Přejít na obsah

baňka turba - seřízení


Doporučené příspěvky

Hoj, mám asi měsíc a půl RSo a mechanik mi říkal po prvotním servisu, že by nebylo špatné šeštelovat a nastavit baňku turba. Chci se zeptat, jak poznám že je špatná a co je k tomu potřeba ? cca dva týdny zpátky jsem byl v autorizaku a říkal jim o seštelovaní turba a odpověděli mi, že to není tak jednoduché, nejprve musí turbo ven, vyčistit, poté do auta a seštelovat, což mi příjde dost zbytečné a hlavně nákladné... 
Díky za info, hlavně jak to poznám a co se může stát, když to neudělám. 
Hned po novém roce jdu dělat LPG, tak snad to na to nebude mít vliv. Díky za info

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...