílet Odesláno Květen 7, 2016 Zavolej mi... Neco skusime... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Květen 7, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 7, 2016 Zavolám, pošleš mi pls číslo do SZ? Dík 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Květen 7, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 7, 2016 Tak ty otáčky volnoběhu jsem slušně neodhadl, byly normální, takže kolem 800. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 7, 2016 Sdílet Odesláno Květen 7, 2016 Mam ho v popisu... Poslano na SZ... :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Květen 8, 2016 Autor Sdílet Odesláno Květen 8, 2016 Po včerejší telefonické konzultaci s p2p, za kterou mu tímto velmi děkuji, jsem zkusil vyčistit škrtící klapku a provést její základní nastavení. Po 17km zatím bez závady, uvidíme dál. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 8, 2016 Sdílet Odesláno Květen 8, 2016 Neni zac... Jestli je spatna, stejne tomu neuniknes.... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Květen 27, 2016 Sdílet Odesláno Květen 27, 2016 Jak to dopadlo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Červen 1, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červen 1, 2016 Od vyčištění klapky najeto cca 1300 km, jediný problém byl asi po 250 km, opět nouzový režim, chyby viz příloha. Nicméně zase stačilo vypnout zapalování, znovu nastartovat, a od té doby (přes 1000 km) vše v pořádku. Log-3AC8448-112754.txt 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vencour Odesláno Červen 24, 2016 Sdílet Odesláno Červen 24, 2016 No, včera mě potkalo něco podobného, na displeji hlášení: "Motor do dílny" a svítila kontrolka EPC. Po dalším startu už tam bylo jen to hlášení a pak už ani to. Ani jsem nepozoroval že bych jel v nějakém nouzovém režimu (bylo to ve meste v hustem provozu) Mám to nějak řešit anebo očekávat nějakou jobovku? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červen 24, 2016 Sdílet Odesláno Červen 24, 2016 Vycti diag co tam proběhlo... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vencour Odesláno Červen 30, 2016 Sdílet Odesláno Červen 30, 2016 I přes to, že se chyba oběvila za posledních pár dní dvakrát, diagnostika říká 0 chyb. Ale měl jsem půjčenou jen bluetooth obd přes androidi aplikaci Torque pro. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Červenec 14, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 14, 2016 Já teď taky musím koupit škrtící klapku, auto padalo do nouzáku a naposled víc jak 40 nejelo. Můžu sem nahodit E shop kde jsem ji objednal za super peníze? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vencour Odesláno Červenec 18, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2016 Chvíli jsem myslel, že problém nějak ztratil ale pak problémy jako hrom. Pokaždé v nouzovém režimu nechce vuz akcelerovat přes 2200 ot. a jednou když jsem zastavil aby se třeba zase chyba vymazala a ja mohl rozumně pokračovat nechtěl pak vuz jet skoro vubec. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 18, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 18, 2016 Zajdi za někým kdo tomu rozumí... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vencour Odesláno Červenec 19, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 19, 2016 Tak konečně jsem se dostal k pořádné diagnostice: kromě těch chyb je tam zajímavé že je ta nějaké default datum r 2000 ... 19_07_2016_ERR.txt 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Červenec 20, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červenec 20, 2016 (upraveno) V podstatě stejné chyby, jako jsem měl já. Od prvních potíží, po kterých jsem klapku vyčistil, jsem najel cca 3500 km, během té doby mi motor spadl do nouzového režimu asi třikrát, pokaždé naštěstí stačilo zastavit, vypnout motor, počkat pár minut, a závada „zmizela“. Vždycky se mi to ale stalo před nějakou delší cestou (Murphy), nakonec jsem to nevydržel a klapku vyměnil. Teď už mám asi 500 km od výměny, zatím ok. Edit: Jinak datum se mi zobrazuje taky naprosto nesmyslné, u jedné chyby mám nesmyslné i kilometry. Upraveno Červenec 20, 2016 uživatelem P.T. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vencour Odesláno Červenec 20, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 20, 2016 Díval jsem se na to a ta klapa má docela špatný přístup k zadním šroubům. když odmontuji tu vstupní hadici tak to asi bude lepší ne? Kolik jsi za tu klapu dal? viděl jsem ceny od 3500 do 6500. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
P.T. Odesláno Červenec 20, 2016 Autor Sdílet Odesláno Červenec 20, 2016 Nejdřív jsem si sundal to gumové koleno, pak už se dá k zadním šroubům dostat líp. Klapku jsem kupoval včetně nového těsnění kolem 3500 u jeldy (cc-autodíly). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 21, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2016 Nebo kdyz si auto zvednes, tak k tomu sroubu se dostanes pro prodlouzeni ze spodu.. je krasne videt... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vencour Odesláno Červenec 21, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2016 Co potom to základní nastavení klapky? Jak se provádí? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
p2p Odesláno Červenec 21, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 21, 2016 diag ... adaptace 60 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vencour Odesláno Červenec 25, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 25, 2016 Zatím vyčištěno, Klapka nebyla ani moc zasraná. Krom toho jsem vyčistil sensor který je nad klapkou (měření teploty nasávaného vzduchu?). dále jsem rozebral stranu elektroniky klapky a přehodil převodní ozubené kolečko na stranu kde nemůže být opotřebeno. Trochu vyčistil vnitřek a všechny kontakty kontoxem. Tak a teď prvních 30 km začíná testování. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Vencour Odesláno Červenec 28, 2016 Sdílet Odesláno Červenec 28, 2016 Zatím OK, asi pomohlo otočení toho prostředního ozubeného kolca o 180°.V tom případě se to bude opakovat asi za pár desítek tkm spíše dříve. (ty další dvě kolečka nejdou otočit takže ty vůle budou brzy zpět) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
petrbungee Odesláno Květen 22, 2018 Sdílet Odesláno Květen 22, 2018 Ahoj, tak já mám po výměně celého sání a svíček "klid" dnes se mi rozsvítilo EPC a motor max 2500 otáček. Dle diag špatná škrtící klapka, zajímavé ovšem bylo ,že nešlo chyby vymazat ani nastavit klapku to vše se podařilo až po několikerém protočení motoru a chcípnutí a znovu zapnutí klíčku zapalování. Nevím dle mého lajckého pohledu bych hledal problém asi v kabelu než v samotné klapce, která je navíc cca rok stará. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
rusty333 Odesláno Květen 23, 2018 Sdílet Odesláno Květen 23, 2018 (upraveno) Hele já měl nedávno podobnej problém. Klapka nová cca 3/4 roku, EPC, nouzovej režim do 2500ot. Chybu si už přesně napamatuju, ale hlásilo to škrtící klapku. Smazat to šlo ale po otočení klíčku chyba hned naskočila. Po třeba 5min jízdě, chcípnutí a nakopnutí se chyba neobjevila. Tak jsem klapku vymontoval, vyčistil (prostříkal čističem karburátorů a pootíral hadrou) a stříkl kontox na konektor ke klapce a na konektor k pedálu. I když jsem nevěřil že by to mohlo pomoct (klapka byla vcelku čistá), tak to problém vyřešilo. Asi opravdu stačí málo a začne to dělat neplechu. Takže doporučuji toto jakožto věc co si v pohodě uděláš sám. Stejně ti tu každý řekne jako první "vyčisti klapku" :) Upraveno Květen 23, 2018 uživatelem rusty333 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.