Jump to content

AMUNDSEN


Recommended Posts

Pokud by měl někdo zájem o nejnovější mapy 2020 West V12 / East V12 pro Amundsen ( RNS310) tak ať mi napíše - email prosím.
Mapy pro Amundsen+ ( RNS315 ) zatím nové nejsou k dispozici.
Mám trvale přeplněnou schránku s poštou tady na foru. Děkuji za pochopení.

Link to comment
V 1. 6. 2020 at 12:21, holinama napsal:

Pokud by měl někdo zájem o nejnovější mapy 2020 West V12 / East V12 pro Amundsen ( RNS310) tak ať mi napíše - email prosím.
Mapy pro Amundsen+ ( RNS315 ) zatím nové nejsou k dispozici.
Mám trvale přeplněnou schránku s poštou tady na foru. Děkuji za pochopení.

Ahoj,mám od Tebe starší verzi V9 na Amundsena (RNS310) a měl bych nyní zájem o V12, můžeš mě prosím kontaktovat na mail : cervik@post.cz a nastínit podmínky....? 

Díky Vítek

Link to comment
  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Ahoj, poslal jsem ti mail.

Pokud by měl někdo zájem o nejnovější mapy 2020 West V12 / East V12 pro Amundsen ( RNS310) tak ať mi napíše - email prosím.
Mapy pro Amundsen+ ( RNS315 ) jsou také k dispozici v nejnovější verzi East i West V12 2020
Mám trvale přeplněnou schránku s poštou tady na foru. Děkuji za pochopení.

Link to comment
  • 4 months later...

Možná, že se potýkáte v aplikaci MyŠkoda s neodbytnou hláškou, že vaše auto není aktivované, ačkoliv již v infotaimentu registrovaní jste. Bohužel si s tímto neporadili ani v autorizovaném servisu, a proto jsem to zkoušel sám. Nakonec řešení není tak složité. Nejdříve jsem si na mobilu připojeném kabelem nastavil sdílené připojení k internetu (hotspot) přes USB. "Zapalování" musí být zapnuté, ale motor běžet nemusí. Zároveň jsem se přes USB k autu připojil tabletem, kde je aplikace MyŠkoda a uložený VIN kód. Po vstupu do registrace jsem stávajícího uživatele vymazal a zaregistroval se znovu. Pak už aplikace MyŠkoda šlape, jak má. Pokud se chcete přihlásit pod svou původní registrací, nejdříve se připojte na portál "skoda-auto.cz", kde si v nabídce "ŠKODA Connect" vygenerujte obnovovací kód, který pak při registraci nového/starého majitele zadáte na displeji infotajmentu.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Kodiaq2019 jak myslis poslat 32 gb ?Tu kartu potebujes sehnat,pak tam nahrat mapy a kartu zamknout,aby sla v RNS315.Vse delano v linuxu.Jinak na mapy by stacila bohate karta 8gb-kde se da bud prepsat CID,nebo si nechat zaslat kod na svuj CID  a kartu uzamknout.

P.S.Mapy jsou hodne ke stazeni na netu-tam problem neni zadnej,ale to okolo je uz horsi,nebo tezsi.Pral jsem se s tim tyden,protoze jsem odkojenej windousama a linux je pro mne spanelska vesnice,ale vse je na netu a kupodivu to funguje .-)))))

Link to comment
před 2 hodinami, Kodiaq2019 napsal:

Tak někomu stáhnout mapu problém není, ale jak mu poslat asi 32GB soubor? Nebo by stačila menší verze? Ale i tak to je asi 14GB.

kodiaq píšeš tady totální nesmysly.... tady se bavíme o navigaci Amundsen v Octavii 2, superb 2, Yeti... ty píšeš o navigaci Amundsen v MQB platformě Octavia 3,Sup3, Kodiaq... naprosto odlišné systémy, pouze stejný název.. nejdřív bych si to nastudoval než nesmyslně radit

Link to comment

souhlas...mícháte jabka s hruškama.

Straší navigace mají mapy o velikosti 6-10G. Jsou rozděleny na oblast Východ a Západ. Tyto mapy se nedají stáhnout z webu koncernu a vyžadují speciální postup přípravy SD karty. Novější navigace mají mapy volně k dispozici na webu koncernu dle VIN kódu vozu. Vyžadují ale origo kartu do navigace.

před 6 minutami, Kodiaq2019 napsal:

Původní dotaz/žádost tu byl na mapy, a tedy nikoliv vč. karty.

A na jaké vlastně mapy? Do jaké navigace? Do té novější? Tam už taky není možné stáhnout mapy dle VIN free? Jestli ne tak to jsou fakt hovada 😞 Koupíš si auto za mega a po roce si musíš koupit nový mapy za 5 litrů?! Tvl! To už je fakt moc 😞

Edited by clouseau
Link to comment
V 6. 5. 2021 at 19:36, clouseau napsal:

.... Tyto mapy se nedají stáhnout z webu koncernu a vyžadují speciální postup přípravy SD karty. .....

