Přejít na obsah

Vybíjení baterie a blbnutí budíků


Mika7777

Doporučené příspěvky

Zdravím vás,mám dotaz ohledně vybíjení baterie,za dva dny při stání auta Octavia 1 (1.8T 110kw rok 1999)ani vuz neodemknu...Vuz byl v servisu aby zjistily klidovy odběr (bylo postupně odpojeno -starter,altik,vyndané všechny pojistky,výmena všech koster v mot. prostoru a odber byl stále vysoký) auto mi vrátily z komentářem že chybu nelze najít....auto se převezlo zpět k baráku,baterie dobyta naplno a tentokrát přez noc baterie K.O,,,Vyzkousel jsem vyměnit starter za novy dle rad servisáků ale porad to same dokola..Akorát sem si všimnul že když auto nastartuju tak ze vymažou se mi všechny hodnoty palub.Pc i hodiny,,nastavim znovu cas-vypnu motor-opet nastartuju a cas opet 00:00..a celkove ujete kilometry jakoby mizi.(nelze tu ale pridat video)poradí někdo co stím?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...