Look Odesláno Leden 8, 2017 Sdílet Odesláno Leden 8, 2017 Ahoj, auta mám jako většina chlapů velmi rád a tak jsem se těšil na svoji novou služební octavii III. generace s motorem 2.0 tdi 110kw a navigací. První svezení mě nezaujalo. Druhé už mě doslova naštvalo. A teď po ujetí cca 400km si říkám jak někdo mohl takový zmetek vůbec pustit na trh?? Auto má nepřesné řazení, nepříjemné ovládání, při mém nastavením sedadla (185cm) mám pocit, že jediné co z auta vidím jsou sloupky karoserie, auto drnčí, rezonuje, vibruje - jízda na kostkách je doslova horor. Kultivovanost motoru bídná (táhne pěkně, to jo), spotřeba vysoká (Praha-Brno cca 120km/h 5,8 L). Auto jsem dostal s najetými 10.000km. Je vůbec možné udělat z auta za půl roku vrak nebo je to opravdu zmetek už od výroby? Popřípadě jsem zhýčkán lepšími vozy? Když kouknu do ceníku a vidím tam cca 613.000 + nějaká výbava tak bych to auto obešel takovým obloukem a u škodovky by mě nikdo nikdy neviděl........ 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Ratlik Odesláno Leden 8, 2017 Sdílet Odesláno Leden 8, 2017 No, určitě tady s tebou pár lidí souhlasit bude, ale já souhlasit nemůžu. Mám teda sice jen 1.6tdi, ale spokojenost. Plastové výplně dveří neřeším a Škodofil rozhodně nejsem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
cosby Odesláno Leden 8, 2017 Sdílet Odesláno Leden 8, 2017 To vypadá jako provokace nějakého Hyundaisty :-) :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MaroCZ Odesláno Leden 8, 2017 Sdílet Odesláno Leden 8, 2017 uplne a hned prvni prispevek k tomu :lol: ale jasne, pokud je nekdo zvykly na MB tridy S a jine premiove znacky, pak chapu, ze s O3 bude zklamany ... Shodou okolnosti jsem dnes ridil tatovou O2 FL a musim rict, ze uz jen posez je v O3 daleko komfortnejsi (obyc sedacky) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Beuticek Odesláno Leden 8, 2017 Sdílet Odesláno Leden 8, 2017 No to jo. Ja mam ten samej motor a pres 60 tis. najeto, ale nemuzu si stezovat. Sice v tehle mrazech obcas drncim, ale jinak spokojenost. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
motorpower Odesláno Leden 8, 2017 Sdílet Odesláno Leden 8, 2017 (upraveno) Ahoj, auta mám jako většina chlapů velmi rád a tak jsem se těšil na svoji novou služební octavii III. generace s motorem 2.0 tdi 110kw a navigací. První svezení mě nezaujalo. Druhé už mě doslova naštvalo. A teď po ujetí cca 400km si říkám jak někdo mohl takový zmetek vůbec pustit na trh?? Auto má nepřesné řazení, nepříjemné ovládání, při mém nastavením sedadla (185cm) mám pocit, že jediné co z auta vidím jsou sloupky karoserie, auto drnčí, rezonuje, vibruje - jízda na kostkách je doslova horor. Kultivovanost motoru bídná (táhne pěkně, to jo), spotřeba vysoká (Praha-Brno cca 120km/h 5,8 L). Auto jsem dostal s najetými 10.000km. Je vůbec možné udělat z auta za půl roku vrak nebo je to opravdu zmetek už od výroby? Popřípadě jsem zhýčkán lepšími vozy? Když kouknu do ceníku a vidím tam cca 613.000 + nějaká výbava tak bych to auto obešel takovým obloukem a u škodovky by mě nikdo nikdy neviděl........ Já též neoplývám nadšením z nových vozů/šetření je znát/ ale pokud si neumíš nastavit na svých 185cm?, budeš asi totální nevolant. Sloupky jako takové vadí u všech aut, ale s tím je potřeba žít. Upraveno Leden 8, 2017 uživatelem motorpower 1 Citovat Odkaz ke komentáři