A na jaké vlastně mapy? Do jaké navigace? 

mohl bys poskytnout info o té přípravě karty pro nahrátí map?  a zdroj aktuálních map?

rád bych sehnal mapy a aktualizoval Amundsen RNS310 / Octa2-2012 po FL

btw. dají se originální karty klonovat, např. pod Linuxem?

Link to comment

Aby karta s mapami fungovala v RNS310 tak musí mít správné sériové číslo které odpovídá verzi map na kartě. Naklonovat se to nijak nedá. Nakopírovat mapy na jakoukoli kartu nestačí. Sériové číslo šlo změnit na některých starých kartách Samsung speciálním postupem. 

Link to comment
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Poslední vydané mapy pro Amundsen/Amundsen+ které mám k dispozici jsou V12 East a V12 West z roku 2020. Novější nejsou a už patrně ani nebudou. VW skončil s podporou těchto starých navigací a TomTom vydal ty poslední V12 zřejmě jen protože je již měl připravené pro VW kterým je dodával...

 

 

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • 8k km do 3000? Tak to je dobrej trest. No mě říkal jezdit 2000 -2500 otáček, nepodtáčet, nehrotit, přijet po 5k km nechat si vyměnit olej. Ale taky nevidím na škodu, proč si nevyměnit olej hned po 1k km sám a pak při těch 5k km u nich. Ok budu to tedy dodržovat. Poslední otázka, chtěl jsem to pak chipnout (někdy v budoucnu až se to zajede). Takže předpokládám, že dřív jak 15k km asi ne,co? 🙂
    • Tady máš shrunuté nejčastějíší varianty řešení od AI: Podle analýzy zdrojů a popsané závady u Škody Octavia I se nejčastěji řeší vysoký klidový odběr (30 mA namísto doporučených 15 mA) následujícími způsoby: 1. Kontrola a úprava konektorů klimatizace Hlavní příčina: Oxidace nebo znečištění konektorů v systému klimatizace, zejména u tlakového čidla (umístěného na chladicí trubce vpravo dole) nebo konektoru elektromagnetické spojky kompresor. Řešení: Demontovat spodní kryt motorového prostoru pro přístup ke konektorům. Vyčistit kontakty konektorů od koroze a nečistot, ošetřit kontaktním sprejem. Po úpravě konektor obalit silikonem proti vlhkosti. 2. Výměna nebo repase řídicí jednotky Climatronic Pokud čištění konektorů nepomůže, problém způsobuje vadná řídicí jednotka klimatizace (Climatronic). Mechanik správně identifikoval, že odpojení této jednotky sníží odběr na normál. Postup: Ověřit kompatibilitu nové/reparované jednotky s vozem. Repase stávající jednotky je ekonomicky výhodnější než koupě nové. 3. Kontrola kabeláže a zemnění Méně častá závada je vadná kostra. Zaměřte se na: Poškozené izolace kabelů v okolí Climatronicu. Korodované zemnící body (zejména u senzoru teploty výparníku G263). Test: Multimetrem změřte průsak proudu v obvodu pojistky č. 16. 4. Ověření časové prodlevy Některé řídicí jednotky (včetně Climatronicu) mohou po vypnutí vozu odebírat vyšší proud až 30 minut před přechodem do hibernace. Akce: Změřte odběr až po 30–60 minutách od zamčení vozu. Pokud klesne pod 15 mA, jednotka je v pořádku. Shrnutí doporučení Začněte vyčištěním konektorů klimatizace, což řeší >60 % podobných závad. Pokud problém přetrvává: Otestujte odběr s časovou prodlevou 30–60 minut. Při trvalém vysokém odběru vyměňte/repasujte Climatronic. Ještě před výměnou jednotky zkontrolujte kabeláž a zemnění. Nákup nového Climatronicu je až poslední krok, ale u popsaných příznaků často účinný. Pro jistotu nechte diagnostikovat i kompresor klimatizace – jeho závada může jednotku zatěžovat .
    • Ahoj, prosím o radu. Když měřím odběr na vozidle v uklidněném režimu naměřím něco kolem 30mA (15mA by mělo být OK). Auto jsem měl u mechanika a ten přišel na to, že po vypojení pojistky č.16 (elektromagnetická spojka klimatizace) nebo po odpojení KLIMATRONIKU hodnoty spadnou na požadovaných 15 mA. To jestli se to vyřeší koupením nového KLIMATRONIKU mi nedokázal odpovědět. V současné době po vypnutí motoru vždy musím tedy vytáhnou pojistku č.16.  Zajímá mě Váš názor nebo jestli jste se někdo s něčím takovým nesetkal, abych KLIMATRONIK nekupoval zbytečně. Diky moc za rady a zkušenosti 😄 
×
×
  • Create New...