Přejít na obsah

tlak benzínového čerpadla


Doporučené příspěvky

Těch 2.5 baru už je nic moc. Kolik km máš na čerpadlu naježděno? Každopádně to klidně může dělat ono. Ty čerpadla nejsou moc odolné. Osobně jsem měl slabší starty na své 1.8T při 1/4 nádrži a míň a když už jsem byl na hladovém oku, tak dokonce i za jízdy přestalo táhnou a cukalo. Dal jsem čerpadlo Bosh a od tý doby klid.

Odkaz ke komentáři

čerpadlo má naježděno 324 tis :D .. jinak za jízdy to nepoznám protože to mám přestavěné na LPG .. ale jak říkáš .. když ho nastartuju a už chytne a chci se rozjet (startuje a rozjíždí se na benzín) tak se třeba rozjede a po pár metrech uplně ztratí tah a začne chcípat ..  

Jinak ja to mam jeste trochu komplikovanejsi protože to je 4x4 a origo čerpadlo stojí 9,5 tis .. :( .. našel jsem druhovýrobu Magnety Marelli za 3,3 tis a to už se celkem nechá :) .. 

 

Každopádně dík za radu vyměníme ho a budeme doufat :)

 

K.

 

Odkaz ke komentáři

taky mě to čeká, stejný problém, stejná motorizace, 4x4 i LPG :D Ale četl jsem, že tam padne kus za kus čerpado pro audi s3 apod. co mají 4x4 a nevadí, že je 4barové, regulátor to stejně ztáhne na 3bar, aspoň tam je rezerva. A tohle čerpadlo už se dělá i v neoriginálu a je levnější. Takže já půjdu touto cestou. Mám tam chip tak to třeba bude lépe reagovat :D zkusím najít co jsem o tom četl, a jeden bývalí člen tu to tam dával schválně protože zvyšoval výkon

Odkaz ke komentáři

No já ho ještě nestihl vyměnit a už vím že to čerpadlem asi nebude :( .. Začalo se to projevovat víc .. Už to neudrží volnoběh ani když je to zahřáté a jede na LPG takže to s benzínovým čerpadlem vůbec nesouvisí. I po 100km když přijedu na semafor a dobržďuji tak motor začne škytat a chcípne a to i na LPG ..  Tohle vypadá na nějaké ty hadice v motoru .. no potěš koště :( .. 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Ahoj,

tak se jen podělím o poslední poznatek .. nakonec jsme dal inzerát že auto prodám i s tím že hůř startuje a hned bylo prodané :D .. přijel člověk, který udržuje firemní auta, která jsou prý převážně 1.8T motorizace. Chvilku to poslouchal a nakonec řekl že to bude lambda sonda .. a vzali si to s tím že si to opraví .. ;)  A když o tom přemýšlím tak je to celkem logické. kdyby to přisávalo falešný vzduch tak to bude přisávat pořád i když je motor studený nebo teplý. Mě to startovalo hůř jenom studené .. když se pak lambda zahřeje tak se chová mravně .. zlobí to jen když je to studené .. tak to je asi všechno, tím se loučím s 1.8T a přesouvám se do 2.0 TDI O3 .. btw tady to žilo ale tam ve foru 2.0TDI je nejak mrtvo  :) 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • sice jsi v sekci OIII,ale pokud jsi na FB-spoj se s Daniel Haborák,ten 100% poradí co a jak  
    • Zdravím pánové prosím o radu s pomoc  Sehnal jsem si zrcátka z O2 face na pred face mám zrcátka el.instslaci motorek  Vyměnil jsem instalaci a motorek nějak to nechce fungovat třeba okna nereagují na vnitřní ovladač  Když na klíčku podrzim odemknout tak okna dolů jdou všechna ale když podrzim zamknout tak okno řidiče nereaguje a sklopí se zrcátko jak to prosím mám rozchodit 
    • Zdravím, podařilo se vám vyřešit tenhle problém? Mám totiž na svém autě úplně ten samý. Rezonanční zvuk od motoru při 1100 ot a netuším co by to mohlo být. Jediné co mě napadá je spojka. 
×
×
  • Vytvořit...