Jump to content

AMUNDSEN


Recommended Posts

Dobrej den Pánové

 

Dostal jsem od kamarádky úkol aktualizovat jení Navigaci a po volání několika známejm do servisu kde jsem neuspěl zkouším radu zde.

Má 2 Octávii 2012 nejspíš po faceliftu. Rádio Amundsen + , přesné označení dodám klidně večer až se u ní zastavím.

Po přečtení některých příspěvků zde tuším že to zas tak velkej problém nebude a jen se ptám jestli mě někdo trochu nakopne a poradí jak na to?

 

Díky Palis

Link to comment

No, bohužel je to docela problém... více v SZ

 

Když se chce tak opravdu všechno jde stejně jak máš v podpisu, ale s tou kartou jsem měl štěstí.

 

Posílám obrovský dík za všechen čas který jsi se mnou strávil. Napřed poslat návod, pak mě tahat za ručičku jak vola, odkazy na mapy. Takové dobroty se člověk v dnešní době už jen tak nedočká.

Jak dotáhnu mapy a nahraju to kamarádce do auta tak ti tu kartu milerád pošlu ať slouží dál.

 

S Pozdravem majitel Golfíka Palis :D

Link to comment
  • 4 weeks later...

Ahojte.

Chcem si kupit amundsen +.

Bolo v superB 4/2013

Číslo dielu : 3T0 035 192M

Gateway mam 7N0 907 530C

A co ma bude obnasat montaz okrem kodovania.Mam OII r.v 1/2011 pred facelift. Niekto pisal ze ked je vo vinku 10cislo 8 tak netreba gateway jednotku?ja mam 9cislo 8cku a na 10 jeB.

Ako to vlastne je ?

Vdaka

Link to comment

Ahojte.

Tak amundsena+ uz mam.

Neviete ci mi bude vyb.bateriu tato jednotka Gateway 7N0 907 530C (lebo sa tu poniektore odpovede lisia)Zistim to tak,ze ked necham napojene radio cez noc,ci vyb.bateriu ale treba to aj nakodovat,alebo staci len tak nechat zapojene?jedna sa mi teraz len o to ci bude vyb.bateriu.

Mam OII r.v 1/2011 pred facelift.

Vdaka

Link to comment

No,když ono se toho už moc poradit nedá...

Je k tomu totiž potřeba speciální karta u které je možné změnit sériové číslo a takové karty se už asi rok a půl nevyrábí a nejsou už nikde k dostání.

Pak je k tomu potřeba notebook s Ubuntu a čtečkou paměťových karet která je integrovaná přímo na základní desce což má málokterý...

Pokud někdo potřebné vybavení a znalosti má a potřebuje s tím poradit,tak rád pomohu,jako jsem již pomohl vícekrát. No a samozřejmě také mohu poskytnout již hotovou kartu.

Jo a návod nemusíš googlit,už ho sem před časem někdo dával.. ale jak říkám,není to jen o tom stáhnout někde mapy a nakopírovat na kartu. Tak jednoduché to opravdu není..

Link to comment

Já nemyslel mapy ty jsme s Holinama vyřešily, teď myslím flesh software v rádiu / navigaci. Našel jsem návod na forum Seatu ale nechci mít software a loga ze Seatu :/ ¨

Pro škodovku jsem nikde nic nenašel, a kontaktoval autorizovaný service. Zatím se nic neděje neb service nemá aktualzační CD :/

Link to comment

No,když ono se toho už moc poradit nedá...

Je k tomu totiž potřeba speciální karta u které je možné změnit sériové číslo a takové karty se už asi rok a půl nevyrábí a nejsou už nikde k dostání.

Pak je k tomu potřeba notebook s Ubuntu a čtečkou paměťových karet která je integrovaná přímo na základní desce což má málokterý...

Pokud někdo potřebné vybavení a znalosti má a potřebuje s tím poradit,tak rád pomohu,jako jsem již pomohl vícekrát. No a samozřejmě také mohu poskytnout již hotovou kartu.

Jo a návod nemusíš googlit,už ho sem před časem někdo dával.. ale jak říkám,není to jen o tom stáhnout někde mapy a nakopírovat na kartu. Tak jednoduché to opravdu není..

Ahoj, mohl by jsi mi prosim poslat detaily na Mail? Mel bych zajem.. mam starsi model Amundsen, ktery nema jeste zadny HD. Tim padem musi byt pernamentne zastrcena SD karta? Vejde se na ni jeste hudba a staty zapadni evropy? Predem diky ;)

Link to comment
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Zdravím, právě jsem si pořídil nově O2 a mám možnost od kamaráda koupit Amundsen+, dočetl jsem se, že je třeba vyměnit gateway nebo jí přeprogramovat. Chci ze zeptat, jakou popřípadě variantu pořídit a zda je tu někdo z Brna, kdo by to zvládnul přehodit a překódovat. 

Díky

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...