Přejít na obsah

Identifikace součásti


Doporučené příspěvky

Ahoj, díky za odpověď a identifikaci. Mám své první auto a snažím se občas měnit základní věci sám (filtry, svíčky atd. ) ale na tohle jsem byl krátký.

 

A ten kloub k tomu táhlu (na foto u pružiny nahoře) má být velmi volný, když jsem za něj vzal tak jsem si říkal jestli to brzy nepraskne.

 

Odesláno z mého SM-A310F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Děkuji všem za odpovědi. Ano, řadí se mi ne úplně lehce a hladce. Hlavně zpátečka, 1. a 2. převod, 3. 4. 5. jde bez problémů. Mohlo by to být těmi táhly nebo by se to projevilo u všech převodových stupňů a můj problém bude někde uvnitř prevodovky?

 

Díky.

 

Odesláno z mého SM-A310F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Výměnou oleje v převodovce určitě nic nezkazíš. Já ho měnil také. U m.ě byl projev jasně špatným olejem. Za studena řádila docela v pohodě, ale po zahřátí jsem ve vysokých otáčkách prakticky nepřeřadil. Dal jsem olej od Shellu (u minulého auta jsem ho také vyzkoušel) a po pár kilometrech začla řadit jako nová :)

Pokud ti jdou jen nějaké rychlosti rychlosti řadit z těžka, tak to může být i nastavením těch táhel. Návod na seřízení je v DO, nebo systémem pokus omyl ;)

Odkaz ke komentáři

Tip na dobrý servis nezaručuje dobrý výsledek, bohužel. Taky jsem mechanikovi řekl ať mi vymění olej v převodovce. Pořád se mi špatně řadilo, tak jsem po dvou měsících koupil olej že si to vyměním sám. Když jsem to vypustil, tak jsem mu volal co tam dal za olej, že je to černý(jak hodně vyjetý olej z motoru)a on mi na to řekl, že ho neměnil a že jsem nic takového nechtěl. Přitom to měl napsané! Dohodil mi ho známý, že je prý pečlivý. A jak to dopadlo? Zaplatil jsem 6200 Kč za výměnu mot. oleje + filtru, převodového oleje který nevyměnil, za napínací kladku klínového řemene kterou akorát rozdělal a do ložiska nacpal bílou vazelínu která odstředivou silou brzy zmizela, filtr který jsem kupoval já, vzduchový filtr na který se vykašlal, jednu obrysovou žárovku a za rozvody které po 100km hvízdaly. Reklamoval jsem to u něj, tak obrátil řemen a vyměnil podruhé kladku. A stejně rozvody pořád vydávaly nějaké zvuky. On na to, že to není možné že dělá auta 25 let že tam tom není nic co by se mohlo pokazit. Takže jsem vzal auto do servisu, kde mechanik opět vyměnil rozvody a zjistil, že napínací kladka je použitá a má už hodně za sebou a řemen na sobě nemá ani označení. Toť má zkušenost s doporučeným seriózním mechanikem.

 

Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Jaký máš kód motoru? A výměna převodového oleje je jednoduchá. Dole stačí vypustit a z boku nebo shora nalít.

 

Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk

Přesně tohoto se trošku obávám. Malinko podezřívám servis za šlendrián s výměnou oleje. Možná se pletu ale ta nejistota, to si radši příště vyměním sám. Stav oleje hodně nad rysku a na měrce jsem vytáhl olej černý jako mour ihned po odjezdu ze servisu. Byl stejně "špinavý" jako před výměnou. To mě trošku vede k tomu jestli tam jen nedolili půl litru a hotovo.

 

Garáž nemám a tak s tím počkám až se trošku oteplí a pak se na to vrhnu. Kód motoru je AGU a rád bych si ho postupně dal do pucu.

 

Odesláno z mého SM-A310F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Olej v motoru může být ihned po natočení černý,známka,že dobře čistí od karbonu. A převodový olel jedině koupit u ofiko prodejce a jedině originál VW. Nic jiného nebude správně řadit. Zde nic nezkoušej a nevymýšlej,dáš mi za pravdu.

Tohle poučení není žádná novinka. Krom toho jsem nepsal nic o tom, že jsem měl motorový olej černý, ale že jsem měl černý olej převodový! Pokud vím tak tam žádný karbon není [emoji15]

 

Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Výměna oleje v převodovce je jednoduchá. Nejdřív zkus, jestli povolíš napouštěcí šroub, ať olej nevypustíš a potom zjistíš, že nepovolíš napouštěcí šroub. Pokud budeš mít zvednutý jen předek, ohlídej si potřebné množství oleje, protože auto nebude vodorovně a bude se ho tam vejít více, než by mělo (pokud je auto vodorovně, tak jakmile je oleje dostatek začne vytékat napouštěcím šroubem).

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...