_neo Odesláno Leden 25, 2019 Sdílet Odesláno Leden 25, 2019 Ahoj, auto mi nějak hůř startuje, nejdřív to dělo když bylo pul nadrze ted uz to delá pořád. Nechal jsem si změřit tlak čerpadla a je to prý , 2,5 (originál má mít 3 bary) Myslíte že to je tím ? Díky Karel. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Leden 25, 2019 Sdílet Odesláno Leden 25, 2019 Těch 2.5 baru už je nic moc. Kolik km máš na čerpadlu naježděno? Každopádně to klidně může dělat ono. Ty čerpadla nejsou moc odolné. Osobně jsem měl slabší starty na své 1.8T při 1/4 nádrži a míň a když už jsem byl na hladovém oku, tak dokonce i za jízdy přestalo táhnou a cukalo. Dal jsem čerpadlo Bosh a od tý doby klid. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Leden 25, 2019 Autor Sdílet Odesláno Leden 25, 2019 čerpadlo má naježděno 324 tis :D .. jinak za jízdy to nepoznám protože to mám přestavěné na LPG .. ale jak říkáš .. když ho nastartuju a už chytne a chci se rozjet (startuje a rozjíždí se na benzín) tak se třeba rozjede a po pár metrech uplně ztratí tah a začne chcípat .. Jinak ja to mam jeste trochu komplikovanejsi protože to je 4x4 a origo čerpadlo stojí 9,5 tis .. :( .. našel jsem druhovýrobu Magnety Marelli za 3,3 tis a to už se celkem nechá :) .. Každopádně dík za radu vyměníme ho a budeme doufat :) K. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
LadikRS Odesláno Leden 25, 2019 Sdílet Odesláno Leden 25, 2019 Tlak na motoru 1.8T s 3 barovým regulátorem tlaku paliva při volnoběhu by měl být kolem 3 barů s odpojenou hadičkou podtlaku na regulátoru tlaku, s připojenou hadičkou podlatku se tlak paliva pohybuje minimálně kolem 2,5 baru. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Leden 26, 2019 Autor Sdílet Odesláno Leden 26, 2019 Vyměníme uvidíme :) ... ve škodovce říkal že ho mám vyměnit.. Každopádně dík za rady :) K. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
shikaree Odesláno Leden 26, 2019 Sdílet Odesláno Leden 26, 2019 Každopádně pokud máš na originálním čerpadle nalitano pres 300t km, tak není o čem. Bude už po smrti. Jen ta cena u 4x4 je zajímavá. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dexter 1.8T Odesláno Leden 31, 2019 Sdílet Odesláno Leden 31, 2019 taky mě to čeká, stejný problém, stejná motorizace, 4x4 i LPG :D Ale četl jsem, že tam padne kus za kus čerpado pro audi s3 apod. co mají 4x4 a nevadí, že je 4barové, regulátor to stejně ztáhne na 3bar, aspoň tam je rezerva. A tohle čerpadlo už se dělá i v neoriginálu a je levnější. Takže já půjdu touto cestou. Mám tam chip tak to třeba bude lépe reagovat :D zkusím najít co jsem o tom četl, a jeden bývalí člen tu to tam dával schválně protože zvyšoval výkon 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Únor 1, 2019 Autor Sdílet Odesláno Únor 1, 2019 No já ho ještě nestihl vyměnit a už vím že to čerpadlem asi nebude :( .. Začalo se to projevovat víc .. Už to neudrží volnoběh ani když je to zahřáté a jede na LPG takže to s benzínovým čerpadlem vůbec nesouvisí. I po 100km když přijedu na semafor a dobržďuji tak motor začne škytat a chcípne a to i na LPG .. Tohle vypadá na nějaké ty hadice v motoru .. no potěš koště :( .. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Dexter 1.8T Odesláno Únor 1, 2019 Sdílet Odesláno Únor 1, 2019 chtělo by to diagnostiku, může to být i nějaké čidlo, snímač... například mě podobnou věc dělal snímač klikovky, jelo to najednou to úplně zdechlo a pak to zase chytlo, ale může to být samozřejmě něco jiného 0 Citovat Odkaz ke komentáři
_neo Odesláno Březen 24, 2019 Autor Sdílet Odesláno Březen 24, 2019 Ahoj, tak se jen podělím o poslední poznatek .. nakonec jsme dal inzerát že auto prodám i s tím že hůř startuje a hned bylo prodané :D .. přijel člověk, který udržuje firemní auta, která jsou prý převážně 1.8T motorizace. Chvilku to poslouchal a nakonec řekl že to bude lambda sonda .. a vzali si to s tím že si to opraví .. ;) A když o tom přemýšlím tak je to celkem logické. kdyby to přisávalo falešný vzduch tak to bude přisávat pořád i když je motor studený nebo teplý. Mě to startovalo hůř jenom studené .. když se pak lambda zahřeje tak se chová mravně .. zlobí to jen když je to studené .. tak to je asi všechno, tím se loučím s 1.8T a přesouvám se do 2.0 TDI O3 .. btw tady to žilo ale tam ve foru 2.0TDI je nejak mrtvo :) 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.