Jump to content

Zkušenosti


Dakie

Recommended Posts

  • 1 month later...

Najeto cca 13tkm, v 10tkm vymena oleje. Puvodni 0W-20, ted 5W-30. Co se tyka spotreby, tak to ukazuje 6,5l prumer. Jedine co bych mu vytknul, tak kdyz je motor studeny, ma v nizsich otackach takovou ospalou pomalou reakci na plyn... jako kdybych ho musel premlouvat, aby jel. Jinak maximalni spokojenost 😁

Link to comment
  • 2 weeks later...

Borci mám dotaz... Octavia 3 1.4TSI 110kw. najeto 50tis. Přešel jsem na pevný interval 15tis/rok. Dal jsem tam 5w-40. Teď mě čeká další výměna - dát zase 5w-40 nebo můžu dát 5w-30? Stím 5w-30 co tam byl i předtím měl motor možná o něco měkčí zvuk a i spotřeba dle mého byla o něco lepší... nechci ale motoru ublížit, poradíte? díky

Link to comment
  • 1 month later...

Všem co se zajímáte o Škodu Octavii s motorem 1.5 110kW doporučuji jediné, buď si pořiďtě dobré audio a poslouchejte hlasitou hudbu, nebo si auto nekupujte.

Při přepnutí do režimu 2-válců při jemném přidání plynu začne motor dunět. To dunění ze startu zvládnete, ale při delší cestě začné zálehat v uších a je to peklo. Absolutně nedoporučuji. Když sem to chtěl reklamovat, tak řekli, že to vychází z konstrukce a je to vlastnost, né závada, ale neupozorní na to ty kur..... pacholci. A deaktivovat to není možné, bo emise. Já osobně jsem se Škodou skončil. Vytrpím to 4 roky a pak už nikdy víc.

A přitom to má tak krásný projev ten motor když se nepouští ty 2 válce. Škoda no.

Link to comment

nekdo to asi slyset muze, nebo to taky nemusi fungovat uplne tak, jak by melo a pak to vydava nejaky jiny zvuk, nez je bezne... vypnout by teoreticky mohlo jit odpojenim datoveho konektoru od baterie, nebo upravou SW v jednotce... motorpower by mohl vedet

Link to comment

Ani na sport se to nevypíná. Zkušenost u mě na DSG. Při nízkých otáčkách to občas lehce duní, je to ale výjimečně a hlavně při velmi jemném šolíchání plynu. V tom případě stačí přišlápnout plyn na podřazení (DSG) a pohoda. Jinak už to mám naposlouchaný a většinou poznám, kdy je ATC aktivní i bez kouknutí na board. Faktem je, že okamžitá spotřeba při aktivním ATC je zhruba poloviční. 

Link to comment

Ono to DSG drží otáčky o dost níž, než já jezdím s manuálem, kdy naopak ACT zapíná častěji, ono totiž stačí na manuálu podřadit a být někde na 2.000 ot. a jak jde ten motor o poznání lehčeji, tak jede ACT poměrně často. U manuálu se s tím dá docela dobře hrát a spotřeba pak jde do dost pěkných čísel. DSG to prostě dělá jinak no ... 

Dakie má ale DSG a píše, že ACT OK, tak nevím, jestli to nemá rozbitý nebo jiný problém.

Link to comment
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Bohužel se připojuji k těm, co slyší 😉

Motor 1.5 TSI v manuálu. Cesta na dálnici je utrpení, hlučnost od pneumatik, proudící vzduch okolo karoserie a příšerné dunění od dvouválcového režimu dělá z jízdy pekelný zážitek. Otřesné. Jsem naštvaný a zklamaný. Vůz mám týden a místo radosti z nového auta cítím nenávist. 

Link to comment

Ahojte, tak dam svoje skusenosti, aj ked este len kratke.

Dostal som ako sluzobak po byvalom zamestnancovi, manual, najazdene 48k, ja som teraz pridal 2k km, Octavia 3 combi 05/18.

Mam vo vlastnej Octavia 3 1.4 (manual tiez) a to je teda rozdiel, a nie v dobrom... Hlucnejsie v akomkolvek rezime, 2 valcovy rezim je trasenie, vrcanie a dunenie. Na dialnici sa zapina uplne bezne aj pri 140 (podla papierov sa vypina do 4000ot). Trhany rozjazd ak teda sa nerzobieham na 2000ot, tam kde 1.4 jazdi za 5.5 toto jazdi za 6 az 6.5 (aj ked teraz to ide stale dole, asi prasa byvaly pouzivatel). Vykonovo urcite pod 1.4 pri rovnakych parametroch. A servis mi vravi ze zvyknite si, to take je, nic sa s tym neda robit... takze oproti 1.4 urcite horsie. olej tam je 5w30 od prvej vymeny pri 30k km (je to auto na operak, takze tam to dodrzujeme) a doliat bolo treba 1l asi 2 dni potom co som ho prebral.

