Přejít na obsah

1.6 74kw nestartuje


Doporučené příspěvky

Zdravím vás,

předem se omlouvám zda jsem přehledl správné téma a vytvářím nové...

Octavka 1.6 74kw r.v.97 - dal jsem ji na výměnu oleje a spojky. Po převzetí krásně chytla nechal jsem ji bublat (vyrovnání účtů s mechanikem) a pak odjezd. Jednička a dvojka krásně šli za plynem u trojky a čtyřky asi kolem 2000 otaček začalo škubání - prvně pokles výkonu - škub - přidání. Obkroužil jsem párkrát hřbitov a přivezl mu to zpět (před servisem jelo auto jako hodinky).. Koukal na to a že prý možná škrtící klapka nebo váha vzduchu se musí nastavit ale at klidne jedu dom.
Po pár kilometrech uz to neškubalo ale na volnoběh běhaly otáčky od 600-1800 jako zběsilé (blikala pritom kontolka baterky) a při tom jsem si všiml že věnec volantu je o par centimetru posunuty do prava = rovný volant jízda do leva.
U baráku octa chcípla a už sem ji nenahodil.

Baterku jsem dal nabíjet. Další den jsem vyzkoušel i jinou baterku, auto na cca 3 pokus chytlo (altík dobíjí), otačky ustálené na 800 po protočení nad 2000 opět běhaly jak predchozí den. Pak sem auto vypl a uz nenastartoval - neotočí se ani startér - proste mrtvo.

Reakce mechanika = se servisem to nesouvisi, zkuste s tím ke mě dojet...

Vag ukázal toto:
00557 - 29-00
00520 - 31-00
00537 - 19-00

Nemá někdo tip co vyzkoušet?

Díky moc předem

Odkaz ke komentáři

00537 - lambda-regulace (18-10 - horní hodnota dorazu - sporadická)

00557 - tlakový spínač servořízení F88 (29-00 - zkrat na kostru)

00520 - Meric hmotnosti/mnozstvi vzduchu (G70) /G19 31-10 - preruseni n.zkrat na kostru
vidim to na nákej problém v elektrice
prohlídni tu černou krabici na baterii sou tam tavný pojistky
pak skoukni jestli je napojena kostra na motor
dle mě se při tý spojce na něco zapomělo a mechanik by to měl najít a né se vymlouvat
koukni jestli sou dotažený svorky na baterii
Odkaz ke komentáři

Děkuji,

tak sem dneska znovu očistil kontakty na baterce, zkontroloval všechny pojistky, zkontroloval kostru k motoru. Uprostřed černého kabelu od baterky (na ocku ) byla mala oxidace. Vyčistil jsem to šmirglem.
Auto naskočilo na první dobrou. Vymazal jsem chyby a nechal ho bublat.

Po zahřátí, a vytočení nad 2000 začali otačky opět lítat jako minule. Vypl jsem motor odpojil váhu vzduchu, misto nastartovani se ozvali jen 3 rány (asi probití) a zase nešlo nastartovat, starter se ani nehl.
Pobouchal jsem lehce po startéru, snažil se jednou pootočit ale vysledek stejny opet se ani neotoči. Chyby se omezili na :

00520 - 31-00
00537 - 19-00

Mohla by to být vadná váha vzduchu nebo spíše startér? Případně kde hledat další zkrat? Je mi jasné že je to jako věštit z křišťálové koule ale i tak díky.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...