Look Odesláno Leden 9, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 9, 2017 Hyundaista opravdu néé, i když myslím, že to jsou povedená auta. Miluji Alfa Romeo (jako první auto jsem měl 156 2.0 TS), pak byly nějaké omyly s kosočtvercem a aktuálně jsem jezdil (počítám víc než 10.000km ne jen vyzkoušet) s Mazda 6 2.0 benzin, 2,2 diesel AT a poslední 2,2 diesel MT Revolution TOP. Věděl jsem, že při přechodu na oktávku to nebude žádná hitparáda, protože Mazda 6 je konkurent Superbu tak jsem si říkal, dobře, klesnu o třídu níž, to se dá vydržet. Nedá.... :-) Ale budu muset, zvyknu si. Plasty...i Mazda má pár plastových tlačítek, to v ceně do milionu snad všichni Sloupky....Mazda má extrémně dlouhou kapotu a všechny sloupky posunuté o několik cm dozadu. Výsledek je neskutečnej zornej úhel předním sklem a když kouknu doleva vidím ven a ne B sloupek jak v oktávce. (Kdybych měl 210cm řeknu si, že to není pro mě, ale se standardní postavou mě to prostě vadí) Kdo vymýšlel ergonomii ovladačů? Tlačítko "CANCEL" na tempomatu? trest smrti! Jízdní komfort popisovat nebudu, nechci se znova naštvat, ale asi budu úsek na kostkách vždy objíždět. Proč žere o 0,5-0,8 L více než o třídu větší a 50 koní a 100N.m výkonnější vůz se dvěma turby?? Zátah motoru je fakt příjemnej, kufr maximální, ale radši bych v kufru vozil o 100 litrů méně vzduchu a měl auto ve kterém se řidič cítí báječně a jízdu si užívá. Za mě teda velké zklamání :-( Já též neoplývám nadšením z nových vozů/šetření je znát/ ale pokud si neumíš nastavit na svých 185cm?,budeš asi totální nevolant. Sloupky jako takové vadí u všech aut, ale s tím je potřeba žít. Nejde o to, že bych neuměl. Ale když si posed nastavím abych se cítil dobře, jde znát citelně horší výhled z vozu než jsem byl zvyklý. Takže to beru jako konstrukční prohru pro škodovku. Každý má jiné priority, já bych oželel 50 L prostoru v kufru a radši bych viděl bezpečně z auta :-) Někdo třeba neustále stěhuje a vyhovuje mu osobní auto alá dodávka :-) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
jar_da Odesláno Leden 9, 2017 Sdílet Odesláno Leden 9, 2017 No tak nevím jak sedíš, ale pokud při pohledu doleva ven z auta vidíš "B" sloupek, tak je něco špatně uvnitř toho auta a nikoliv špatné auto. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PROCHY603 Odesláno Leden 9, 2017 Sdílet Odesláno Leden 9, 2017 Ahoj, auta mám jako většina chlapů velmi rád a tak jsem se těšil na svoji novou služební octavii III. generace s motorem 2.0 tdi 110kw a navigací. První svezení mě nezaujalo. Druhé už mě doslova naštvalo. A teď po ujetí cca 400km si říkám jak někdo mohl takový zmetek vůbec pustit na trh?? Auto má nepřesné řazení, nepříjemné ovládání, při mém nastavením sedadla (185cm) mám pocit, že jediné co z auta vidím jsou sloupky karoserie, auto drnčí, rezonuje, vibruje - jízda na kostkách je doslova horor. Kultivovanost motoru bídná (táhne pěkně, to jo), spotřeba vysoká (Praha-Brno cca 120km/h 5,8 L). Auto jsem dostal s najetými 10.000km. Je vůbec možné udělat z auta za půl roku vrak nebo je to opravdu zmetek už od výroby? Popřípadě jsem zhýčkán lepšími vozy? Když kouknu do ceníku a vidím tam cca 613.000 + nějaká výbava tak bych to auto obešel takovým obloukem a u škodovky by mě nikdo nikdy neviděl........ :palec: :lol: :smich: 5,8L NAFTY NA 110KW sa ty zda VELA. :prcprc: :wallbash: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Look Odesláno Leden 9, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 9, 2017 No tak nevím jak sedíš, ale pokud při pohledu doleva ven z auta vidíš "B" sloupek, tak je něco špatně uvnitř toho auta a nikoliv špatné auto. Pokud si najdu komfortní pozici za volantem ve voze A a ve výhledu mě nic nevadí, tak si řeknu dobře, někdo u konstrukce vozu přemýšlel. A pokud při podobné pozici za volantem ve voze B mám výhled omezen, tak si řeknu, že někdo "aby mohl na papír napsat 610 litrů" se úplně vykašlal na dobrý řidičův pocit a radost z řízení. :palec: :lol: :smich: 5,8L NAFTY NA 110KW sa ty zda VELA. :prcprc: :wallbash: Není to tak zlé, zažil jsem i horší, ale ty si zjevně nezažil lepší a to já bohužel jo s autem o třídu výš, 129kw, 420N.m to šlo za cca 5,6.....takže opět mírné zklamání :-( Asi si ale nerozumíme, nejsem tu abych se hádal, můj dotaz byl zda je možné aby to auto během 10.000 někdo tak zdevastoval (z pohledu jízdních vlastností) nebo je to už zmetek od výroby? Ale když jsme u toho.....jakou přednost má tedy škoda octavia oproti konkurenci? Design? - subjektivní záležitost, líbí se mi, ale pro mě jsou lepší Cena? za slušně vybavené auto néééé jízdní vlastnosti? - na dobré silnici asi dobrý, ale proboha jel s tím někdo někdy po kočičích hlavách??? emoce za volantem? - spíše menší motor? - jedna z nejpovedenějších věcí na autě, ten beru i když zase znám lepší kufr? - joooo, tak tady suverénně vyhrává image značky? - škodovku mám rád, ale už to není co to bývalo. dealerská síť? tak ta je asi taky nejlepší shrnuto a podtrženo: Ještěže jsem si to auto nemusel kupovat :-) Pro mě jsou priority emoce, jízdní vlastnosti, pocit za volantem a samozřejmě jako u všech cena a v těchto parametrech mě to auto opravdu zklamalo :-( 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Leden 9, 2017 Sdílet Odesláno Leden 9, 2017 Pri 10000 km este auto nieje zabehnute. Myslim si ze diesel si sada medzi 30 - 60000 km a urcite klesne aj spotreba. Na druhej strane, pokial si auto nekupoval , urcite to palivo taktiez neplatis takze to moze byt šum a fuk. Ja jazdim teraz v zime niekde medzo 8-9l benzinu a mam to na salame? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Look Odesláno Leden 10, 2017 Autor Sdílet Odesláno Leden 10, 2017 :-) super, tak já doufám, že si na 60.000km sednu a ne se rozsypu (přeci jen jsem měl Alfa Romeo a Renault tak mám divoké zkušenosti). Spotřebu neřeším kvůli financím, ale spíš mě to zajímá. Za poslední 2 roky jsem jezdil asi s 6 novými vozy (najeto mezi 3 a 4000km) a tak si dělám obrázek. Položím otázku jinak. Je možné, aby každý motor reagoval na zimu individuálně? Kus od kusu nebo dle konstrukce? Obrazně, motoru A se při -10 stupních zvedne spotřeba o 10%, motoru B o 20% a motoru C o 30%?? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Marian 1 8 tsi dsg Odesláno Leden 10, 2017 Sdílet Odesláno Leden 10, 2017 Vseko je to o style jazdy a dlzke jazdy a samozrejme teploty. Mam doma taktiez 2,0 tdi 103 kw v o2. Je to fl 12/2009 na ktorom jazdi manzelka asi 10 km rano a 10 km domov a teraz ma priem. spotrebu 7,2l . V lete tato ista trasa 5,8 l ale nema problem pri dlhsej trase cca 100 km jazdin na 4,7 podla pp. S 1,8 tsi to dokazem urobit 5,3 podla pp ale aj 16l. Netvrdim ze octavia je naj super auto ale napr. ak by som chcel audi a4 tak ako som povodne chcel tak by to vyslo asi o 10. tis € viac. A je rozdiel dat 30 alebo 40 si myslim. Alfu romeo som mal takisto a to aj 164 a tiez 166 vo full vybavach samozrejme ze jazdene. 164 bolo 2,5 td a 166 3,0 V6 takze viem co je to auto s emociami . Emocie prichadzali Servisoch a casto? Nikdy som nedal dopustit na tie auta , lebo jazdu som si vzdy uzival . 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Palo456 Odesláno Únor 23, 2017 Sdílet Odesláno Únor 23, 2017 Žeby som s tebou nejak mohol súhlasiť sa veru povedať nedá. Kamarát má taky isty model a je spokojny. Ja som sa v nou tiez par krat viezol, dokonca aj dlhsie trasy a uto islo ako som ocakaval. Mozno ste mali len zle vyrobeny kus ;) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
