Jump to content

VW Polo 1.2 TSI 66kW


Lancelot

Recommended Posts

Tak projeto, všechny možnosti - město, městký 4 pruh, mimo město okreska, dálnice, mimo město 4 pruh.

Vypadá to cool, lépe to osvětluje značky, reflexní prvky, patníky. Na kratší vzdálenost to pocitově víc svítí.

Avšak kresba nemá jasné hrany, což bylo vidět i na regloskopu. Na okreskách je to ok, na 4 pruhu mimo město, mi to přijde snad i slabší, hlavně levé. Na dálnici na betonu ok, obecně bych řekl, že asfalt hodně to světlo pohlcuje.

Když jsem jel mezi dědinama i s dálkama, tak to bylo lepší jak předtím. Ještě to budu sledovat, až toho najedu víc, hlavně třeba v dešti, který není prý přítelem těchto LED.

Kategorický závěr tak zatím dělat nebudu. Možná jsem za 3000 čekal větší wow efekt 😄

Link to comment
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Tak včera jsem najel skoro 100km po tmě a musím říct, že to smysl mělo. Na tmavé dálnici s dálkama mnohem více světla, Zatím nechám v dálkách ty nightbreakry, a až odejdou zvážím led i tam. Ale pak bude asi problém v zimě, kdy světlo nebude už vůbec hřát a bude na něm držet námraza.

Link to comment
  • 1 month later...

Včera v rámci pausy mezi pivama jsem nahodil letní kola, nakonec jsem prubnul 16".

A není to jízdně zas taková hrůza, jede to jak po kolejích akorát jsem sadu koupil včetně pneu (Dunlop Sportmaxx), které sice mají vzorku dost, ale jsou z roku 2018. A jsou trochu slyšet, oproti zimním Savam je to hlučnější, jednak to bude šiřkou, jednak právě těmi pneu.

Ale asi to letos pojezdím a příští rok nové, něco tichého. Najeto 87100, za chvíli bude větší servis, olej, svíčky, filtry a hlavně brzdy, které jsou na konci.

Polo16.jpg.6ea90e5b195cd9dcef91e2702ead9d88.jpg

Link to comment

Svíčky jsem dělal v 60 tis. a byly dle mechanika na hraně, čili teď budu měnit po 30 tis.km. Filtry taky max 30 tis.km, olej po 15 tis.km

 

Před hodinou, TomasB napsal:

Ta barva je hezká.

Akorát je na tom všechno vidět a hned je to špinavé

Link to comment

Tak nevím,TSI mají předpis 60.000 a když je po 60 měním,nikdy není poznat,že jsou na hraně.

Filtry pylové a vzduchové měním co 2 výměnu oleje,tedy po 30.000,i když by se ani nemusely.Stačilo by je dobře vyfoukat.pokud je s aktivním uhlím,je černý a nic není poznat.U obyčejného je trošku vidět,jak je zanesený,ale většinou po důkladnem vyfoukání je znova k použití.

Link to comment
před 29 minutami, cosby napsal:

Tak nevím,TSI mají předpis 60.000 a když je po 60 měním,nikdy není poznat,že jsou na hraně.

Filtry pylové a vzduchové měním co 2 výměnu oleje,tedy po 30.000,i když by se ani nemusely.Stačilo by je dobře vyfoukat.pokud je s aktivním uhlím,je černý a nic není poznat.U obyčejného je trošku vidět,jak je zanesený,ale většinou po důkladnem vyfoukání je znova k použití.

Já měnim svíčky na mém TSi každých 30 000km

 
Link to comment
V 9. 4. 2023 at 18:02, cosby napsal:

Tak nevím,TSI mají předpis 60.000 a když je po 60 měním,nikdy není poznat,že jsou na hraně.

Filtry pylové a vzduchové měním co 2 výměnu oleje,tedy po 30.000,i když by se ani nemusely.Stačilo by je dobře vyfoukat.pokud je s aktivním uhlím,je černý a nic není poznat.U obyčejného je trošku vidět,jak je zanesený,ale většinou po důkladnem vyfoukání je znova k použití.

Mám nějak v hlavě, že u výměny svíček na TSI je nějaká záludnost ohledně polohy elektrody, je to tak?

Link to comment
  • 3 weeks later...

Jasná věc, mu dám ten manuál co postoval Raďas.

Nejdřív ale budu servisovat SII, Polo je v pořadí.