Celkovo 1.5 nechcem asi uz nikdy a v nicom, toto pretrpim na cestach (zial, ostatni maju diesle, tuto si vybral kolega benzin).

Link to comment
V 9. 7. 2020 at 8:45, jar_da napsal:

Kdy ti, prosím tě, na dálnici jede dvouvalcovy režim? 

Dvouválcový režim se zapíná na dálnici ve 120-140km rychlosti úplně běžně a často. Při tomto režimu je zvuk motoru dunivý. Hluk od pneumatik je větší, než je zdrávo. Chyba není mezi volantem a pedály.  

Link to comment

Chlape, já slyším oboje a můžeš se třeba stavět na hlavu. Snad nejsme malé děti, aby jsme tu řešili co mohu slyšet a co nikoli. Říkám, že slyším. Pokud toto vozidlo vlastníš a neslyšíš, jsi šťastný člověk. Jen tu netvrď, že lžu. Děkuji

Link to comment

Jardo, asi máme holt štěstí na kusy. Já teda žádné hluky neslyším. Momentálně najeto nějakých 21tkm. Jediné, kdy trochu zlobí motor, je za studena - při rozjezdech lehce cuká. Čekám na servis, kdy by měli přehrát SW v ŘJ motoru a tento neduh odstranit. Jinak jsem spokojený, spotřeba dle tankování 6,91. Jezdím ale většinu po dálnici při 140km/h. Dálku 380km umím běžnou jízdou (54/105/140) v plném obsazení a s nosičem kol a 3koly za 5,8. Zpět jen ve 2 s 1 kolem za 5,2. Mám na léto 18".. Se zimními 16" to jde ještě o kousek níže.

Link to comment
  • 5 months later...

Ahoj, mám Oct III, 1,5Tsi DSG po FL,výbava Style plus, zatím 35 t.km.Protože jezdím denně po městě cca 10 km s přestávkami, tak se snažím občas auto projet a zahřát včetně oleje. Také přepínám na manuál protočím ve vyšších otáčkách.To, do píší nade mnou nepozoruji, žádné dunění od motoru ani pneu, i obtékání vzduchu není nijak výrazné. Jediné co i vadí je palubní počítač,který proměřuje spotřebu optimisticky. Pokud měřím od nuly do načerpání, je tam rozdíl asi 0,3 l/100km. Podělte se o své zkušenosti v dobrém i zlém.Ještě k radiu Bolero s antenou ve skle. Oproti Oct ii mnohem citlivější, zvuk v žádněm případě neuráží. Asi tak.

Link to comment
  • 1 year later...

Po dálnici i 165.. To ale jen chvilku.. Když jedu po dálnici 140, tak mám průměr 7,4 🙂 Ale už umím jezdit i za 5,8 - to když jsem měl dojezdové kolo a musel jsem jet max. 80 km/h.. Když jedu delší trasu normálně, tak se pod 6,4 nedostanu. A to si nemyslím, že bych měl těžkou nohu - jezdím předvídavě a na eco mód.. 

Já se blížím k 80tkm. Cca v 72tkm mi měnili membránu na olejovém čerpadle. 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Kvôli inému problému som včera vymenil cievku zapaľovania (Delphi), zapalovacie káble (MagnetiMarelli) a veko rozdeľovača s palcom (Bosch) a cítim že chvenie od klapky je menej časté a keď sa chveje, tak je o dosť jemnejšie. Súdim podľa toho že to má súvis s nejakou zo spomínaných súčiastok ale určite aj s niečim iným. Teraz to je v stave, kedy mi to už skoro nevadí. 
    • Ahojte, obraciam sa na vás s prosbou o pomoc pri nastavení rádia Columbus.    Po výmene čínskeho rádia za Columbus mi nehrá, resp. nejde zvuk. SoundSystem mám a pri kódovaní (VCDS) v Byte 01 vyskočí tabuľka, prikladám v prílohe. Ďalej som radšej nepokračoval a zrušil som to.    Aký najnovší softvér s mapami môžem nahrať na tento typ rádia a kde si ho viem dohľadať? Za akúkoľvek informáciu vopred ďakujem. Výpis chýb.doc
    • borci prisel teda nekdo na to co to muze byt?dostal se mi do ruk romster 1,9 77kw ,ze nejde nastartovat ,vymnenil jsem zasekly palivovy ventil na filtru,pretesnil a nastavil vstriky,,vymnenil tandemove cerpadlo.podavaci cerpadlo v nadrzi tlaci pekne.a auto porad nestartuje ....zkontroloval jsem roztvody a taky v poradku.diagnostika nepise nic ale auto nestartuje..prosim o radu jsem uz zoufaly
×
×
  • Create New...