Přejít na obsah

Vysoký tlak turba


Doporučené příspěvky

Zdravím chlapi. Mam O1 1999 1.8T

a mám velký problém. Při prudkém zrychlení mi auto začne strašně cukat. Myslel jsem že je špatní elektromagneticki ventil pretlaku turba ale nebyl. Tak jsem nechal změřit tlak turba a turbo za normálních podmínek tlačí 1.1baru ale zniceho nic začne tlačit až 1.3baru a v tu chvylku začne auto strašně cukat a skoro vůbec nezrychluje občas pomůže sundat nohu z plynu a zase přidat ale to pomůže jen z jednoho z desiti případů jinak nic nefunguje. Prosim poradte jestli mate někdo zkušenost. Diky

Odkaz ke komentáři

Cukání při akceleraci mohou mimo jiné způsobovat právě svíčky, cívky nebo čerpadlo. Sám jsem si tím prošel, příznaky byly víceméně totožné s Tvými. U mě to byly svíčky.

 

To přetlačení na 1,3 baru nemusí být nutně špatně, pokud se to potom srovná na požadovaný tlak. K určitému přetlačení totiž při prudké akceleraci může dojít, ale musí se to potom srovnat.

 

PS: Teď koukám, že ten můj dotaz z prvního příspěvku jsi už na začátku zodpověděl. To jsem přehédl.

Odkaz ke komentáři

Ten přetlak mě napadá, jestli už není slabá wastegate. Na chipnutých motorech se to stává (nebo na motorech s větším průměrem výfuku). Já to tak mám taky, že mi turbo tlačí o cca 0,2 baru více. Snažím se to řešit. Momentálně pro jistotu chci koupit novou N75.

 

Zkusil bych nechat změřit tlak paliva.

Odkaz ke komentáři

Tak na VAGu to předpokládám bylo, když má hodnoty turba. VAG se taky ale může tvářit, že je vše v pořádku. Jak zmiňuju výše, měl jsem podobný problém a byly to svíčky a VAG mlčel. Při úplném rozpojení vedení za IC taky VAG nic nezaznamenal. Ozval se mi až u totálně mrtvé cívky, kdy auto jelo trvale jen na tři válce. Známému to občas taky cuklo a u něj to byly zase cívky, VAG opět nic neukázal.

 

Zmiňuješ, že jsou původní. Zkus si ověřit ve Škodovce podle VINu, jestli se Tě netýká svolávačka 28F7. Ta se týkala vadné série cívek a zdarma Ti je vymění. Pokud ne, zkusil bych sehnat někoho s 1.8T, jestli by Ti na vyzkoušení cívky nepůjčil (možná by se daly objednat nové po netu a v rámci 14 dnů je zkusit vrátit, kdyby se to nezlepšilo).

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...