spira Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 Dobrý den mám dotaz ráno se me rozsvitila kontrolka pdf asi po 30km jízdy ve vyšších otáčkách zhasla mám najeto 210000km před 8000 nový EGR.Mám to pdf nějak řešit když kontrolka zhasla nebo je to ok?Dík za rady 0 Quote Link to comment
milos0785 Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 Byl zaneseny popilkem, tim ze jsi jel 30km ve vyssich otackach tak se provedle regenerace filtru. Bezny jev :-) 0 Quote Link to comment
Kyselinka Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 PDF=Portable Document Format DPF=Diesel Particular Filter :) 0 Quote Link to comment
Paloš Posted February 24, 2017 Share Posted February 24, 2017 Zdravím, mám 1,6 TDI CR najeto 180000 km a mám neustále problémy s DPF, všechno začalo, když odešel EGR ventil a následně se špatně regeneroval DPF. DPF se v lednu vyměnil a je na něm najeto asi cca. 2000 km s tím, že v intervalu do 1000 km se provádí regenerace a hlavně pokaždé se regenerace nedokončí a nakonec se rozsvítí kontrolka DPF a končí to až v nouzáku. Nikdo nemůže přijít na to proč se regenerace nedokončí. Jezdí se vzdálenost 40 km do práce a pokud je možnost tak víkendy se vyjíždí na delší trasu více jak 100 km. Pokud měl někdo podobné problémy prosím poraďte. 0 Quote Link to comment
15degren Posted February 27, 2017 Share Posted February 27, 2017 Nech přeměřit vstřiky 0 Quote Link to comment
janeecko Posted May 15 Share Posted May 15 (edited) On 2/24/2017 at 6:19 PM, Paloš said: km a mám neustále problémy s DPF, všechno začalo, když odešel EGR ventil a následně se špatně regeneroval DPF. DPF se v lednu vyměnil a je na něm najeto asi cca. 2000 km s tím, že v intervalu do 1000 km se prov Dobry den, ozivim tuto temu. Mam rovnaky problem. Po odijdeni EGR (a naslednom softverovom vypnuti EGR) mi zacalo zle vypalovat DPF, regeneruje to velmi pomaly, niekedy musim prejst aj 50- 60 km (4 stupen na 130km/h) kym regeneracia skonci, niekedy sa aj zasvieti DPF kontrolka. Podarilo sa vam to vyriesit? PS: este dodam ze do pokazenia/vypnutia EGR bolo vsetko v poriadku, vypalovalo to kazdych 250-350Km, podla jazdy a vzdy som to mal do max 15 minut/10-12km vypalene Edited May 15 by janeecko update informacii 0 Quote Link to comment
Paloš Posted May 15 Share Posted May 15 Zdravím, je už to delší dobu, ale vzpomínám si, že po odpojení EGRu došlo ke zničení DPF a musel se měnit jak opět EGR podruhé, prý vadný kus 🤦 tak DPF, musel se znovu povolit EGR v řídící jednotce a pak už to běželo v pořádku, ale do půl roků jsem to auto prodával 🤷♂️, víc vám k tomu nepovím. Pokud by jste potřeboval něco konkrétního tak mi napište na email janpalanek@gmail.com. 0 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.