Přejít na obsah

BMW M3 neboli Šmoulinka


romariooo

Doporučené příspěvky

Mimo turbin je auto hotové. Nemci chteji videt stary turba tak tam jeste probihaji malé úpravy. Až se zadelaji turba tak se bude muset přetesnit diff.

Pres zimu dam prahy a nejvice ohrožena mista do folie. Ty mega obrovsky bačkory jsou nekdy za trest jelikoz šutry litaji hlava nehlava. 

 

Miluju toho svalouše vic a vic!!!

Upraveno uživatelem romariooo
Odkaz ke komentáři

já právě čtu pořádně :pest:

"Mimo turbin je auto hotové. Nemci chteji videt stary turba tak tam jeste probihaji malé úpravy. Až se zadelaji turba tak se bude muset přetesnit diff. "

takže mimo turbín hotové, ale až se udělaj turbíny, bude se dělat diff? takže hotové mimo turbín a diffu hotové ne? :loool: 

a pak následuje foto, že se dělaj turba, ale už je rozdělanej diff........... hochu už se v těch opravách ztrácíš :laugh:

ještě že nemám fb a nemůžeš si mě vymazat:cool:

Odkaz ke komentáři
V 6. 11. 2018 at 9:05, marekczek napsal:

Neopravují jenom Romanovo auto celý měsíc.... 

Ale představa, že se mi něco vysere a bude to tam měsíc?

V 6. 11. 2018 at 0:59, romariooo napsal:

Tome: co blbnes? Ja mam pulku motoru noveho...360 tisic vc.dane tam zahučelo. Je jasny ze to nebude za tyden. S tim jsem i pocital.

 

Ty 5 nekoupis :) na to nemas koule :)

 

Ale treba prekvapis...

Já fakt nevím, mám 3 adepty a vůbec nevím. Každé z těch aut je jiné a má něco jiného. 

Odkaz ke komentáři

Tomasi: ja Ti to reknu takhle. K tomu musis proste jednou přičuchnout a nic jineho uz nechces. Bohuzel vlastni zkusenost.

 

Taky jsem rikal ze uz nic o co bych mel strach nechci...a podivej jak jsem dopadl.

 

Jinak dnes me potesili dva panove ve staršim BMW kdyz na me za jizdy zdvihli palec nahoru. To bylo fakt prijemny a hezky :)

 

Zajizdim turbo a uz mam pulku km za sebou. Mel bych tisic km jezdit pianko. Je to strasně tezky ale... :)

Odkaz ke komentáři

A nebyl to fakáč, Romane? :elk:

Já fakt nevím, jestli do toho jít. Každé z těch mých favoritů má něco do sebe. Kdybych alespoň věděl, že s tou Bramborou najedu alespoň 300tkm, aniž by se cokoliv vysralo. Ale to pak slyším od kamaráda, že ta jeho X5 už je poslední BMW ... že to nic nevydrží. Když se na to podívám reálně, za jaké ceny to ve finále skutečně můžu pořídit, tak S-Max pěkně nařáchnutý budu se 182 hp někde na 1M po slevě, Outback v max. výbavě 1M po slevě a BMW5 s trochu ucházející výbavou, ale zdaleka ne maximální, tak mi posílá nabídky z původní cenovky 2,5M sníženo na cca lehce pod 2M. U S-Maxe z nich asi vyrazím 7 let záruky do 200tkm, jinak standard je 5 let a 120tkm. Subaru v základu dává v rámci ceny 5 let / 200tkm. U BMW příplatek asi 60 tis. za 5 let/200tkm. Ta cenovka je prostě jako za auta 2, sevis je x2 minimálně. Spotřeba u BMW bude nejvyšší. Aktuálně je situace příznivá, je na něj vyděláno dost, na příští rok to vypadá taky OK, ale co bude za 2 roky či později, to nikdo neví. A ono je rozdíl dát 1M nebo 2M a následně provozní náklady. I pojistka a všechno kolem je jinde. Stojí mi ta radost za to? Co když se to bude sypat? 

Tento týden jsme si dali s kamarádem scuka v Kralupech a koukal jsem, v srpnu si koupil 530d x-drive sedan, to mně zase nakoplo, když jsem to viděl. Ale je třeba myslet na zadní vrátka a bohužel do budoucnosti nikdo nevidí.

Odkaz ke komentáři

už brzdí a to zcela reálně, některé obory už teď a některé setrvačností až za rok a mám pocit, že se šáhne právě i do peněz v Tomášově oboru, díky  akademickým postavičkám a jejich programům, resp. penězovodům

Upraveno uživatelem jar_da
Odkaz ke komentáři

Hele, minulou krizi jsem pocítil až někdy 2010-2011 a to nijak citelně. Naopak já měl špatné roky 2016 a o něco lepší 2017. Předtím 2012-2015 rok co rok jsem šel nahoru. 2015 jsem měl asi 40M, 2014 asi 30M. Teď bych řekl, podle toho co vím, že tak do 2021 cca by to mělo být good. Co bude pak, nikdo neví.

Odkaz ke komentáři

Kluci není moc čas. Vrátil jsem se z překrásné dovolené a nějak se nemůžu už týden nastartovat. Přijedu domu z práce a jdu si na hodinu normálně lehnout jak jsem z toho vyřízený. Včera jsem konečně se donutil do posílky ale pořád to není ono.

 

Auto zajíždím jakoby bylo nové, zatím šlape jak má. Už mám zájemce za míč tzn. že už teď na tom vydělávám kilo :) 

 

Odkaz ke komentáři
  • Dakie locked this topic
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...