Přejít na obsah

Výkon? Spotřeba?


Doporučené příspěvky

Caute octačí ,už tady brousím dva dný a ASI blbě ale nenašel jsem tady to co trapi mou octu.

Jedná se o to že jsem si koupil 97" 1.6 55kW
S tím že jsem věděl že tam je třeba vyčistit klapku.
Co jsem tedy udělal ?
Dal jsem tam originál filtr box.
Originální výfuk od středu po konec od Walkera.
Přetěsnil víko. Vyměnil olej.
Vyměnil vstřikovač (ulomený na konektoru)
Tankoval pouze na čerpacích stanicích shell.
Vyčistil klapku(provedl základní nastavení).
komplet to " opravil "
umýl jsem si motor jak to z vika všude teklo.
A zjistil jsme že mám špatnou lambda sondu, tu jsem vyměnil ale po cc 100 Km mi ji píše znova (00525)
A auto se vytáčí samo do otáček někdy drří na 3,000 otačkach, někdy kolisa od 800 do cca 2,500 Jak kdy.
A jak jsem umyl motor tak jsem si vším že mi nejspíš fouka kolem svodu, je to tam černý zasrány a jen kolem toho.
Někde jsem čet že to může mít vliv na vypočítávání lambda regulace, něco s kyslíkem.
Myslite že mám jít po tom ? Popřípadě nějaké rady jak to udělat, čeká mě stk, Auto moc netáhne spotřeba obrovská, A neprojdu stk.. Děkují

Abych nezapoměl ve čtvrtek odpoledné po praci jsem si to tam kapku napiplal pastou na výfuk, (naivni řešení nouzové) v pátek ráno to ještě blbo, Ale od té doby auto stálo, Včera jsem sním jel a drželo krasně cca 800 ot./min. spotřeba 6,9L /100km děkují.

post-56944-0-19500800-1488719342_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Ten únik oleje se mi zdá zpod víka ventilů.

Vyčistění klapky někdy nezabere, je možný že je elektronika v hajzlu.

Co plyn, resp. lanko, nezasekává se?

Lambda je O² (kyslíkový) sensor. Počítá jak moc bohatá/chudá směs jde Z motoru a podle toho pak ŘJ koriguje směs co jde DO motoru.

Je možný že jsou prasklý svody (parohy) nebo díra ve vlnovci - přisává si to falešnej vzduch.

 

Vsázím na to, že bude v hajzlu klapka, nic jinýho na tom nemá šanci odejít.

Zkontrolovat jakej kouř jde z vejfuku, jestli hodně bílej - těsnění pod hlavou, jestli modrej - těsnění pod hlavou, proražený hydroštely. Jestli vypadá v pohodě, je to záležitost elektroniky.

 

Zajel bych na vrakáč a díly co by mohly dělat bordel na zkoušku osadit a nastartovat, zahřát, vytůrovat, nechat oddech a postupně zkoušet otáčky s návratem na volnoběh 1 - volnoběh 2 - volnoběh atd.. (-6 už je omezovač, dál ten motor nepustí).

Nezaškodí vyměnit kabely a svíčky. Hodit do košíku na pumpě čistič palivový soustavy/vstřiků a motor ožije.

 

Základní nastavení klapky se dělat nemusí, vždycky když zapneš zapalování tak slyšíš jak tam pochoduje motůrek tý klapky - základní nastavení.

Odkaz ke komentáři

k tomu základnímu nastavení -čistil sem nedávno tudle klapku -vzal sem diavou i tu odporovou dráhu a dával sem jí do základu vagem samo se to nenastavilo

jinak zkus nový čidlo teploty a očisti mu kontakty konektoru a to základní nastavení zkus ještě jednou -vymaž chyby,vymaž adaptace a pak základní nastavení 001 start a cca 2O vteřin čekej a na půl minuty pak vypni klíček

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...