Přejít na obsah

Škodovka trápí Volkswagen, je moc dobrá


Doporučené příspěvky

neporovnaval jsem to az tak, ale jestli jo a pridame k tomu ty asistenty co jsou tam tak ruzne rozprostrene v ruznych vybavach tak VW problem s superbem bude vyresen zda se. Drsne je, ze aby superb nevalcoval tou 3.6tkou ty co chteji silne auto a je jim jedno ze to chlasta jak tank, tak dali tu V6 taky hned nez cekat rok na passata R. Prinosem by mohlo bejt ze passik R dostane jeste par kW navic.

 

Superb Combi Ambition - 2.0 TDI CR DPF 103 kW 6-stup.automat 4x4 866 900 CZK

Passat Variant - Comfortline - 2,0 TDI BMT 4Motion - 103kW (140k), 6stupňová 720 000 CZK - VW si ceni DSG na 50 000 CZK bohuzel ne k tomuhle motoru

 

za 801 700 CZK je v comfortline 125kW 2,0 TDI BMT 4Motion s DSG takze mazec, highline je za 872 300 coz je jen o 6000 vic nez Ambition v superbu kterej ma o 22kW min.

 

 

Jsem zvedav jestli a kdy bude ten 2.0 BiTDI a skoda ze zatim neni 2.0 TSI DSG 4x4

Odkaz ke komentáři

 

Ty jo, auto.cz nějak zaspalo dobu, odkaz na ceníky přímo na stránkách volkswagenu jsem na vw-foru dával už téměř před týdnem (a konfigurátor taky jede od té doby).

 

Jinak myslím, že passat je (resp. bude) při těchto cenách opravdu daleko lepší volba oproti supu. Novější a lepší technika za přibližně stejnou cenu.

 

A např. Passat 1,8 TSI Highline za 695.700 Kč oproti Superb 1,8TSI Elegance 771.900 Kč (nesrovnával jsem přesně všechny položky výbavy, ale myslím, že Highline a Elegance jsou výbavou srovnatelné), to je úplně mazec...

Upraveno uživatelem FRANK
Odkaz ke komentáři
neporovnaval jsem to az tak, ale jestli jo a pridame k tomu ty asistenty co jsou tam tak ruzne rozprostrene v ruznych vybavach tak VW problem s superbem bude vyresen zda se

no mne sa veľmi páči to udržiavanie pruhu, tempomat s odstupom, brzdenie 30km/h-200km/h a city brake...ak som napísal všetko správne, to sú super novinky a za lepšiu cenu ako SII :lol:

 

 

 

EDIT: ako čítam tieto systémy budú za príplatok, takže možno tá cenová medzera medzi SII a Pašíkom nie je taká veľká

 

 

Tempomat vyjde na 5.100,- Kč, adaptivní tempomat s funkcí upozornění na malý odstup a nouzovým brzděním stojí 28.400,- Kč. Systém pro udržování vozu v jízdním pruhu Lane Assist stojí 12.800,- Kč, Adaptivní bi-xenonové světlomety mají příplatek 31.400,- Kč, Bezklíčový vstup a startování je za 13.000,- Kč, za parkovací senzory vpředu a vzadu VW žádá 13.100,- Kč, resp. v kombinaci s funkcí automatického parkování 18.900,- Kč. Adaptivní podvozek DCC vyjde na 25.400,- Kč, k dispozici je i běžný sportovní podvozek se snížením světlé výšky o 15 mm za 6.800,- Kč.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

... jenže ona je měla trápit právě proto, že se prodávala "líp" než VW, ale myslím, že tohle už je vyřešený i když od Němců člověk nikdy neví co může očekávat. Každopádně ty zisky jdou stejně VW a tak by je to mělo těšit, že škodovka vydělává, a že se Superb prodával líp než Passat se teď zase s příchodem nového Passatu obrátí ...

Odkaz ke komentáři

Si řikám, kdyby to bejvali místo VW tenkrát vzali francouzi, jezdili bychom všichni v Loganech :) Na fóru by se řešilo kdo má kde kolik koroze a jak si jednou našetříme na pořádný megány :blink:

 

Zrovna jak jsem vybíral teď vozidlo, porovnával jsem všechny možnosti. Projel se se spoustou aut různých motorizací a značek, prolezl jsem opravdu hodně, a to tak, že už přede mnou prodejci zavíraj dveře, jak sem profláknutej. Ale nakonec člověk stejně skončí u škodovky, resp. u oktávky. Protože za ty peníze prostě člověk koupí pořádný a na dnešní dobu kvalitní auto s dobrým motorem a poměrně kvalitním servisem.

 

Známá má KIU, nějakou srágoru, sem jí řikal tekrát kup radši fábku. Ne, ta je prej drahá, ta KIA, parádní prej výbava, elektrika kam se podíváš a cena prej příznivá. Kouknul sem do interiéru, laciný plasty, červenej volant...teď jí někdo utrhnul zrcátko - jelo auto v protisměru. Zrcátko skončilo 50m v poli, jaká to byla šupa. Mechanismus, jak letěl vzal a poničil okno a lak na dveřích. Upozorňuju vás, že to auto bylo v Rakovnický KIE Motors přes měsíc!!!!!!! Nakecali jí, že na autě za 250tis je speciální třívrstvej lak a že musí lakýra na školení, aby to mohl vůbec zvládnout nalakovat :blink: :) Náhradní auto nedostala a tohle jí vrátili za víc jak měsíc a ještě bez nějaký lišty, kterou jí prej do dvou měsíců dodaj, že není na skladě!!!!!

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Inzerát platí jen do 14.5.!Prodám Škodu Octavia, 1.9 TDI, v provedení TourRegistrováno 12.11.2009Najeto 437 000 KmVIN TMBDS41U4A8840113Typ 1U, Variante: STAXRX01, Verze NFM5S5Barva: šedá tmavá metalízaHistorie:Do r. 2009 – 2019 firemní vozidlo otce, který spravuje vozový park firmy. Sám staví veterány, takže vozidlo bylo pravidelně servisováno a udržováno v perfektním stavu.2019 – 2024 odkoupeno od firmy, řídila jsem jen já, (jezdím 16 let bez vážnější nehody).Průběh nehody: Řidič přede mnou z vysoké rychlosti prudce zabrzdil aby vpustil chodce, kterého přehlédl kvůli špatné viditelnosti. Na mokré silnici jsem nestihla dobrzdit.Opravy a změny:Do r. 2019 vše zapsáno v servisní knížcePo r. 2020 měněn pouze startér a kloub s manžetou na LP kole, levé zrcátkoPovrchové škrábance laku jsem letos plánovala rozleštit a nechala jsem namíchat lak – přenechám.Plánovala jsem ji opravit a udržovat co nejdéle ideálně až do stavu veterána, ale bohužel dlouhodobě nevyhovuje mým aktivitám, nyní odkupujeme od firmy combi.Pojišťovna vyčíslila hodnotu vozu před poškozením na 37 000 a nabízí odkup (do 14.5.), ale rozhodli jsme se nabídnout ho touto formou i jiným zájemcům.Pro více informací volejte 722 706 180.
    • No ono po výměně brzd vibrace nejsou, ale kolo se hřeje vyměnilo se vše kolem brzd a bez výsledku. Proto se ptám jestli to může dělat náboj když při jízdě nehučí, každopádně už je objednaný takže v úterý by měl dorazit a ve středu se hned vymění tak doufám že bude klid už.
×
×
  • Vytvořit...