Přejít na obsah

Vyšší spotřeba že dne na den


Doporučené příspěvky

Motor si vezme najednou až o litr víc nafty. Nevím čím to je. Dával jsem nový vzduchový filtr. Ale zdá se mi jako by to auto něco brzdilo. Vůbec nevím co s tím. Trasu 25 km jsem jezdil při klidně jízdě za 5 litrů teď se hlídám ještě víc a jsem na 6 litrech. První jízda byla za 6.5 když jsem se nehlidal to byl signál.

Může to být váha vzduchu? Nebo tam by byl větší rozdíl?

 

Díky moc.

Odkaz ke komentáři

VAG udělat log do dlouhého mírného kopce na 4st. od 1500ot do aspoň 4000 na plnej plyn, dále juknout na teplotu chladící kapaliny rádo odchází a je dvouokruhové takže podle budíků nemusíš poznat , dále zkontrolovat volnoběžnou dávku a předvstřik dokáže se seknou regulátor v čerpadle, další teplota vzduchu za IC a teplota paliva jestli není KO termoventyl na filtru . A nebo taky muže přibrzďovat nějaké kolo, zkus odjet nějakou trasu jen s brzděním motorem a pak zkus opatrně teplotu kotoučů jestli je nějaký teplejší nejspíš přibrzďuje.

Odkaz ke komentáři

Diagnostika je muj koníček, takze tyhle veci okolo mam projite. Vyssi spotrebu jsem prikladal spise geometrii zadni napravy(kola se mi zdala vytelena do A), jinak vse ostatni sedelo vicemene na normalnich (ne nerealnych) hodnotách. Spolu s venkovni teplotou mi ale spadla okamzita spotreba volnobehu pri 100km/h z 0,7 na 0,4.

 

Takze predpokladam, ze na podvozku to nic neni a bude to vec motoru.

 

Budu hledat a uvidím :-/

 

Odesláno z mého ALE-L21 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...