16TDI81 Odesláno Duben 17, 2017 Sdílet Odesláno Duben 17, 2017 Pánové, ten kdo byl zvyklý na měkčí a pohodlné auto,ten by měl vybrat 1.6 a ne 2.0 TDI protože 1.6 má měkčí pružiny...Což se skoro nikde neuvádí... A výhled vpravo mi dělá často velké problémy... Mám 190 cm a tam ,kde hledám přijíždějící auto z prava tak nacházím sloupek nebo opěrku spolujezdce... 20 let jsem jezdil mercedesy W124 ,190 a naposledy W210 E 220CDI. Ale zatím jsem překvapivě spokojený s OIII 1.6TDI DSG 7 Je tichá venku i uvnitř a překvapivě dobře péruje i tlumí...(jen aby vydržela alespoň polovinu co poslední auta 800 a 350 tis (a jezdí stále...) Konec hlášení 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sandál Odesláno Duben 17, 2017 Sdílet Odesláno Duben 17, 2017 V práci jsem jsem jezdil s II. 2.0 TDI combi a celkově jsem byl spokojen.A proto mě ted potěšilo hodnocení nového 1.6 TDI.Mám objednáno O III 1.6 tdi 85 kw.Přecházím z F.II na Octavii.Napíšu dojmy a postřehy.Zdravím. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
stanmar Odesláno Duben 22, 2017 Sdílet Odesláno Duben 22, 2017 Nevím co jsi od Octavie očekával, já mám sice krátké osobní zkušenosti (nájezd vždy do cca.500 km) ale zato s několika variantami OIII (RS, DSG, 4x4) především s naftovými motory. Nicméně něco k tomu také dodám. Hluk dieslu mi osobně vadí (mám totiž OII s 1,8 TSI), ovšem názor je to subjektivní, protože ten kdo jezdí s naftou mi to zpravidla rozporuje. Jízdní vlastnosti - no multilink zadní náprava je tišší, ale nějaké úpravy byly provedeny. Co se týká jízdy samotné, velký rozdíl v tom necítím. Řazení - mě ještě dnes (a to mám najeto 80tkm) jde ojediněle hůře zařadit 3 převod. stupeň. Spotřeba, záleží na stylu jízdy. Počkej až najedeš více km. Cena, no u více vybavených verzí je už docela vysoká. Pokud platí zaměstnavatel, tak by mě to netrápilo. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sandál Odesláno Duben 22, 2017 Sdílet Odesláno Duben 22, 2017 Příští týden si pro O III FL jedu,tak napíšu,jak to maká a funguje. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sandál Odesláno Duben 28, 2017 Sdílet Odesláno Duben 28, 2017 Mam ji doma 3 dny .1,6 tdi 85 kw Active.Najeto přes 100 km.Šlape to parádně.Jsem maximálně spokojen.Skvělý vůz.Měl jsem před tím Fabii 1,2 tsi.To se nedá vůbec srovnat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
tom75 Odesláno Květen 2, 2017 Sdílet Odesláno Květen 2, 2017 Fabia 1,2Tsi a do O III musí být opravdu znát :palec: 0 Citovat Odkaz ke komentáři
sandál Odesláno Květen 4, 2017 Sdílet Odesláno Květen 4, 2017 Máš pravdu,z horšího na lepší se přechází vždy dobře.Už bych Octavii nevyměnil,musím zaklepat,zatim vše ok,najeto přes 500km. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MOJE JMÉNO Odesláno Květen 18, 2017 Sdílet Odesláno Květen 18, 2017 Mam ji doma 3 dny .1,6 tdi 85 kw Active.Najeto přes 100 km.