Přejít na obsah

Octavia GT193


Tommy23

Doporučené příspěvky

Ahoj, přemýšlel jsem, ze bych sehnal Octavii GT193, nikoli jen výbava GT TDI!!!! Na DE stránkach žádná neni, pouze v Řecku, nemáte nekdo tušení jestli by to slo vubec zrealizovat? V prospektech Skoda auto GR maji i verzi kombi, ale nikde jsem na ni v inzeratech nenarazil, kdyby nekdo ano, byl bych moc rad. Zatim diky. ?

Odkaz ke komentáři

Tak Řecko je v EU, tak předpokládám, že přihlášení bude probíhat obdobně.

 

Jasně, já Ti víceméně rozumím. Jen mně osobně by to asi za tu námahu nestálo :D Zajímavá je ale ta maximálka, která je nižší oproti RS. Předpokládám, že tam asi bude kratší převodovka oproti RS. Si tak říkám, jestli to třeba není úprava dovozce do Řecka a ne přímo Škodovky.

Odkaz ke komentáři

http://www.autoforum.cz/fascinace/skoda-octavia-gt-na-nejsilnejsi-octavii-i-uz-se-zapomnelo/

 

Tady je dobrý článek o Octavii GT193. Dle přečtení je motor vysokootáčkově naladěn, proto má vyšší výkon i kroutící moment, ale vše položeno do 5000ot+, což je spíš lepší na okruhy a zrychlení, v běžným provozu bude mnohem příjemnější standartní RS. Interier je taky chudší, tak samo výbava. Samozřejmě je to rarita, která se u nás oproti RS jen tak neuvidí. Maximálka je psána na 220km/h, ale v článku je psáno, že dosáhli v pohodě na 240km/h, což sami píší, že těch 220km/h je spíš legislativní omezení ( asi nějaká Řecká specialita ).

Odkaz ke komentáři

Tak on tachometr v GT je do 240 a přesnost tachometru takto vysoko je trochu jinde oproti 50km/h, takže ten článek ber s rezervou. RS má tachometr do 270 a při těch 235 ukazuje taky víc. Takže tam bude podle mě klasická kratší převodovka oproti RS. Kvalitní chip Ti udělá taky vysokootáčkové naladění. Já mám krouťák i výkon oproti sérii taky položený výše. Jinde se ale zase dočteš, že je naopak udělaný do nižších, viděl jsem takových článků více, tak bůh ví, kde je pravda.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Mam projite o GT snad vše, uz jsem koukal na GR stránkach je jich tam na prodej cca 50. Nema to xenony a vyhřívané sedacky ( byla pro jih). A nevim ted jiste, jestli TOUR meli xenony i u nás. Jinak treba sedacky se mi líbí více v provedení GT ( látka vzor elegance) než u RS. Sam jsem je po dlouhém hledání do své koupil a jsem s nimi spokojený. Zároveň delali jeste kremovou kůži, červenou a černou. Beru to auto spíše jako raritu, na ježdění si mohu koupit nejake TDI a toto mit jen na svezení. Byl by to takovy oříšek dostat ji sem za slušně penize, tak treba se mi to jednou povede!

Odkaz ke komentáři

Ještě jsem koukal, že GT má stabík v ramenech a ne na tlumičích. Podle mě to vypadá na individuální úpravu dovozce klasické 1.8T 110kW. Navíc i Škodovka o tom mlčí a dohledatelné díly v ETCE nejsou. Každopádně to nic nemění na tom, že je to raritní :) Xeny bych tipnul u Tour jako příplatek tak, jako to bylo i u RS a jiných O1. Jinak třeba exportní RS pro IT a GB je nemělo, takže Řecko je mít taky nemuselo. Jinak mi přijde škoda těch sedaček v RS i GT, mělo to dostat minimálně něco jako polosporty z GIV či Leon TS.

Odkaz ke komentáři

Tak on tachometr v GT je do 240 a přesnost tachometru takto vysoko je trochu jinde oproti 50km/h, takže ten článek ber s rezervou. RS má tachometr do 270 a při těch 235 ukazuje taky víc. Takže tam bude podle mě klasická kratší převodovka oproti RS. Kvalitní chip Ti udělá taky vysokootáčkové naladění. Já mám krouťák i výkon oproti sérii taky položený výše. Jinde se ale zase dočteš, že je naopak udělaný do nižších, viděl jsem takových článků více, tak bůh ví, kde je pravda.

Samozřejmě je to jen článek a vždy auta porovná jen vzájemná konfrontace. Kratší převodovka a výkon tažený do vyšších otáček udělá o 0,3s zrychlení 0-100km/h hned. Já osobně mám základ, ale výkonu není nikdy dost. No výkon by byl,ale základních 235Nm je na 132kw hrozně málo, ideál by bylo nějakých 280-300Nm, ale do čipu se mi zatím moc nechce. Mám RS 1/2 roku a nejprve si chci vychytat veškerý mušky, udělat z něj krásnou bezchybnou seriovku a pak se uvidí, co ukáže čas. S jídlem roste chuť, což je klasika, uvidím co ukáže čas.

Odkaz ke komentáři

Já spíš jen narážel na to, že porovnávat maximálku podle toho, co ukáže tachometr, nemůže autor článku myslet vážně na stránkách, které se zabývají auty. To je tak pro děti :D Každopádně souhlas, těch 235Nm je i podle mě málo. To GT musí jet o dost lépe, o tom žádná. Jen si myslím, že je škoda, že tam nenacpali převodovku z RS. S těmi hodnotami by mi to přišlo jako lepší kombinace. Jsem zvědavý, jestli to Tommy dotáhne do zdárného konce.

Odkaz ke komentáři

RS má delší převodovku oproti 110kW. Co jsem koukal já, tak mi přišlo, že RS má o něco nižší otáčky oproti GT. Ale přesně jak říkáš, porovnávat to podle videa není nejlepší, navíc každy tachometr může přeměřovat jinak. Co se týče maximálky RS, tak najdeš i videa, kde jede 250km/h, což by podle mě mohlo odpovídat reálným 235km/h. Ale tohle je podle mě stejně jedno, kdo takovými rychlostmi jezdí... :D

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Mě tohle auto dává smysl opravdu jen jako sběratelský kousek. Pokud bych měl vybírat mezi RS a GT 193, tak volba jasně padne na RS. GT 193 opravdu vypadá jako individuální úprava prodejce nebo spíš edici na vyžádání řeckého dealerství, ale RS je pro mě atraktivnější. V exteriéru rozdíl není, to je jasný, ale ten interiér je docela bída. Takže pokud to chceš jako sběratelský kus, tak rozhodně ano, pokud to chceš jako káru na ježdění, tak bych rozhodně preferoval RS. :)

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Ať nezakladam nové téma zbytečně...

 

Chtěl bych někde sehnat označení GT 193 ale ve škodovce mi ho nedohledaji a nikde na eBay či podobně taky není, ten co je zde na bazosi nechci, je to obyčejná samolepka.. viděl jsem u někoho nedávno ze měl origo štítek ale na něm své jméno, jak toho docílit? Nebo spíše kde sehnat samotný hladký? Diky

Odkaz ke komentáři

Doufám, ze ho budou mít, chci opravdu aby to bylo jako z fabriky. Jinak to raději oželím.

 

Jinak jsem se více zajímal o GT a po přečtení několika článku jsem narazil a vypadá to velmi verohodne, ze motor je upraveny firmou ABT na již zmíněných 193 koni. Tudíž to je něco podobného jako třeba ac schnitzer pro Bmw, brabus apod...

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...