Každopádně dostalo jarní péči a hned to lépe jezdí 😄 Auto na důchod pro tatíka je ready, jen nasadit kloubouk a vyrazit 😎

DSC_7882.JPG

DSC_7886.JPG

 

DSC_7874_ed.jpg

DSC_7860.JPG.c8703661ee734b24b4d0af44263694f8.JPG

Edited by Lancelot
Link to comment
před 5 hodinami, jar_da napsal:

To jsou ty led žárovky ? Jsou OK?

Jo, mám je tam někdy od února. Zatím ok, svíto to na možnosti samotné paraboly dobře, ale samo na OEM ledky nebo bixeny to nemá.

Bratranec si na tom máknul 🙂

15" jsem posunul zatím dál

343763456_787366029257948_1870101630260169558_n.jpg.b0ff0664b61030f3eece48a1c5e61553.jpg

 

Link to comment
  • 2 months later...

Tak udělány  v 90 tis. km nové brzdy, zjištěn únik chladiva z AC, zatím v řešení jinak v topu.

Svíčky nakonec nechám až na servis ve 100 tis.km, kdy budou mít 45 tis.km.

Jezdí to pěkně, v poslední době vídám Pola furt, dokonce dnes v Olomouci jedno stejné barvy.

Poslední jízdy jsem jezdil pianko za 4,8 - 5,1 l/100km.

Link to comment
  • 3 months later...

Dnes v 93 tis. km technická, prošlo bez ztráty kytičky.

V minulém týdnu jsem ale řešil odlepené čelní sklo, kdy do auta nejspíš od léta lehce teklo - koberce však suché. Přišlo se na to až na wapce, kdy tam vyloženě nateklo.

Ve firmě, kde mi sklo loni dělali to na záruku přelepili a už se to zdá ok.

Ve 100 tis. km plánuji svíčky a olej, jinak snad jen jezdit. Letní gumy ještě pojezdím ty Dunlopy které jsem koupil s 16". Moc neubyly, drží dobře akorát v nižších rychlostech hučí.

Příští rok budu možná zvažovato prodej, ještě nevím jestli poslat pryč SII nebo Polo, nebo oboje a pak místo toho jedno univerzální. Třeba SIII dokud jsou. Zas obě stávající auta znám, jsou po servisu. Dilema.

Link to comment

SIII s jasno historií nemám a co jsem se tak teď díval, tak pod 550 hezkého s 2.0 TSI 140kW neseženu.

To mě vyjde levněji pořád živit ta dvě auta, případně si nechat staršího SII.

Fakt mazec, kam jsme to dojeli. Nevidím za posledních 10 let žádné vylepšení, ať už v tomto segmentu nebo celkově. Jen těžko se lze bránit skepsi.

Link to comment

No hele pred 4 lety jsme odkoupili do firmy z operaku fabkuIII kombi, 4 roky stara, najeto tusim 120.000 km, motor ani ne litrovy trojhrnek, za 70.000,- Ted? Za posledniho pul roku to chteli 2 firmy odkoupit, nabidka 100-120.000,-. Auto ma o 4 roky vic, najeto pres 200.000 km a je po dvou nehodach 🙂 Mozna uz jsme to tu nekde psal. Sileny

Link to comment
před 2 hodinami, Lancelot napsal:

SIII s jasno historií nemám a co jsem se tak teď díval, tak pod 550 hezkého s 2.0 TSI 140kW neseženu.

To mě vyjde levněji pořád živit ta dvě auta, případně si nechat staršího SII.

Fakt mazec, kam jsme to dojeli. Nevidím za posledních 10 let žádné vylepšení, ať už v tomto segmentu nebo celkově. Jen těžko se lze bránit skepsi.

Jsem na tom podobně. Za 3-4 roky budu muset řešit, ale od příštího roku bych to chtěl kompenzovat skútrem kdy si slibuje úsporu km a nafty na voze a tím prodloužím i životnost.

Link to comment

Zas staré auto musí jezdit, jak je delší čas odstaveno tak mu to nesvědčí.

Měl jsem dosud problém s tím, že právě auta nemají dostatečné využití i v poměru k nákladům.

Od prosince nebudu mít služebák, takže budu jezdit více svými, v březnu se pak uvidí co dál. Je to půlrok, za tu dobu se toho ještě může dost změnit.

Skútr mám taky v plánu, ale zatím nemám čas a prostředky ani na řidičák, natož skútr 😕

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...