Šlape to parádně.Jsem maximálně spokojen.Skvělý vůz.Měl jsem před tím Fabii 1,2 tsi.To se nedá vůbec srovnat. Mám 2 týdny Ambition 1,6 s manuálem. Přešel jsem z Octy II FL 1,2TSI 77kW, se kterou jsem najezdil bez problémů 223.000km. (obě auta služební) Mé pocity z TDIčka jsou však víceméně velmi rozpačité. Není to sice nic tak tragického, jak jsem všude četl, ale na druhou stranu bych od auta za 580.000,- čekal přeci jen trochu více. Abych to shrnul. Kromě značného hluku, tvrdého podvozku a odskakující zadní nápravy (na což jsem rozhodně v TSI zvyklý nebyl) je ten 5ikvaltový manuál opravdu totálně, ale totálně mínusová záležitost, která vůz naprosto zbytečně degraduje o dimenzi níže. Pod 1500rpm se s motorem jezdit v podstatě nedá, což je v mnoha případech velmi nepříjemné. Např pomalý nájezd ve městě do pravoúhlé křižovatky do kopce buď musím provést zostra, nebo prostě podřadit na 1. To jsem nikdy nemusel, a to ani před léty v Trabantu, nebo dnes ve slabé Thalii. Vypadá to, že s láskou budu na TeSInku vzpomínat a moje manželka ještě více... Dnes s tím jela prvně a vylezla z toho úplně znechucená (což však samozřejme není vůbec podstatné :rolleyes: ). Ale abych nebyl neobjektivní. Dnes jsem se vrátil ze služebky z Polska s průměrnou spotřebou od počátku ježdění 5,37L/100km. Jelo se s tím po dálnicích naplno a v plném naložení celkem hezky a ve vyšších rychlostech je ten objem přeci jen znát více, než tomu bylo u TSI. S vozem se krásně rozjíždí, spojka měkká, k pumpě jen občas. Najeto zatím jen 2000km, takže předpokládám, že si to ještě nepatrně sedne, a to určitě k lepšímu. Závěrem jen uvedu, že bych za sebe do tohohle TDIčka nikdy nešel a když už Octavii, tak v silnějším 1,4TSíčku se 110kW a 6ikvaltem, která vycházela o cca 30.000km levněji. Ten rozdíl, než by se v palivu projel je tak dlouhý, že nemá význam to řešit. Ale jak se říká : darovanému koni na zuby nehleď :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
peter2410 Odesláno Květen 18, 2017 Sdílet Odesláno Květen 18, 2017 Myslis hlucnost motora? Teraz jazdim na 2.0 tdi a ten je tichy. Budem ale menit za 1.6tdi tak sa hluku obavam. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kuro_SV Odesláno Květen 19, 2017 Sdílet Odesláno Květen 19, 2017 ja som mal pred tym sluzobak tiez 2.0 tdi 110kW a teraz mam 1.6 tdi 77kW , tak ti viem povedat, ze je 1.6ka o dost hlucnejsia, hlavne ked je podtoceny motor ( 4 st- - v meste pod 1400 ot/min ) ale co ti bude este viac vadit je 5stupnova prevodovka, ta 6-ka tam jednoducho chyba a kedy soudrozi v skodovke uz konecne pochopia ze k tomu motoru ked uz povolil 7st DSG tak nech daju uz len 6kvalt manual ... po meste a dzedzinach ako tak, ale ak tym jazdis aj po dialniciach, tak je rozdiel pri 140 km/h tocit 5kvalt okolo 2600 ot/min ako 6 kvalt na 2200 ot/min z hladiska spotreby/ hluku / atd ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
peter2410 Odesláno Květen 19, 2017 Sdílet Odesláno Květen 19, 2017 Zaujimave ze kopec ludi zase pise ze je to tiche. Napr aj moj dvojliter pri ustalenej rychlosti a cca 2000 otacok huci a ked som mal nahradne vozidlo 1,6 tdi (81kw) uplne nove tak to bolo do 3000 uplne tichucke. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kuro_SV Odesláno Květen 19, 2017 Sdílet Odesláno Květen 19, 2017 samozrejem je ticho a ticho ... nehovorim ze huci, len ze tam rozdiel pocut je hlavne pri podtocenom motore, ked ides po meste/obci a ti PP hlasi ecotyp pri 50km/h radit 4ku a vtedy toci motor okolo 1300-1400 ot/min ( ja osobne preradim az okolo 55-58 km/h pri jazde mestom/obcou )... pri vyssich rychlostiach uz je to + - narovnako ... a o odhlucneni motoroveho priestoru od kabiny sa tu toho uz popisalo az az ... 0 Citovat Odkaz ke komentáři
