Jump to content

Passat - decent


Baurak

Recommended Posts

tak jestli světla, kapota, nárazník a to pod tím, tak je to jak píše Jirka, jinak ta maska mi tam taky nesedí, resp. s tím znakem je to hezčí, myslím, že kdyby ta maska byla pouze černá a nikde jinde chrom nebyl, tak ano, ale takhle za mě nee

Link to comment

no bylo to 198K :D :D

 

jj s maskou jeste uvidim jak nalozim, zatim to necham byt, novou se znamkem porad mam tak muzu pripadne prehodit...me se to prave se znakem moc nelibi a u tohodle je jediny minus ten prolis v kapote...

Link to comment

fakturu samozrejme mam...rana to nebyla nijak silena, jen proste vymenili fakt vsechno...svetla puvodni mam a maji praskle drzaky.

Tak auto ma cenu nekde kolem 350 mozna vic, tak ze to zase tak blizko ceny auta neni.

 

Tak jestli si nekdo vybira auto podle Cebie tak jeho boj...ja mam fakturu, fotky tak ze jednoduse prokazu co autu bylo a ze je to radne a dobre opravene...za me v podstate stav nebouranyho, protoze nic neni hnuty a jsou tam vsechny veci nove, tak ze defatko zhodnoceni vozu.

 

auto se fotilo 3x v servisu, odhad pri predavani byl 120K

Link to comment

No vidíš, u mě nebourané auto znamená nebourané, ideálně nelakované a na takové si klidně počkám nebo koupím nové..

 

Jestli u tebe znamená, že "auto je v podstatě ve stavu nebouranýho" s opravou v hodnotě 2/3 ceny automobilu, pak máme diametrálně rozdílné názory. A pozor, havárií se auto nezhodnotí, je to naopak. I když tam můžeš mít třeba nové plechy ze zlata, pořád na tom nevyděláš.

 

Ale co, je to tvůj pekáč, tak když tp bereš takto a jsi spokojen..

Link to comment

pokud se měnil narazník, světla, kapota a nic se nehnulo, což je z fotek vidět, tak není důvod, aby nebylo ve stavu nebouranýho auta. Samozřejmě, že to nezhodnotí, ale na druhou stranu rozumný kupec nebude mít problém pokud uvidí fotky. A to, že je oprava byla za víc než polovinu ceny je prostě dáno cenami ve VW.

 

Superb co s ním jezdí manželka má taky měněný blatník, světlo, ale nic nebylo hnutý, vím to a nemám s tím problém. Samozřejmě pokud jde rána do nosníků je to něco jiného

Link to comment

A co mám říkat pak já, když mám skutečně nebourané auto a taky s novým předkem za 125K kč ....,

takže pokud to jsou pouze plechy, tak OK, faktura z autorizáku je fajn, protože na ní je vše vidět.

Pořád lepší než narazit na auto, které se opravovalo mimo autorizák - tedy mimo záznam autorizáku, což se dost často děje a pak vyjede servis historii a ta se tváří jako nebourané, protože záznam prostě není.


No vidíš, u mě nebourané auto znamená nebourané, ideálně nelakované a na takové si klidně počkám nebo koupím nové..

Jestli u tebe znamená, že "auto je v podstatě ve stavu nebouranýho" s opravou v hodnotě 2/3 ceny automobilu, pak máme diametrálně rozdílné názory. A pozor, havárií se auto nezhodnotí, je to naopak. I když tam můžeš mít třeba nové plechy ze zlata, pořád na tom nevyděláš.

Ale co, je to tvůj pekáč, tak když tp bereš takto a jsi spokojen..

no tak cena opravy není snad vodítkem, to se jen trošku víc zahojil servis .... podstatné jsou myslím položky a práce, resp. to že tam není rovnání, případně chladičovka, bagy apod.

Link to comment

Mich to zase malinko žene do extremu...klidne si pockej na jaky auto chces, to je me srdecne jedno...

 

Ja mam naprosto cisty svedomi v tom, ze autu nic neni, vse mam podlozeny a vim, ze az to jednou budu prodavat, tak to auto nebude mit zadny problem...to, ze operujes jakou to stalu palku a to je duvod k tomu, ze to bylo zbourany buh vi jak, je holy nesmysl...protoze ta vysoka cena je holt tim, ze si servis malinko napakoval pokladnicku, nic vic nic min...napriklad polozka, hledani odstinu pro lakovani 580,- je jako uzkazka toho proc to tak skace...

 

zhodnoceni nezhodnoceni...jednou je tam vsechno novy tak ze evidentne lepsi nez predtim...auto bylo zpredu osekane od kaminku, coz je taky pryc...u tebe bude spis problem v tom, ze to vnimas jako skoro totalku a bourane auto pro tebe neexistuje...je to tvuj nazor ale dle meho to chce rozlisovat...

Link to comment

Zvedlo mě ze židle tvrzení, že "auto je v podstate ve stavu nebouraneho". To prostě neexistuje, jednou dostalo ťukanec a je bourané, tečka. Pak už jen můžeš rozlišovat do jaké míry. Ovšem na podstatě věci to nic nemění :) i když šlo patrně o drobnost, jen jsem chtěl říct, že vše není tak růžové a někoho může celková částka zaskočit při koupi.

Pro někoho možná slovíčkaření, pro druhého podstatná informace. Oprava v autorizáku je samozřejmě plus! Takže dobrou - a peace :-)

Link to comment
  • 2 weeks later...

Jirko, ta maska s výřezem v kapotě vypadá dost blbě.

Jinak k té debatě tady, nelze říct, že to nebylo bourané. Pro mně by to taky bylo mínus, i kdybych viděl fotky a věděl o co šlo. Ale to je otázkou každého soudruha. Mně se nelíbí jakýkoliv takový zásah na autě, i když je to jen výměna něčeho, tak už to není jako to bylo původně. A to i třeba jen lakování nárazníku. Ale při prodeji to tak jako tak není pak nové, tak si to kupující musí vyhodnotit. Žádná tragédie to to taky není.

Hlavně tam vrať tu původní masku, ať je to zase hezký ;)


Jinak jestli se mi to zdá dobře, tak Teplická dálnice za Prahou byla osudná?

Link to comment

Masku zatim necham, jeste auto neni doladeny jak bych chtel, pak ta maska nebude poutat takovou pozornost :-)

 

jak rikam, kazdy to vidi jinak :-) na druhou stranu, nez omlaceny od kaminku a poskrabana kapota co byla je tohle rozhodne lepsi...uz nemluvim o tom, ze svetla z kterych jsem byl uz tak nadseny, tak ted sviti jeste mnohem lepe :-) nicmene se nehodlam tajit tim, ze to bylo takhle tukly a vim, ze je to opravene dobre a pekne...tak at to pristi kupujici klidne vi....

 

teplicka to nebyla....bylo to na Barrandove...

Link to comment
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...