Přejít na obsah

Octavia II FL časté regenerace a špatný tah motoru


Doporučené příspěvky

Zdravím, vlastním octavii 1.6 TDI CR 77 kW rok 2010 při koupi 110 k teď necelých 117 k už od koupi auta mě trapi docela vyšší spotřeba podle počítače je to nějakých 6,5-7 l/100 km což je na tohle auto docela dost,s porovnáním se znamým co má totožné auto a má dlouhodobou 5,2 l, co jsem si tak vyčetl po forech tak jsem myslel že to budou špatné vstřikovače, než měnit vstřiky, tak jsem zkusil aditiva Bishops 696-D který bych řekl že docela pomohly, po nalití jsem jel dálkovou trasu na Slovensko a je fakt že asi po ujetí 150 km spotřeba už klesla a na cestě zpátky to už bylo na aditiva najeto asi 300 km byla spotřeba 5,2 l což se mi ještě nestalo, od te doby byla spotřeba lepší,ale pak se to začalo zase horšit. Pak mě potkala další věc že auto začalo cukat, nechtělo jet a za mnou se udělali oblaka dýmu, to se stalo parkrát než se došlo k temu že byla prodřená kabeláž s ŘJ motoru a to od váhy vzduchu a napajení, kabely se opravili a od té doby Ok aspon co se týče teho cukání, ale ted mám třeba dlouhobou spotřebu 6,4 l na 100 a to z autem jezdím delší trasy i trasy po rovině nebo po dálnici. A co je ještě taky takový problém je DPF, kde mě už asi tak 5x se rožla kontrolka že je potřeba regenerovat, ale mě v podstatě příjde že auto regeneruje skoro pořád nebo aspon tak co 200-300 km.

Ted na velikonoce jsem jel třeba trasu Mostkov- Ostrava po dálnici+ okresky, tam byla spotreba 6,7 l a to jsem jel na tempomat mezi 120-140 podle přístrojovky, na cestě zpátky a to Ostrava - Hanušovice byla spotřeba 6,5 l.

Tam jsmě nějakou dobu pobyli a pak cesta domu po okreskách záhadně klesla na 5,2 l, nevím zda to nebude mít cele souvislost s DPF, protože pak se ještě občas stává že mi přijde že auto jako by netáhlo, že má strašný probvlém i na rovině se přehoupnout z těch 1800 otáček na 2000 a dál a z teho to zase jede dobře, tak já už nevím.

díky za každou radu

Odkaz ke komentáři

Já zatím tého moc nevím první týden v květnu jdu dávat vstrikovace na stolici na testy jinak prej jednoznačně nebude vědět zda jsou oka,tak uvidíme jak to dopadne , pokud budou oka tak půjdu po EGR ventilu jakmile budu vědět víc tak dám vědět. A nebo pokud zjistíte něco vy tak si rád poslechnu co a jak

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...