MOJE JMÉNO Odesláno Květen 19, 2017 Sdílet Odesláno Květen 19, 2017 Mé srovnání bylo míněno tak, že 1,2TSI bylo jízdně velmi příjemné a velmi tiché vozidlo a rozhodně na něj budu vždy "s láskou vzpomínat" :rolleyes: . Jediný hluk, který byl slyšet byla netěsnost (svistot) kolem oken dveří u řidiče a pneumatiky. TDíčko není rozhodně z hlediska hluku tragédie, ale proti TSI je to trvale dunivý lomozník. Navíc ta zadní náprava je fakt krok zpět a dá o sobě vědět vždy, když už si myslíte, že to není pravda. Teď jsem si přečetl svou včerejší recenzi a možná jsem byl až přehnaně moc kritický. Dnes jsem nabral na 1998km Vervu a při výjezdu z města se mi zdálo, že auto nabralo druhý dech. Začal jsem tomu přicházet docela na chuť a nemohu uvěřit tomu, že by ta lepší nafta to auto tak probudila. Není možné, že by výrobce blokoval průběh výkonu do 2.000km a po jejich překročení to pustil naplno ? Je to subjektivní, ale na druhou stranu, fakt se mi zdá, že se něco výrazně změnilo. Ještě k té převodovce. Být tam 6 kvaltů, tak opravdu nemám k vozidlu téměř žádnou připomínku krom drobných porovnatelných detailů, které se pokusím vyjmenovat (+/- proti Octavii II FL). 1) Displej na SWINGu 6,5 je z nějakého plastového skla a šmatlance vůbec, ale vůbec nejdou otřít. Příjem rádia je však velmi solidní ! 2) Levá páčka je užší a kolíbka na tempomat méně výrazná než u dvojky. Pokud je loket ruky na rantlu dveří (jak mám ve zvyku...), často při zapínání tempomatu zapnu i blinkry... 3) Umístění start-stop tlačítka je na nejhorším místě před šaltrpákou, kam to snad šlo umístit... 4) Otevírací přihrádka pře šaltrpákou je debilně zásuvná a nikoliv inteligentně vyklápěcí jako ve dvojce 5) Na horní části palubky chybí perfektní přihrádka na zbytečnosti ze dvojky 6) Středová opěrka je naprosto perfektní, široká, nastavitelná a s úložným boxem - rozhodně vhodný příplatek ! 7) Ovládání na volantu bohužel nemám a neudělejte blbost si ho tam nedat ! 8) Nastavení tempomatu funguje i po pře/podřazení oproti dvojce, což je super ! 9) Vypnutí ASR možné jen přes displej SWINGu, takže na pikaču... 10) Po městě si nic jiného než trojku neužijete, pokud Vám nevadí podtočený motor.... 11) Oproti dvojce chybí jednoduchý, ale o to praktičtější úchyt na propisku za šaltrpákou. 12) V kufru je v levé části bezvadná vyjmutelná přihrádka, která mi ve dvojce hodně chyběla. 13) Na rozevláté okresce se se dvojkou bez ESP jelo hravěji a svižněji. Naopak na perfektní silnici je u trojky to ESC a XDS opravdu znát a auto se chová podstatně klidněji a bezpečněji. 14) Napsal bych, že auto s full LED lépe svítí, ale jednak jsem ještě v noci nejel a dvojka s čirou optikou svítila naprosto perfektně ! Takže jsem na první noc fakt zvědavej B) A je toho víc na obě strany, ale zrovna mne nic dalšího nenapadá. Každopádně, čím více mám najeto, tím více se mi TDI Octa líbí. Je to asi jen o zvyku. Možná to bude i tím, že nejlepší auto ze všech je to "služební" :D 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Beuticek Odesláno Květen 19, 2017 Sdílet Odesláno Květen 19, 2017 Já jezdím na vervu furt a ta nafta udělá fakt hodně. Motor je klidnější, míň žere a líp to jede. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Kuro_SV Odesláno Květen 20, 2017 Sdílet Odesláno Květen 20, 2017 Moje jmeno, suhlasim s tebou, co sa tyka porovnania, ale casom na to zabudnes a bude to ok :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
peter2410 Odesláno Květen 20, 2017 Sdílet Odesláno Květen 20, 2017 Tak motor uz neriesim, uz len dufam ze style sedacky nebudu na mna moc velke ? a nebudem v nich lietat. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.