Jump to content

VW Polo 1.2 TSI 66kW


Lancelot

Recommended Posts

Jasně že bude auto jezdit každý den, jen nebude jezdit denně 80 km, ale pouze 40 km. a v dešti a zimním období taktéž. Jo a kolo si budu asi taky vozit na autě. Takže využité bude i tak dostatečně. Odstavené a zarostlé určitě nebude. 😉

Link to comment
  • 6 months later...

Vzhledem k tomu, že už nemám služebák, tak jsem začal spolu s SII víc využívat i Polo.

Občas ho ale použije i někdo jiný a pak to dopadne jako na fotce 😕

Takže mám nový předek.

Jinak najeto necelých 97 tis. km a lítá to pořád pěkně, radost se povozit.

IMG-20240516-WA0003.jpg

IMG_20240615_154432_resized_20240617_104918119.jpg

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Minulý týden udělán větší servis - olej + filtry, svíčky, pročištění brzd, kdy ty zadní jsou pořád naprd, drhnou a vnější hrana se blbě sjíždí - nemoc těchto brzd obecně, na FIII jsem to měl stejně 😕

Jinak auto ok, jen spona a vnější obal výfuku už podléha korozi a občas už si vrznou zadní silentbloky přední nápravy, holt podvozek z FI. A kuny už mi sežraly skoro celé tlumení kapoty.

Jinak svíčky jsem měnil po 40 tis. km a vypadají pořád dobře, takže interval protáhnu na 50 tis.km.

Auto teď bude více jezdit, protože na SII zatím nemám zimáky a zlobí vstřiky za studena.

IMG-20241023-WA0000.jpg

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...