Přejít na obsah

Octavia II FL časté regenerace a špatný tah motoru


Doporučené příspěvky

Zdravím, vlastním octavii 1.6 TDI CR 77 kW rok 2010 při koupi 110 k teď necelých 117 k už od koupi auta mě trapi docela vyšší spotřeba podle počítače je to nějakých 6,5-7 l/100 km což je na tohle auto docela dost,s porovnáním se znamým co má totožné auto a má dlouhodobou 5,2 l, co jsem si tak vyčetl po forech tak jsem myslel že to budou špatné vstřikovače, než měnit vstřiky, tak jsem zkusil aditiva Bishops 696-D který bych řekl že docela pomohly, po nalití jsem jel dálkovou trasu na Slovensko a je fakt že asi po ujetí 150 km spotřeba už klesla a na cestě zpátky to už bylo na aditiva najeto asi 300 km byla spotřeba 5,2 l což se mi ještě nestalo, od te doby byla spotřeba lepší,ale pak se to začalo zase horšit. Pak mě potkala další věc že auto začalo cukat, nechtělo jet a za mnou se udělali oblaka dýmu, to se stalo parkrát než se došlo k temu že byla prodřená kabeláž s ŘJ motoru a to od váhy vzduchu a napajení, kabely se opravili a od té doby Ok aspon co se týče teho cukání, ale ted mám třeba dlouhobou spotřebu 6,4 l na 100 a to z autem jezdím delší trasy i trasy po rovině nebo po dálnici. A co je ještě taky takový problém je DPF, kde mě už asi tak 5x se rožla kontrolka že je potřeba regenerovat, ale mě v podstatě příjde že auto regeneruje skoro pořád nebo aspon tak co 200-300 km.

Ted na velikonoce jsem jel třeba trasu Mostkov- Ostrava po dálnici+ okresky, tam byla spotreba 6,7 l a to jsem jel na tempomat mezi 120-140 podle přístrojovky, na cestě zpátky a to Ostrava - Hanušovice byla spotřeba 6,5 l.

Tam jsmě nějakou dobu pobyli a pak cesta domu po okreskách záhadně klesla na 5,2 l, nevím zda to nebude mít cele souvislost s DPF, protože pak se ještě občas stává že mi přijde že auto jako by netáhlo, že má strašný probvlém i na rovině se přehoupnout z těch 1800 otáček na 2000 a dál a z teho to zase jede dobře, tak já už nevím.

díky za každou radu

Odkaz ke komentáři

Já zatím tého moc nevím první týden v květnu jdu dávat vstrikovace na stolici na testy jinak prej jednoznačně nebude vědět zda jsou oka,tak uvidíme jak to dopadne , pokud budou oka tak půjdu po EGR ventilu jakmile budu vědět víc tak dám vědět. A nebo pokud zjistíte něco vy tak si rád poslechnu co a jak

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
    • Při brzdění vibruje volant a zahřívá se Ti zadní pravé kolo. Pokud víš, že je zadní ložisko v háji, tak jej vyměň. Pokládat otázku, když jsem si vědom toho, že mám závadu na autě je trochu mimo, nemyslíš ?
    • Ahoj,prosím o radu začalo mi vibrovat pri brzdění auto a volant ... Přední brzdy a ložiska jsou rok staré, zvednul jsem auto na hever a pravé zadní kolo šlo hůř otáčet, tak jsem koupi zadní kotouče a destičky po výměně je klid ale zadní kotouč pravý  po jízdě o proti zbytku auta pálí aj litak byl teplý. Původní kotouč byl zkroucený ale desky sjeté rovnoměrně. Při výměně šel aj pistek hůř zatlačit oproti levé straně, tak jsem koupil nový třmen a brzdovku vyměnilo se to ale výsledek beze změny, takže včera ještě výměna držáku destiček + vodící čepy a vyměnil jsem i brzdovou hadici a trubku znovu se to odvzdusnilo ručka chodí nádherné na doraz kolo se točí úplně samo volně takže v brzdě problém není ale kotouč je stále rozpálený takže v brzde problém nebyl ... Moje otázka zní, může to dělat zadní náboj? Kolo nemá vůli s nábojem jde točit v pohodě ani nehuci nic ale prostě se to hřeje a hodně. Po zchladnutí jsem projel k večeru auto nebyl provoz asi 10 km zkoušel jsem nebrzdit jel jsem pomalu zastavil jsem a pravý kotouč horký takže jedině zbývá už jen náboj. Ale projevuje se takto náboj? Vím že hučí ale může se i hřát už nevím co by to mohlo dělat.
×
×
  • Vytvořit...