Když najedeš 300-400 km tak se ti zvednou otáčky motoru a spustí ventilátor, je to znamení ,že probíhá regenerace ve filtru pevných částic.V tu chvíli je třeba auto tak zvaně prohnat,stačí při 2000 otáčkách najet 15-20 km.Pokud se to nedělá a pak se rozsvítí kontrolka,časem padne motor do nouzového režimu a bude to na cestu do servisu.
Pokud se 1.0 chová lépe,tak má adaptivní tlumiče.Určitě ne každá.Motor je menší ,takže samozřejmě,je auto lehčí.Až čas ukáže,jestli byl návrat k tříválcovému motoru správný krok.Každý jsi budeme hájit to svoje,co máme pod kapotou,to je věc jistá.
Nikdy bych na Oktávce nešel do litrového tříválce.Fábii ještě utáhl,protože je lehčí,ale při rychlosti nad 130 km na dálnici tě sežere,1.6 tdi pojede do 5.5 litru.
Neměl jsem možnost srovnat předchozí verze motorů 1.6 tdi cr se současnou 85 kw.Celkově jsem s motorem spokojen.Výkon plně dostačující,akorát by mohl být trochu méně hlučný.Spotřeba dlouhodobá 5.1 Najeto 55000 km.
Zdravím pánové.Není mí jasné vypínání přídavného topení v rádiu.Mohli by jste mi vysvětlit jak to udělat.Mám O III rok výroby 2017 motor 1,6 tdi 85 kw.Rádio Swing.Díky.
Stačí předepsaná dávka Vifu jak letního tak stejně zimního.Je zbytečný tam lejt vyšší množství,samozřejmě motoru předávkování nevadí,plechovka Vifu pokud není v akci,je dost drahá záležitost.